[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. trajectum12

trajectum12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Michael had zo zijn aparte kanten, het kind over balkon verhaal is daar een voorbeeld van. Michael zag het gevaar niet van een kind over het balkon hangen, hij wilde 'gewoon' zijn kind laten zien. Best apart inderdaad, maar heeft niets te maken met aanranding van kinderen. Geld geven aan goede doelen die met kinderen te maken hebben vind ik nog wel een redelijk argument in dit geval. Die gast had miljoenen ja, en waar ging dat heen? naar zijn range Neverland, om kinderen die ziek waren uit te nodigen. Of dus naar goede doelen, zoals eerder gezegd. Zoals ik zei: Michael was zelf nog een kind in zijn hart. Hij zag onschuld in die kinderen die hij niet in anderen zag. Hij wilde zijn jeugd inhalen die hij nooit heeft gehad en de kinderen geven wat hij nooit heeft gekregen. Wat wil je zeggen van het feit dat de zaak is afgekocht en dat de ouders daarmee akkoord zijn gegaan? Ik weet niet of iemand hier een kind heeft, maar ik neem aan dat je met een geldbedrag niet zomaar akkoord gaat als die man je kind heeft aangerand? (ik zou op dit laatste wel eens een reactie willen zien, ben erg benieuwd).

en die never judge before you know the whole story bedoel ik mee dat je niet moet oordelen door het van één kant te bekijken. Niemand weet wat er allemaal speelde in Michaels leven en hoe hij dacht over dingen. Je kunt echter wel een idee hebben over hoe zo iemand is en hoe hij dacht, door filmpjes te bekijken, door boeken te lezen en simpelweg door alles op een rijtje te zetten. Dit resulteert er voor mij in dat ik 100% GELOOF dat hij onschuldig is. Voor anderen is dat anders, maar dan ben ik benieuwd naar de argumenten daarvoor, en dan een nadere uitleg bij het 'domme dingen en uitspraken' gedeelte, naast het kind over balkon. Het feit dat hij anders praatte over kinderen is wel iets anders dan dat hij slecht was tegen ze. Bovendien: wat deed Macaulay Culkin op Michaels begrafenis als hij ook hem iets zou hebben aangedaan?

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Yep, en Macualay zei zelf in de rechtzaal ook dat er nooit iets raars heeft plaatsgevonden toe ie op Neverland was.

Heb even Mustsee Groningen gebeld, het is niet eens bekend of ze film hier wel zal draaien. Ze hopen een kopie te krijgen. Toen ik over de ticketprijs vroeg zei de man dat ie gewoon een normale ticket prijs verwacht van 8 a 9 euro.

Maar fanclubs bieden al aan om voor 15 euro tickets bij hun te kopen, want op de normale verkoopplekken is het 17,50 zeggen. Achterlijk hoor...het gaat ook echt alleen maar om geld.

3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook nog ff wil zeggen (Ik hou me er volledig buiten maar goed).

Waarom doen sommige mensen zo moeilijk omdat dit topic nog open is of ander gezeik over bijv. BigKabuto's posts. Laat het gewoon. Ik heb het sowieso allemaal achter me gelaten. Geen zin in de discussies meer. Ik wéét gewoon dat hij onschuldig is, daar ben ik al een tijdje achtergekomen.

Ik ben nu vooral bezig met de Rehearsal clips (o.a. The Way you Make me Feel, Human Nature & Billie Jean zitten verspreid op het internet, en er komen vaak filmpjes bij op Youtube die er dan wel snel afgehaald worden :9 )

Dát vind ik geweldig, en ook de liedjes/albums die ik niet van hem ken. Dat soort dingen zijn gewoon ontzettend leuk.:)

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Komt omdat je fan van hem bent. :9
    Ik hou me er ook buiten maar heb die MJ nooit echt gemogen, vind het maar een rare gast (en vraag me nu niet om uitleg te geven bla bla) en hij zag er net uit als een travestie. :lol:

Met zijn muziek is verder niets mis mee.
    En het is inderdaad leuk om allemaal nummers te ontdekken waar je eerst nog nooit van gehoord had, zo heb ik dit ook met Bruce Springsteen. Vooral allemaal van die oude opnames zijn erg gaaf (thank God for youtube).

5. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik ben niet echt een fan eigenlijk. Ja, ik hou van zijn muziek maar dat is puur omdat het gewoon geweldige muziek is. Ik vind het dan wel weer interessant om bijv. te weten te komen over zijn operaties, en details over zijn toestand in de jaren dat het stilgebleven is rond hem..

Concerten die ik nooit gezien heb ook bijvoorbeeld. Die dingen blijven gewoon té geweldig om naar te kijken...

6. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0

Ahahah deze is zo droog :lol: Deze kan ik wel waarderen :+

Deze niet. Dit filmpje vind ik dan wel weer niet grappig. :p

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik zal gewoon nooit begrijpen waarom mensen dat zeggen, hem niet mogen. Maar het maakt niet uit, ik ga je ook echt niet vragen waarom, is niet nodig. Wat mensen denken over hem moeten ze zelf weten. Maar als ik er voor kan zorgen dat sommige mensen het anders gaan zien, en ook eens de andere kant van het verhaal krijgen te horen...en daarmee dus hun aan het denken zet. Vind ik dat zéér de moeite waard. En het is niet waar dat je persé fan bent daarvoor...kijk naar Trajectum als voorbeeld.

En de mensen die gewoon vooral zijn muziek geweldig vinden, is dat het puur alleen de muziek? Ik denk het wel. Want als ik muziek luister, ik luister dan ook echt héél erg naar de teksten. En daar geef ik ook echt om. Michael was juist echt zijn muziek, waar hij over zong tijdens een Man in the mirror, Heal the world, Earth Song...dat was hij, zijn doel en zijn boodschap. Ik herinner me een video waar ie als jongetje van 10 ofzo zei.. "I don't sing it if i don't mean it" . Ik waardeer juist die boodschappen in die muziek heel erg. Maar ik denk dat veel mensen het niet interessant vinden om dan echt naar die teksten te luisteren want anders zouden ze wellicht anders denken over hem. Dat is denk ik ook het verschil tussen de non-fans en fans.

Laatst bewerkt: 21 sep 2009
  8. trajectum12

trajectum12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Simpel te verklaren: je kunt iemand niet beoordelen voordat je het verhaal van meerdere kanten hebt gehoord. Als je je in hem verdiept is hij wel apart, maar dat is nog niet zo negatief als mensen willen beweren

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]1lMBLOm7JJk[/yt]

10. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0

Zo damn goed. :eek:

11. trajectum12

trajectum12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    True...en wat je ook wilt zeggen over Michael, no doubt dat zijn muziek briljantie ten top was...

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Let op, dit is niet bevestigd en puur afkomstig van een andere forum. Maar het zou erg tof zijn als het waar is.

Guys I have more news:

-Insider has just revealed to me that the new song will be featured in the movie plus the CD! That's the big surprise at the end of the movie. Michael sings this live. Be prepared!

-Ok this is the biggest news: Title of the new song is: This Is It. It will be released as a single. Can't reveal anything more at this time.

-The This Is It soundtrack will be released on November 3rd or 10th. (A Tuesday). Sony believes it will be best to release the soundtrack right during/after the movie so fans will be eager to buy it after hearing Michael perform the song live. The philosophy is that this will make it sell more.

-This Is It soundtrack WILL be a live CD of Michael singing his songs live!

13. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom weer terug op wat ik zei;

Is logisch nadenken, open je ogen. Zoek maar zelf op, wie AEG controlleert ..
    Je moet super naief zijn, om alsnog te denken dat dit maar een theorie is als de 9/11 theorie. Waar iedereen nu onderhands weet dat het een inside job is. En voor de mensen die dieper graven ook weten door wie ..

Laatst bewerkt: 26 sep 2009
  14. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind jou één van de meest trieste personen op xbw :):. En dan niet toegeven dat je een Anti-Semiet bent :emo:

Btw, de rating van die video is zeker door Google beïnvloed? Zoek maar zelf op wie Google (dus ook Youtube) beheert.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, izzie dood?

Nou, enlighten us. Kom met het antwoord! Wie zijn er schuldig aan de dood van MJ?

16. Meowth

Meowth Guest

Ik ging zojuist op msn en op ''Today'' stond er: Michael Jackson: Hitler was een genie! :confused:

17. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, sensatie he. Een kijker leest eerder een artikel als het 'Michael Jackson vond Hitler een genie' heet, dan als het 'Michael Jackson's mening over Hitler'.

En dát doen dus de pers kranten. Zielig, maar goed.

18. Meowth

Meowth Guest

Ja, ik heb er niet op gedrukt hoor, maar ik dacht zo van: Huh? :{ Wel goed gedaan van de pers, het lokt iedereen wel aan, maar zo is de msn shit wel.

19. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Zo is het altijd gegaan. Ook met dat MJ gecastreerd werd ofzo.

Naja allemaal onzin.

20. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wie het beheert.
    Jij bent grappig ventje, jouw leven is XBW. Ik kom hier soms..Waar jij waarschijnlijk de hele dag achter pc zit, andere te zitten oordelen.
    Of je bent gewoon een GW aanhanger of Joods? Om zoveel op te letten op mijn berichten.
    Zeg maar wat je wilt, ik blijf met dit antwoord. Soms is de waarheid niet te zien. Dan gaat het over op logisch nadenken. Maar daarvoor stopt het bij jou, dus je zou het toch niet begrijpen. Beter dat je dan niet reageert op mijn berichten HA-HA.

BTW. Vet-Grappig dat als "iets" gezegd wordt over (Joden) zijn ze gelijk anti-semiet..hahahahahaha grapjas

Deel Deze Pagina