[Halo 3: ODST] Singleplayer

Discussie in 'Algemeen' gestart door Godfrey, 16 sep 2009.

1. Marnick88

Marnick88 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij NMPD HQ
    Wat moet ik daar zoeken/vinden om verder te kunnen komen?
    Andere teammates heb ik allemaal al gevonden

2. crowbar

crowbar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omhoog drukken op de dpad, dan weet je in welke richting je moet lopen. En in dat level is het meer een kwestie van alle covenant kapot maken geloof ik.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Die ban was geen gebakken lucht ik weet in iedergeval dat er een aantal perma gebant zijn. In de podcast van Major Nelson. Heeft stepto dit ook duidelijk aangegeven.

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Iemand coop legendary vanaf Kizingo Boulevard? :+

5. Marnick88

Marnick88 Member

Leuk Bevonden:
    0

Jah volgens mij is iedereen dood... wordt tenminste nergens meer geschoten
    Wat is de baecon die je daar moet vinden dan en weet je nog waar die is?

6. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Singleplayer vond ik niet echt bijzonder. Nu al uitgespeeld terwijl ik vanmiddag ben begonnen (Heroic) 570 punten al :').

7. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    iemand een 48 trail nodig?

8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, Heroic uitgespeeld. Ik denk dat de omschrijving Rollercoaster er het dichtste bij in de buurt komt. Het rustige free-roam gedeelte van Rookie kan ik een warm hart toedragen omdat je zelf kan kiezen hoe je met de situatie omgaat. Ga je Feet First Into Hell, sneak je eromheen met een sniper, of kies je ervoor om zonder te vechten erlangs te gaan? Op de laatste manier heb ik 2 hunters gelaten voor wat het was.

Het is Bungie goed gelukt je het gevoel te geven dat je niet in je 2 ton wegende Mjolnir suit zit. Dit heeft vooral in het begin er vaak voor gezorgd dat ik stierf, maar later toen ik er rekening mee ben gaan houden en rustiger ging spelen liep het spel gunstiger. Veel Halo 1 gevoel voor mij dus.
    Voor de rest ook terugverwijzingen naar Halo 1 (opzet van levels) en bepaalde uitspraken die gedaan worden.

Het is trouwens, zoals altijd, de moeite waard om de credits te laten lopen en de laatste scene te kijken. Terwijl ik dit typ gekeken en alleen die scene is al € 41,50 waard. Voor dit geld heeft Bungie een spel neergezet die de mensen die van het verhaal houden, graag dingen uitzoeken en lang rondlopen op dezelfde plek een dijk van een game neergezet. Daarbij heb ik nagenoeg nog geen enkele ervaring met Firefight, maar het lijkt me sterk dat deze mijn mening negatief beinvloed.

Tot zo ver mijn mini-review, ik hoop dat iedereen er net zoveel plezier aan beleeft als ik.

*Telt dagen af totdat Halo: Reach uitkomt :+

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Mooie eerste indruk waar ik me redelijk in kan vinden. Ik ben vanavond begonnen met firefight samen met een vriend. Daarna anderhalf uur co-op gespeeld maar ik zit er aan te denken de singleplayer verder alleen te spelen om juist de sfeer beter over te laten komen zonder te rushen...

Mijn eerste indruk is erg positief, ik kan me wel voorstellen dat mensen die niet zo in Halo zitten het wat minder vinden.

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Net weer wat legendary coop gedaan. Had het idee dat ik 100 rondjes liep in modesa street lol. Terwijl ik in mijn eentje er zo doorheen was.. Maargie nog 3 levels op legendary en dan is het weer klaar.

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag binnengekregen en nu uitgespeeld op legendary. (Singleplayer. 8) )
    Hij heeft alleen het eerste level niet opgeslagen dus die moet ik morgen opnieuw doen!!

Geen elites in het verhaal. :mad:

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vond de single player maar ongeinspireert, was leuk met Dutch toen je eindelijk buiten kon lopen en je -eindelijk halo- begon te spelen maar toen kwam je weer in het saaie donkere eindeloze doolhof. Mja moet nog het einde uitspelen misschien dat die 37 euro daar het waard gaat worden.

En geen matchmaking bij firefight zuigt echt, hoe hebben ze dit kunnen doen?

13. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat Bungie je deze rustige stukken tijdens het spelen van The Rookie om nog eens goed na te denken over de levels en de filmpjes die je ziet tijdens de flashbacks. In mijn ogen prima gelukt. Dus op het moment dat je bijv. een filmpje doorduwt mis je die "connectie".

Firefight matchmaking was technisch niet mogelijk meen ik.

14. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe maak je die Grote Blauwe beesten het makkelijkst dood... Redelijk op t einde van Level 1 kom je er 2 tegen. Vlak na een best rotstukkie,, solo legendary rot dan iig..
    Maar ik weet wel dat ze na 3 stucks dood zijn... Alleen het zijn er 2 en ik heb geen 6 stucks. Kan met moeite aan 5 komen... Zijn ze ook gewoon dood te schieten? Want heb het gevoel dat dat totaal geen effect geeft.... Rotbeesten :+:9

15. Niet schieten op hun pantser, hun rug is onbedekt schiet daarop.

Ze heten btw hunters :D

16. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Spike Grenades lijken ook aardig te helpen. En inderdaad op het oranje op hun lijf richten. Omtrekkende beweging maken en dan op het open stuk op hun rug schieten.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik had stiekem gehoopt dat met de terugkeer van de pistol met zoom ook de 1 shot kill op de zwakke plek van de Hunter terug zou zijn. Dat vond ik zo stoer in de eerste Halo, de eerste keren dat je Hunters tegenkomt schijt je bagger en later als je hun zwakte weet loop je er ijskoud recht op af, doet 1 stap opzij als ze aanvallen en plant 1 goed gemikte kogel in hun ruggegraat :D

18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het eigenlijk best jammer dat je die Hunters maar een paar keer (volgens mij drie keer?) tegenkwam in Halo 3. Van mij mocht je ze best vaker tegenkomen in de grote veldslagen af en toe (wanneer je tegen de scarabs enzo moet).

19. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Als je een sniper hebt is niet alleen hun rug gevoelig. ook het kleine stukje "oog" dat ze hebben. 2x kogel erin en dood ;)

20. Idd, ik vind dit eigenlijk geen 40 euro waard..
    Altijd grunts, brute en een paar wraiths/choppers etc.
    Waarom geen bossfight zoals de Prophet of de Arbiter waarom altijd vechten tegen zielige grunts. |:-

Laatste level van halo 3 was best wel epic maar van halo ODST valt het heel erg tegen.

Ik vond de hunters heel erg leuk om tegen te vechten maar er zitten maar 2 paar in.

Jammer, dat komt omdat fanboys bungie kapsones hebben bezorgd hebben ze het uitgebracht als een volledig spel.

Deel Deze Pagina