1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je die keeper nou pefect uitkappen? doormiddel van welke knoppen combinaties?
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Help!!
    Ik krijg constant online: "This game session is no longer available".
    Dat ligt aan NAT ofzo? Of waar ligt het precies aan, dan kan ik dat namelijk in andere topic vragen..
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Manager mode is wel voldoenend, net in de kwarfinale van de beker 2-0 van Feyenoord gewonnen (Emanuelson en Enoh),
    En ala football manager geeft het bestuur ook zijn mening over de wedstrijden, me most emberassing loss is 1-2 tegen VVV :+
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    NAT-poort inderdaad. Moet je ff Test Connection doen bij Network Settings op de Dashboard. Als je dan een error krijgt met "NAT is set to Moderate(of Strict)" dan moet je dat ff veranderen. Zie daarvoor het XboxLive Hulp gedeelte van dit forum.
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De omhaal lukt me echt niet:mad:.
    Zover (ik ben nog aan het trainenO-)) is het een leuk spel.
     
  6. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    In de arena kun je het zo vaak oefenen als je wilt. Je moet bij de 16 met je rug naar het doel staan > hooghouden > de bal vooruit tikken (linker stick naar beneden) > en dan gewoon schieten.
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus niet LB, omhoog, omhoog, beneden? Of kan dat ook?
    En dank je! Er is zeker geen mogelijkheid om naar achter te lopen terwijl je hoog houdt, of jezelf afschermen met je rug naar het doel?

    Sorry voor al de vragen, maar ik ben niet echt de voetballer.:eek:
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    wooot, win opeens op WC met 6-0 van ADO, 5x Agbonlahor 8)
    Maar ff Legendary proberen.. al wordt die 100% board confidence wel moeilijk zo
     
  9. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nog nooit zo moeilijk gevonden om te scoren met Fifa, echt heel frustrerend dit. Sporadisch scoor ik uit voorzetten maar daar houdt het ook bij op. Heeft iemand enige tips voor counter-passes, formaties, tactics, e.d? Gewoon het scoren lukt mij niet, en oorzaak daarvan is dat ik geen kansen weet te creëren. Help is much appreciated! :b:
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Thx (Y)


    Net heerlijke pot.. 2-0 achter in rust... nog met 2-3 gewonnen waarvan de 3e goal in laatste seconde. _O_ Wat is het heerlijk om zo te winnen als tegenstander heel bijdehand na een goal de robot en dergelijke doen.


    Bij deze fifa moet je heel veel tikken dan kom je vanzelf naar voren. Ook niet bang zijn om naar achter te passen als je geen pass mogelijkheid naar voren hebt. Gewoon goed de ruimtes zien en eigenlijk al voordat de ball bij de speler aankomt in je hoofd hebben wat je er daarna wil doen.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  11. ReneMNL

    ReneMNL Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb de afgelopen dagen dit forum nauwlettend in de gaten gehouden als gast. Ondertussen heb ik me eigen geregistreerd en zit ik nog met een paar vragen:

    Op welke methode spelen jullie de coach mode van Fifa10: Amateur, Semi-Pro, Professional, Worldclass of Legendaries?

