Ha, je doet je werk gedegen lijkt het!
Wat betreft GPS: er zit standaard NokiaMaps op, een trial versie. Ben ik niet echt van onder de indruk. Ikzelf gebruik Sygic McGuider 7.0, werkt als een trein en heeft complete deur-tot-deur navigatie in heel Europa.
Het toetsenbord vond ik even wennen, maar is zeer prettig met langer gebruik - zeker in combinatie met de tekstvoorspelling (geen T9, slimmer zelfs) die erop zit.
Ook wat betreft de standaardsoftware die erop zit (Symbian S60 3rd edition) heeft Nokia gekozen voor een no-nonsense, stabiele en lichte firmware. Alle programma's draaien soepel en openen zeer snel (veel rapper dan met m'n Nokia N95 bijvoorbeeld).
Die E72 is vooral een looks-upgrade, gebeurt niets significants (en ik, maar dat is persoonlijk natuurlijk, vind de looks ook minder).
Anyway, succes met je keuze, ik denk dat je met beide blij zult zijn!
Ohw, nog even over 3G/EDGE. Ik heb op vakantie m'n 3G uitgezet en dat per ongeluk 2 weken zo gelaten toen ik al thuis was. Het is verschil is wel pretty huge, zeker als je op bijv XBW een plaatjes-thread checkt. Same voor zwaardere sites, het verschil merk je zeker. Met emailen echter is dit niet zo boeiend
Klik om te vergroten...