1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    je kunt instellen bij de xbox of en hoe je de stemmen wilt horen (middelste grote xbox knop-preferences. Zet m op alleen door de headset en aangezien je die niet gebruik hoor je ze niet. Volgens mij kan je t ook uitzetten (mute waarschijnlijk).

Mee eens. Ik pak de punten wel, maar door die gasten verlies je de game.
    Jammer dat je geen punten krijg voor gewonnen games, dan zouden ze misschien meer moeite doen.

Nogmaals: ik pak ook de punten wel, maar als je nog maar 1 flag heb en omsingeld bent (of geeneen meer!), heb je een probleem.
    Bovendien vind ik het veel leuker om met 2-4 man te vechten/communiceren/omsingelen.

In mn pauze ook weer n potje gedaan met een Engelsman: dikke teamwork, goed overleg, beide vanaf n andere kant aanvallen en als hij dood ging verschuilde ik me zodat hij bij me kon respawnen en dan weer in de aanval: 20 kills heerlijk :)

Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  2. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Foei Ferry, foei....nu twijfel ik weer tussen deze en bad company 1:+

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die keuze zou moeten maken dan was ik voor bad company gegaan :)

Online net wat uitgebreider en een leuke singleplayer.

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    ...en wanneer je het bestelt via Inet net even wat goedkoper... ;)

5. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Thanks, zal het straks even instellen dan :)

6. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb Bad Company nooit gespeeld en ik zou hem wel bestellen (zag m online voor 14 pond), maar als deel 2 uitkomt zal het erg stil worden online bij deel 1.

Ik speel nooit shooters, maar sinds battlefield 1943 uit is heb ik bijna geen enkele andere game gespeeld! De groep met wie ik regelmatig speel, zijn allemaal gasten die heel veel shooters spelen en toch zie ik ze altijd bij 1943 ;)
    Zij zeiden wel dat online bij Bad Company heel vet is.

Ik weet niet of er een demo is van Bad Company, maar anders probeer je ze alletwee toch ff?
    Ik weet wel dat 1943 me nog steeds niet verveeld, integendeel. Probeer gewoon steeds beter te worden en dat lukt aardig. Morgen ben ik vrij en dan speel ik gerust van 10.00 tot 15.00 aan 1 stuk door. BANZAI! :D

Graag gedaan. Laat ff weten of het gelukt is.
    (dus middelste knop en dan 1 tabblad naar links. Daarna naar Preferences (uit mn hoofd).
    Edit: tabblad 2 naar rechts ;)

Je hebt dan de optie om de stemmen door je speakers te horen (die heb jij nu aan staan) of om deze door de headset te laten horen. Waarschijnlijk kun je ze ook muten, maar de headset zou het al moeten doen bij jou ;)

Laatst bewerkt: 26 sep 2009
  7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Welk rank ben je momenteel al :eek: Jij speelt het echt ziekelijk veel

8. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18

Demo is er wel maar is niet online meer te spelen. Toen dat nog wel kon, heb ik hem kapot gespeeld:+ Demo van 1943 ook gespeeld en ook supervet8) Luxeprobleem dus... Dilemma heeft zich trouwens zojuist vanzelf opgelost, heb net Bad Company kunnen ruilen tegen 1 van mijn spellen:D houd me wel zoet tot deel 2.

en misschien koop ik 1943 alsnog want hij is wel erg leuk:+

9. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Ben ik nou de enige die last heeft van hit detectie / het niet gelijk schieten als je RT indrukt en het soms niet kunnen rennen ?

dit had ik ook allemaal bij Bad Company..

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Van hit detectie heb ik nog nooit echt last gehad maar bij Bad Company was hij wel stukken beter, daar was gewoon Sniper kogel in hoofd = dood. Hier moet je op het bovenste deel van het hoofd mikken anders is hij door de wazige hit detectie niet dood.. :confused:

En bij Bad Company had ik wel eens dat als je via LB of RB van wapen wilde wisselen hij automatisch weer terug wisselde. Dus dan wilde ik bijv. mijn sniper rifle wisselen voor laser designator maar dan wisselde het spel automatisch weer terug naar de sniper rifle.

Of dat ik niet kon inzoomen, en dan moest ik eerst naar een ander wapen wisselen en weer terug voordat ik kon schieten.

11. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    lol! Rank 50 (al een tijdje hoor) en ik sta nu 98 ste van de wereld :)

Niet slecht voor een 41 jarige die nooit shooters speelt ;)

Zit nu in een clan samen met een gast die al 20 ste staat!

De eerste tijd bakte ik er helemaal niets van, maar heb 4 weken ziektewet gehad en heb toen nogal kunnen oefenen!:+

Sniperen kan ik niet zo goed en deed dat alleen in het begin. Nu vind ik dat veels te saai en doe ik alleen rifle.

Is het echter misschien zo dat er rekening met de afstand moet worden gehouden? Een kogel gaat door zn rotatie als die de loop verlaat eerst omhoog en daarna weer naar beneden.
    Wanneer je iemand in het echt op 100 meter in zn hoofd wilt schieten dan moet je een stukje lager mikken.
    Wanneer iemand op 200 meter of meer staat, dan moet je iets boven zn hoofd mikken. (Jaja, hierboven staat mn leeftijd dus je kan weten dat ik in militaire dienst heb gezeten en dus geschoten heb ;) )

Laatst bewerkt: 26 sep 2009
  12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Voor het weekend even ingesteld, maar toen niet echt veel gespeeld om het op te merken. Vanavond weer even gespeeld en ben geen stemmen meer tegengekomen, dus denk dat het gefixed is. :) Thanks :)

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja klopt ook wel zo, want als je van echt ver wilt schieten met de sniper moet je een stuk hoger boven zijn hoofd richten dan dat je 100m van hem afstaat. Dit is ook zo met de tanks :thumbs:. Leuke optie die het net wat realistischer maakt.

Maar de hit detectie was in Bad Company wat beter naar mijn gevoel, maar dat zal ook wel aan gewenning liggen want ik speelde altijd met de Sniper classe --> VSS (semi-auto sniper) en wist ik precies hoe ik boven z'n hoofd moest richten voordat ik de trigger kon spammen. :9

Erg netjes trouwens dat je in de top 100 staat :thumbs:.

14. Windowlicker

Windowlicker mnml

Leuk Bevonden:
    0
    Heb battlefield BC vandaag gekocht op ebay voor 18,50 incl. Moet hem toch even gespeeld hebben voordat BC2 uitkomt in maart 2010.

Er is een demo van 1,5GB, kort stukje gameplay moet ik zeggen.

15. Windowlicker

Windowlicker mnml

Leuk Bevonden:
    0
    @ Ferry

@ Ferry,

waar check jij die stats van de spelers?
    Bij mij ligt de site van battlefield1943 al 2 weken eruit =(

16. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb deel1 sinds gisteren binnen. Singleplayer is aardig maar niet meer dan dat. Online, dat is waar ik het voor doe :)

Houd mij inderdaad ook wel bezig tot deel 2.

17. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Klopt, het inloggen lukt mij ook vaak niet. Je hoeft echter niet ingelogd te zijn om te zien hoe hoog je staat.
    http://www.battlefield1943.com/leaderboards

Klik gewoon je naam in de search en je ziet hoe hoog jij (of anderen) staat. ;)

18. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Zelfs in die leaderboards vind ik mijn naam niet.

19. Windowlicker

Windowlicker mnml

Leuk Bevonden:
    0
    Hoofdletter gevoelig....al geprobeerd?

20. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Yeah, alles geprobeerd. Misschien omdat ik spaties in myn xbl-tag heb!?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina