De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    haha kan best, hij is ook niet bepaald een zacht eitje:+

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Málaga, vuile honden. Welligton. *ik mis de kotssmiley enorm, 3x por favor*
    Echt ongekend hoe ze als beesten tekeer gingen. Dat Messi bij de eerste aanslag natrapte was dan ook niet meer dan terecht. Zeker gezien het feit dat die scheids zoals wel vaker partijdig als de pest was (simpele thuisfluiter of standaard pro-RM), of gewoon heel slecht. Echt een drama die man. Het was gewoon schrijnend hoe Luqué uiteindelijk een rode kaart kreeg terwijl zijn overtreding niet eens enorm zwaar was. Oké, van achteren en veel te laat, maar ècht hard was het niet.

Het is te hopen dat er naast Henry verder geen blessures zijn gevallen.

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Maar goed dat Pep Iniesta niet heeft laten ingevallen, dan was hij zo de ziekenboeg weer ingetrapt=(.

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  5. Meowth

Meowth Guest

Heeft ook geluk zeg, met de 6-1, doet me denken aan mijn goal vorige zaterdag, kreeg een voorzet onverwachts tegen mijn kop en ging er onderkant lat in. _O_

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nou nou de scheids is niet pro madrid hij floot gewoon verschrikkelijk slecht, Barcelona was een heel stuk beter en ik vind ze zelfs nog beter spelen dan vorig jaar, zo hebben bijna constant controle zelfs tegen een schopploeg als Malaga vandaag was. Ik moet zeggen dat Ibra mij zeer meevalt ik had niet verwacht dat hij het zo goed zou doen op dit moment mist barca eto´o helemaal niet. Ik kan niet wachten tot Real tegen Barcelona moet spelen ben zeer benieuwd hoe die wedstrijd zal verlopen. Maar goed Real weer de nodige 3 punten behaald met geen geweldig spel maar wel efficient. Ik moet zeggen dat Tenerife vrij fel is en een aardige ploeg heeft die het nog best wel eens zou kunnen redden in de primera, dit hoop ik ook aangezien ze er eigenlijk wel horen.

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Helemaal mee eens! Ik had ook niet verwacht dat Ibra dat spel van Barca aan zou kunnen. Ik dacht net voordat hij werd gekocht dat hij dat tempo niet aan kon. Maar integendeel, hij doet het fantastisch!

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Haha, ik was echt zwaar pissig gisteren. Hoe dan ook, het verhaal dat de Spaanse scheidsrechters Pro-Madrid fluiten zuig ik natuurlijk niet helemaal uit mijn duim. ;) Laten we het er dan maar op houden dat de man gewoon heel slecht was. Ibra begint zijn waarde te laten zien inderdaad. Ik mis nog op sommige momenten net dat beetje scherpte en efficiëntie maar misschien dat dat ook wel te veel gevraagd is. Ik duid dan met name op momenten zoals gisteren toen hij letterlijk koud in het veld stond en ineens oog in oog stond met de keeper. Hij had sowieso de bal beter moeten plaatsen maar ook zijn controle was niet goed. Dat onnodig over en naast schieten liet hij wel vaker zien in dit begin van het seizoen. Maar misschien ben ik wat dat betreft te streng. Hij is voetballend wel een beter aanspeelpunt dan Eto'o; balvaster en meer techniek en controle. Ik heb Barcelona overigens dit jaar nog niet dat constante geweldige combinatiespel zien spelen wat ze vorig jaar wel lieten zien, maar ik denk dat een fitte Iniesta de ontbrekende spil is. Keita doet het nu overigens goed en begint echt zijn draai te vinden.

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het tempo niet aankon? Een van de beste voetballers ter wereld, enige waar ik me een beetje zorgen om maakte was dat zijn speelstijl niet goed zou vallen in de ploeg.

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Lekker Ajax kijken :). Hopelijk wordt het vandaag wat.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als iemand weer die goede sopcast link heeft.. ik hoor het graag!
    Edit laat maar, heb de goede Sopcast link: 74179.

Laatst bewerkt: 27 sep 2009
  12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    NVS 1 loopt prima

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Afegekeurde goal.... wel mooie goal. Voor ado btw.
    Onterecht afgekeurd

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vond het terecht, je zag wel dat een been over de lijn stond.

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    De regel is dat bij twijfel (na 6 herhalingen uit 18 verschillende camerapunten zien we dat z'n been 2cm over de lijn is) de aanvallende ploeg het voordeel hoort te krijgen. Die regel wordt echt vrijwel nooit toegepast.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Lekker! 1-0 De Zeeuw..mooie knal.

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
  18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden: