Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Echt een hele toffe demo. Grafisch prachtig, die omgeving....pffff...zo mooi.
    Autos rijden heerlijk en die cockpit view is echt de shit. Ik denk dat ik deze misschien
    wel ga halen en dan ga ik ook er echt voor. Veel racers laat ik na een tijdje liggen maar
    voor deze wil ik echt mijn best gaan doen. Goed oefenen. Ik heb al die automatische dingen uitgezet, zodat ik het gelijk gewoon leer.

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf de cockpit view heel goed hoor ! je ziet tenminste genoeg weg door je raam waar het in andere racers wel anders is .
    Ik race'te net met cockpit view lekker op de bank en dat is heel goed te doen .
    En die graphics man damnnn wat heerlijk !

Ik ben ZZZeer te spreken over de demo en kan uiteraard niet wachten op de volledige game!

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik zei ook..DE SHIT ! ;)

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het overzicht is ook prima vanuit cockpitview..daar zeg ik niets over. Maar dat is in NFS:confused:hift ook maar daar zit je wel verder van je stuur af waardoor je je spiegels kunt gebruiken én je hebt volledig vrij zicht in de cockpit waardoor je rustig even naar alle details kunt kijken. Turn10 blies hoog van de toren met de details van de cockpit..maar je kunt er helemaal niets van zien! Dat stelt mij erg teleur..

5. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ligt het aan mij of is het rijden met een MS Wireless Wheel erg irritant? Ik kon er in Forza 2 ook al niet aan wennen.

6. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Voelt gewoon goed aan hoor , had met FM2 ook geen problemen ?

7. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het vrij logisch vinden als de demo kwa grafix ed iets ingeperkt is, dan is de demo iets kleiner als download.

Maar als dit nu net juist 1 van je paradepaarjes van de game moet worden, dan zou ik juist die cockpitview goed in de demo gestopt.

Maar wat is logisch in de gameswereld? Ik snap het ook allemaal niet meer.

Ben hem aan het downen.....

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dan ligt het dus aan mij :9.

9. Toxin

Toxin Hexic !!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die zeggen dat je helemaal niet rond kunt kijken in de cockpit.
    Je moet de rechterstick eerst omhoog doen, en dan pas naar links en rechts.

10. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Tja cockpit details.. uhm. De textures van het dashboard gaan natuurlijk nergens over, alsof er nog textures op moeten. Van die grijze lege vlakken zonder detail. Het viel me verder ook op dat de meters van het dashboard niet goed kloppen, Als je op de teller bijv. 100 KPH rijdt dan geeft je teller rechtsonder aan dat je 112 rijdt.

Verder zou je in een cockpit toch door glas moeten kijken? Niks van te zien.

11. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het probleem precies ?? Ik heb nergens last van (zowel in FM2 als de FM3 demo)

12. dubbeldekker

dubbeldekker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die vind dat de auto's minder 'hardcore' aanvoelen als alle driving assists uit staan? Net Forza 2 weer ff gespeeld en daar lijkt het een stuk moeilijker de auto's op de baan te houden dan in de demo van Forza 3. Ik moet wel heel extreem gaan rijden om in de zandbak te belanden.

Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee hoor niet de enige. ;)

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    True, maar dat werkt voor geen reet als je op de baan moet letten, sturen, rijden, eventueel schakelen en die shizzle. Als ik rond wil kijken bots ik meteen ergens tegen aan.

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Bij de motorkap view kun je de reflecties van de auto's (en de omgeving _0_) voor je, en de weerkaatsing van hun remlichten terug zien in je motorkap.

Verder vind ik het geluid er behoorlijk op vooruit gegaan.

Wat ik een beetje irritant vind is dat het aftellen zo snel gaat. Eerst heb je die camera's om de auto heen en staat de auto een beetje te revven, zonder dat je die animatie kunt skippen, en dan is het plots groen licht, zonder dat je fatsoenlijk je gaspedaal hebt kunnen doseren voor een goed toerental.

Rijden met ABS gaat voor m'n gevoel makkelijker dan in FM2. Schakelen met clutch is bij mij nog niet sneller dan auto clutch, en bij het terugschakelen hoor je nogal eens wat geknars bij mij.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb net even veel rondjes gereden om een nog betere indruk te krijgen. En dat maakt me niet positiever.

Physics:

Ijs dat komt bij steeds naar voren. Het glijd te veel, het lijkt net of de auto 2 centimeter boven de grond zweeft. Blijf het toch moeilijk te vinden om om me wielen te blokkeren en de auto te laten spinnen. De FF met de Drive FX is niet goed (of is er helemaal niet) maar dan kan ik hem nog steeds makkelijk opvangen ook ben je eigenlijk 2 seconden te laat. Ik had eigenlijk allang schreeuwend om me moeder in de vangrail moeten liggen.
    Daar kom ik bij het 2e punt. Snelheidsgevoel is goed maar pas boven de 180 maar nog steeds voelt het niet of ik de coureur ben.

Graphics:

Ben ik de enige of ziet het er eigenlijk een beetje cartoony uit. Zeker de achtergronden en de auto's in het zonlicht. Heel raar.

Het lijkt nu of de game voor mij helemaal niks is maar die punten zijn voor mij het belangrijkst in een race game en niet de foto mode en etc.

Edit: En eigenlijk kan 8 man online ook niet meer zeker als dit al het derde deel is.

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Maar de fotomode is het belangrijkst in een racegame! ;)

Remmen met de middelvinger (wijsvinger clutch) ipv de wijsvinger is echt wennen.

EDIT:
    Ik weet zeker dat mensen echt sprakeloos mooie foto's gaan maken in de volledige game.

18. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0

Hoe the fuck heb jij op ijs gereden ik rijd steeds op droge circuits

19. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik moet zeggen, is mij zeer positief bevallen. Sinds vandaag in het bezit van het MS stuur. Rijdt heerlijk! Cockpit view is voor mij echt een must. Ik ben geen held in race games en heb geen mega eisen. Grafisch ziet het er erg vet uit. Geluid is ook zeer goed, alles rijd om me heen en dergelijke! Minpuntje is de karige inhoud, wat ook door jullie al genoemd is. Verder wordt dit het eerste race spel waar ik echt van ga genieten. Man man man wat rijdt het gewoon lekker!

20. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er iemand die er een beetje verstand van heeft, die kan zeggen hoe de feeling van het MS stuurtje is in vergelijking met forza2 en Racepro?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina