Gast, wat wil je nou precies?
Afgezien van een LCD, Plasma, LED heeft een CRT buis dezelfde vertraging bij PES. Dus alles wat jij nou hier boven typt om je franchise te beschermen heeft totaal geen nut gehad. Reduce Input Lag vergt
GPU power van je VIDEOkaart. Daarom noemen ze het ook een
VIDEOkaart. Dat ding is ontworpen om de "stress" van jou CPU af te nemen en 99,99% van de keren is dat ook precies wat hij doet. Ik weet niet op wat voor PC jij WOW speelt? Eentje met een Intel Onboard Grafische kaart?
Dat Reduce Input Lag is allemaal prima, heb er nog nooit van gehoord dus je zal er vast wel gelijk over hebben. Maar Anti-Aliasing zorgt ervoor dat een game net iets beter uit de bus komt door de graphics wat te verzachten. Wil je een voorbeeld? Doom³, zet daar de AA maar is op 4x of 8x ... kijken of je dan nog weet waar JIJ het over hebt.
Kom jij aan, ben een ICT'er, heb er 5 jaar voor gestudeerd ... Damn gast
Overigens gooi jij nu met stront richting mij. Ik zeg alleen dat het echt geen zak te maken heeft met jou "Reduce Input Lag" of met mijn AA. Een engine van Gears of War 2, Killzone of een andere game is ZWAARDER voor je CPU & GPU dan een PES2009. Konami probeerd nu hun fouten goed te praten, als je dat niet door hebt zijn wij wat mij betreft nu uitgepraat.
Klik om te vergroten...