Hallo,
Ik heb de afgelopen dagen dit forum nauwlettend in de gaten gehouden als gast. Ondertussen heb ik me eigen geregistreerd en zit ik nog met een paar vragen:
Op welke methode spelen jullie de coach mode van Fifa10: Amateur, Semi-Pro, Professional, Worldclass of Legendaries?
Mijn verhaal:
Ik zelf speelde in eerste instantie met PSV op Professional, het ging aan het begin aardig, 6 wedstrijden achter elkaar gewonnen, Honda van VVV gekocht, Roorda verkocht en nog 14 Miljoen op de bank. Ging lekker dus!
Vier wedstrijden later, ging het minder ik stond geen 1ste meer met PSV maar 7de een beschaamde positie natuurlijk voor PSV in de eredivisie.
Na twee op volgende wedstrijden en een gelijk spel verloren te hebben, namelijk AZ: verloren met 3-0, Ajax: gelijk, 1-1 en Feynoord verloren met 1-0.
Ging ik de boot in, ik zakte naar de 9 plaats en de doelstelling van het bestuur namelijk de eredivisie winnen leek in hun ogen onmogelijk!
Ik dacht zelf nog oke het wordt moeilijk, maar er zijn nog kansen.
Het duurde namelijk nog maar twee speelrondes voor de transfer markt open is, Ola Toivonen speelde toch erg slecht dus die wou ik verkopen voor een kleine 8 Miljoen en vervolgens 25 Miljoen stekken in het aantrekken van Robben. Terug naar het nest dacht ik!
Mijn plannen waren zo mooi, maar erg riskant, want de gehele clubkas zou geplunderd zijn door deze aankoop.
Helaas heeft het zover niet mogen komen, na een gelijkspel tegen Fc twente en een Rode kaart voor mijn topspits opdat moment Jonathan Reis was de maat vol voor het bestuur ik werd ontslagen.
Wat neeee, dit kan niet huuuuh heb ik hier 11 wedstrijden voor gespeeld, ja hoor ik was zonder pardon zomaar op straat gezet en mijn reputatie als trainer liep een zware deuk op.
Vervolgens er maar voor gekozen het verder seizoen vrij te nemen en een tactisch plan uit te werken.
Vervolgens begonnen bij de enige vacature: RKC, waar ik van plan ben om na 2 seizoen mijn koffers te pakken, solliciteren bij FC Twente en als ik daar goede resulaten heb neergezet, bijvoorbeeld overwinteren in Champions League en grote clubs verslaan, het bestuur van PSV heel lief aan te kijken om daar nog 1 keer te beginnen als coach.
Mijn complimenten voor de uitwerking van het spel, echt zeer realistisch ook mooi dat de coach mode niet gelijk ophoudt na ontslag bij een club.
En dat ze gewoon realistisch kijken, Koevermans en Toivonen marcheerde totaal niet bij mij, vandaar Reis uitgeprobeerd en bleek een echte goaltje dief, ook mooie skills. (Komt mss wel bij de wedstrijd PSV TelAviv dat hij er twee maakte als invaller!).
Reis was me enige aanvaller, toen hij de rode kaart te pakken kreeg stond hij wel 3 wedstrijdjes langs de kant, waardoor ik weer een beroep moest doen op de mindere aanvallers.
Wat ik hier mee wil zeggen, mooi dat het in de game van Fifa10 zo zit verwerkt dat het bestuur dit ook ziet en je vervolgens ontslaat.
Nu heb ik nog een vraag, de mensen die ook met PSV spelen/speelde in coach mode is Toivonen bij jullie ook zo slecht?
Online, zijn er hier veel mensen die tegen de moeilijkheidsgraad aan lopen of kiezen jullie geen Quik ranked match, maar Custom match waar de moeilijkheidsgraad aangepast kan worden?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Klik om te vergroten...