[nieuws] Hoofdoekjesbelasting?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 sep 2009.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Is toch ook volkomen normaal... Burka's zijn echt het meest belachelijk wat ik ken, vind het verschrikkelijk.
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    ik vind dat strings aftrekbaar moeten zijn :D
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat waren toch snorren? En als een vrouw een snor heeft, mag ze dan wel een Burka dragen? :D
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee dan haalt ze die gewoon weg :+
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, vrouwen zonder string zijn aftrekbaar :+
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    :lol::lol::lol:
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    HAHA dubbelzinnig :+
     
  8. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik ben het wel eens met het bericht tot op een zeker hoogte. Ik vind gewoon dat als je een baan hebt waar je contact met mensen hebt geen boerka kan dragen puur om het feit dat je gewoon geen contact hebt.
    Alleen als ik dan lees dat ze dat ook met piercings willen gaan doen ben ik het weer oneens, ongeacht hoeveel piercings je hebt. Je ziet dan de persoon tenminste tegen wie je praat, het heeft me persoonlijk nooit gestoord dat iemand piercings draagt.
    En als dat doorgaat komt misschien wel de volgende stap, tattoes. Zelf zou ik graag een zichtbare tattoo willen hebben (hand+arm), zou dit betekenen dat ik in de toekomst zonder baan/ uitkering zit door deze keuze?
     
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelijk. Ik zou graag een tattoo op m'n onderarm nemen. Het houd me echter tegen dat je veel sneller geweigerd wordt als je gaat solliciteren. Heel vervelend, maar het is voor mij reden om het niet te doen.
     

Deel Deze Pagina