Ik bedoelde dat je niet in het uitvak bent geweest. Vanaf Vak I was alles vast prima te zien, net zoals het dat voor de uitsupporters in de voorgaande jaren was. Ik snap dan ook totaal deze wijziging niet. Dat net is prima dat dat er hangt, dat hangt in zoveel uitvakken, maar een dubbel net gaat helemaal nergens over. Sowieso is het ontzettend dom om een uitvak pal voor een normaal van te plaatsen. Helaas kan je dan verwachten dat er rotzooi komt. NAC uit was altijd een ontzettend leuke uitwedstrijd met een gezellige rivaliteit tussen beide supportersgroepen, maar door dit uitvak gaat de lol er een beetje af.
Dat zo'n gast tegen die plexiglaswand staat te trappen, is jammer. Jammer voor de beeldvorming, want het meerendeel gedraagt zich wel prima, of is weggegaan. En alsof zo'n knul die wand kapot schopt.
Feyenoord supporters maken geen statement? Sowieso is het, zoals zovaak, een kleine groep die het voor de overgrote meerderheid verziekt. Overigens, een maand geleden distancieërde de harde kern van Feyenoord zich nog van de rellen in HvH, zoals Feyenoord en het overgrote supportersdeel zich ook distancieërde van de rellen in Nancy. Kan je dan als supporters nog een ander statement maken? Vertel mij het maar. Tegen de mensen die er op uit zijn om de boel te verstieren, is volgens mij weinig te doen.
Laatst bewerkt: 29 sep 2009