[nieuws] Hoofdoekjesbelasting?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 sep 2009.

1. Xbox RaceR

Xbox RaceR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is dit m'n laatste post, heeft inderdaad geen nut om met jullie verder door te gaan. Jullie zijn gelijk en ik ben apart.

Ben ik hartstikke blij mee.

2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een dreigement?

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    gast , weet jij trouwens wel hoe jouw geloof is ontstaan? Verdiep je daar maar is in ;) Als je dan eventjes goed nadenkt kom je tot een bepaalde conclusie over mohammed en zijn motief om de islam te stichtten.

Geloof is gewoon een steunpunt, iets waar mensen in geloven voor steun en om dingen te verklaren. Ik vind dan ook dat er niks mis is met geloof, maar vind wel dat mensen het niet moeten radicaliseren.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    1) Als niemand gelijk zijn, dan zijn de echte moslism dat ook niet.
    2) Ja, de wereld mag wel verschillen. Anders zou het saai zijn.
    :cool: Israël en Palestijn...enigste wat ik zeg over de oorlogen.
    4) Al Quieda en de extreme Taliban ( sinds je er 2 had ), nog iets over de oorlogen.
    5) Van 2012 is een grap. Ik geloof niet dat dan de wereld vergaat.

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En dit is nou juist het hele probleem. Mensen moeten elkaar respecteren, iedereen hier wil moslims en de islam respecteren, maar andersom gebeurd dat niet. "Wij" ongelovigen worden gelijk voor leugenaars uitgemaakt. En daar kan ik dus niet tegen. Ik respecteer alle geloven, mensen moeten doen wat ze willen.

Maar ga mij niet voor leugenaar of andere dingen uitmaken, omdat ik niet dezelfde mening deel.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    WAAROM BANT NIEMAND DEZE RADBRAKER?

je spreekt je ook steeds tegen man... als de mens de koran niet kan bewaren, hoe kunnen jullie hem nou nog lezen dan? En wie zegt, als de mens zo slecht is in bewaren, dat men hem niet ooit heeft aangepast? En wat heb je aan een boek dat een onzichtbaar persoon heeft wat zich nooit laat zien? En geen een christen ziet Jezus als god. Hij wordt als de zoon van god verondersteld. En er bestonden toch geen 'echte moslims'? Alleen moslims zei je nog. De rest is gewoon geen moslim.

:emo:

7. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind mensen die zo denken idioot en mij met denk ik ook vele andere. jij schijft:

Als een vrouw haar haar kort en roze scheert maakt niks uit, ze moet haar hoofd bedekken.

we leven in nederland en daar bepaalt niet de koran of een man of een vrouw wat je doet maar dat bepaal je ZELF. Je bepaalt zelf wat je gelooft in nederland. En veel moslims weten geen antwoord op de vraag waarom ze tegenwoordig in landen als turkije en marokko geen hoofddoekjes meer dragen maar nog wel gelovig zijn en waarom dat in nederland niet kan. Er zijn heel veel mensen die nog wel ergens in geloven maar niet meer volgens de regels van het geloof. Dat is bij de meeste geen probleem maar bij moslims merk ik vaak dat dat toch anders ligt.

Laatst bewerkt: 21 sep 2009
  8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Slaat serieus nergens op. Ik ben ook apart, ik ben ook anders, maar dat maakt mij mij.

9. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De kerk heeft inderdaad het woord van de bijbel veranderd. Toen de verlichting kwam ging men nadenken over wat erin stond en ging men het vertalen naar de moederstalen van de gelovige landen. Geleerden zoals Erasmus zagen dat dit verkeerd ging soms en heeft de bijbel in de originele staat weer gezet om het even kort samen te vatten. Daarom vraag ik me af of er ook een verlichting is geweest bij de Islamitische landen. Of het dus ooit terug vertaald is want dat het in de originele staat is vraag me enorm af.

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben tegen hoofddoekjesbelasting. Mag je belasting gaan betalen om onderdrukt te worden, en met zulke mannen te gaan leven, beetje teveel van het goede. 8)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Altijd leuk dit soort topics. Maar er komt nooit een einde aan.

Volgens mij bestaat er geen God of Allah, maar is het verzonnen omdat ze vroeger wisten dat er internet en forums zouden bestaan en ze wisten dat dit soort topics een forum in leven kan houden en het biedt werkgelegenheid voor mods.

Verder ga ik me er niet mee bemoeien want het heeft toch geen nut. Want je kan nooit iemand anders overtuigen, zeker als het om geloof gaat.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dusky elke reply van jou lijkt 1 boodschap te bevatten en dat is 'rot eens op' gecombineerd met wat olie op het vuur. Laat Xbox Racer eens gewoon in zijn eigenwaarde ook al spreekt hij zichzelf tegen or whatever.

Als hij mensen beledigt/flamet is er altijd nog een reportknop en kan jij gewoon uit het topic blijven :)

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Sorry hoor, maar afgezien van mijn eerste zin (:+) vind ik niet dat ik olie op het vuur gooi. Ik ontkracht alleen zijn argumenten. Ik bedoel als we hebben hier vrijheid van meningsuiting. Daarom reageer ik op zijn 'argumenten'. Ik vind het gewoon niet juist dat wij zijn mening als de enige juiste moeten beschouwen, maar dat hij zelf totaal geen respect toont voor andermans mening.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je vergeet voor het gemak even reply #171 en #178? ;)

en dat mag je ook niet juist vinden, aan jouw om daar op een normale manier daarover te discussieren.

15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat Wilders weer gaat stijgen in de peiling. De koppen van het nieuws in de AD: 'Marokkaanse jeugd: Sluit Pathé tijdens Suikerfeest' en 'Opgeleide allochtonen niet dol op Nederlanders'.

Vooral dat eerste artikel. Een stel Marrokanen / Turken die voor enorme overlast in de bioscoop zorgen, dus moeten ze hem volgend jaar maar sluiten, zodat het niet meer gebeurd. WTF? Dit is toch te belachelijk voor woorden?

Nog steeds hoor je van verschillende kanten dat autochtonen voor net zoveel overlast zorgen als allochtonen. Toch lees je in de krant alleen maar zulke berichten over allochtonen. De allochtonen zeggen vervolgens weer dat de autochtonen voor net zoveel overlast zorgen, maar dit niet in de krant geplaatst wordt. Alsof het AD enig profijt heeft aan het plaatsen van negatieve berichten over allochtonen?

Ik zal nooit Wilders gaan stemmen, maar ze mogen de allochtonen die zich misdragen wel eens echt hard aanpakken.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Waarom is dit zo belachelijk? Op de Zwarte Cross is jaarlijks ook veel overlast, en daar loopt geen 1 allochtoon.
    Jongeren zorgen nu eenmaal voor overlast, daar doet de huidskleur niets vanaf. Zelfde verhaal in Hoek van Holland. Als dat zeker allemaal Marrokanen waren geweest had je hier ook van schande gesproken?

17. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uit interesse, hoe is de islam beinvloed door overige geloven en dan met name: Zoroastrianisme en Manicheïsme?

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat belachelijk gedeelte ging vooral over het sluiten van Pathé. Verder lees ik wel degelijk veel meer verhalen over overlast van allochtonen dan overlast van autochtonen. Of wordt dit volgens jou (bewust) uit de krant gehouden?

Over dat laatste, ja, daar had ik schande van gesproken, maar heb ik gezegd dat ik dat nu niet doe? Ik vind het nu ook een schande. Gaat mij er meer om dat het vaker om allochtonen dan over autochtonen gaat (in de krant).

Laatst bewerkt: 22 sep 2009
  19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Laten we nou niet beginnen over religie en of er wel of geen god is, zo'n discussie slaat nergens op omdat niemand de feiten kent. Een mens kan nooit weten of ie deel uitmaakt van een groter geheel.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Dan is het toch nog wel interessant om er over te discussiëren? Ik ben altijd wel benieuwd naar de gedachtegang van een gelovige, helaas zijn veel gelovigen zo van 'ik heb gelijk en jullie moeten je maar aanpassen'.

Deel Deze Pagina