Heb net even veel rondjes gereden om een nog betere indruk te krijgen. En dat maakt me niet positiever.
Physics:
Ijs dat komt bij steeds naar voren. Het glijd te veel, het lijkt net of de auto 2 centimeter boven de grond zweeft. Blijf het toch moeilijk te vinden om om me wielen te blokkeren en de auto te laten spinnen. De FF met de Drive FX is niet goed (of is er helemaal niet) maar dan kan ik hem nog steeds makkelijk opvangen ook ben je eigenlijk 2 seconden te laat. Ik had eigenlijk allang schreeuwend om me moeder in de vangrail moeten liggen.
Daar kom ik bij het 2e punt. Snelheidsgevoel is goed maar pas boven de 180 maar nog steeds voelt het niet of ik de coureur ben.
Graphics:
Ben ik de enige of ziet het er eigenlijk een beetje cartoony uit. Zeker de achtergronden en de auto's in het zonlicht. Heel raar.
Het lijkt nu of de game voor mij helemaal niks is maar die punten zijn voor mij het belangrijkst in een race game en niet de foto mode en etc.
Edit: En eigenlijk kan 8 man online ook niet meer zeker als dit al het derde deel is.
Laatst bewerkt: 24 sep 2009