Vandaag weer zo'n mongool in mijn team: Wake Island, potje begint, ik capture meteen de 1ste 2 vlaggen (wij waren de jappen), en leg bommetjes neer op dat weggetje tussen airport en dat dorpje op die hoek.
Ik dus mooi plekje uitgezocht. Komt er een idioot uit mijn team, ziet mijn bommen liggen, plaatst de zijne er naast, en blaast ze op(!)
Uiteraard volgde er 3 seconde later een tank en een jeep van de tegenstander over de heuvel, dus 2 minuten later waren we die vlag kwijt
Waar de fuck is zo'n sukkel dan mee bezig!? Het is echt jammer dat de technologie nog niet zo ver is dat je iemand een stoot voor zijn bek kunt geven over het internet.
Om nog maar te zwijgen van die eikels die in zo'n kanon gaan zitten en even alle bedekking gaan wegknallen terwijl ik daar zit
Serieus, ik heb meer last van medespelers in deze game, dan van tegenstanders.
Zo'n headset is trouwens niets voor mij. Het liefst mute ik het hele spelersveld. Je hebt regelmatig kneuzerige kutjochies er tussen zitten die zitten te zingen etc. Is al erg genoeg dat ik dat via mijn TV moet aanhoren.
Voor mij is het ook wel fijn dat er weinig gecommuniceerd wordt, aangezien ik liever niet heb dat de tegenstander elkaar gaat waarschuwen waar ik zit verscholen.
Klik om te vergroten...