    Mijn verhaal:
    Ik zelf speelde in eerste instantie met PSV op Professional, het ging aan het begin aardig, 6 wedstrijden achter elkaar gewonnen, Honda van VVV gekocht, Roorda verkocht en nog 14 Miljoen op de bank. Ging lekker dus!
    Vier wedstrijden later, ging het minder ik stond geen 1ste meer met PSV maar 7de een beschaamde positie natuurlijk voor PSV in de eredivisie.
    Na twee op volgende wedstrijden en een gelijk spel verloren te hebben, namelijk AZ: verloren met 3-0, Ajax: gelijk, 1-1 en Feynoord verloren met 1-0.
    Ging ik de boot in, ik zakte naar de 9 plaats en de doelstelling van het bestuur namelijk de eredivisie winnen leek in hun ogen onmogelijk!
    Ik dacht zelf nog oke het wordt moeilijk, maar er zijn nog kansen.
    Het duurde namelijk nog maar twee speelrondes voor de transfer markt open is, Ola Toivonen speelde toch erg slecht dus die wou ik verkopen voor een kleine 8 Miljoen en vervolgens 25 Miljoen stekken in het aantrekken van Robben. Terug naar het nest dacht ik!
    Mijn plannen waren zo mooi, maar erg riskant, want de gehele clubkas zou geplunderd zijn door deze aankoop.
    Helaas heeft het zover niet mogen komen, na een gelijkspel tegen Fc twente en een Rode kaart voor mijn topspits opdat moment Jonathan Reis was de maat vol voor het bestuur ik werd ontslagen.
    Wat neeee, dit kan niet huuuuh heb ik hier 11 wedstrijden voor gespeeld, ja hoor ik was zonder pardon zomaar op straat gezet en mijn reputatie als trainer liep een zware deuk op.
    Vervolgens er maar voor gekozen het verder seizoen vrij te nemen en een tactisch plan uit te werken.
    Vervolgens begonnen bij de enige vacature: RKC, waar ik van plan ben om na 2 seizoen mijn koffers te pakken, solliciteren bij FC Twente en als ik daar goede resulaten heb neergezet, bijvoorbeeld overwinteren in Champions League en grote clubs verslaan, het bestuur van PSV heel lief aan te kijken om daar nog 1 keer te beginnen als coach.

    Mijn complimenten voor de uitwerking van het spel, echt zeer realistisch ook mooi dat de coach mode niet gelijk ophoudt na ontslag bij een club.
    En dat ze gewoon realistisch kijken, Koevermans en Toivonen marcheerde totaal niet bij mij, vandaar Reis uitgeprobeerd en bleek een echte goaltje dief, ook mooie skills. (Komt mss wel bij de wedstrijd PSV TelAviv dat hij er twee maakte als invaller!).
    Reis was me enige aanvaller, toen hij de rode kaart te pakken kreeg stond hij wel 3 wedstrijdjes langs de kant, waardoor ik weer een beroep moest doen op de mindere aanvallers.
    Wat ik hier mee wil zeggen, mooi dat het in de game van Fifa10 zo zit verwerkt dat het bestuur dit ook ziet en je vervolgens ontslaat.

    Nu heb ik nog een vraag, de mensen die ook met PSV spelen/speelde in coach mode is Toivonen bij jullie ook zo slecht?

    Online, zijn er hier veel mensen die tegen de moeilijkheidsgraad aan lopen of kiezen jullie geen Quik ranked match, maar Custom match waar de moeilijkheidsgraad aangepast kan worden?


    Alvast bedankt voor de antwoorden.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  12. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets heel vaags, ik speel coach en er staat als ik de volgende wedstrijd wil beginnen "het lijkt erop dat je team niet compleet is, wil je naar team management of geef je de wedstrijd op?"

    Als ik naar team management ga zie ik gewoon dat iedereen normaal is en heb het een en ander gewisseld maar zonder succes.

    Iemand een idee?
     
  13. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Net nummer 2 van Nederland met 6-0 verslagen

    Feyenoord - Az

    Wel een kneus zeg om mee te praten
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes. Hoeveelste sta je nu?
     
  15. ReneMNL

    ReneMNL Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Dit probleem had ik gisteren ook.
    Oorzaak, er zit een speler met een rode kaart of meerder gele kaarten bij de groep wisselspelers/of in je team waardoor hij geschorst is.
    Deze kan je dus niet inzetten!
    Oplossing, verplaats de desbetreffende speler van de groep wisselspelers naar de reserves. Oftewel verplaats de speler(s) naar de groep spelers die niet op de bank zitten.

    Succes.
     
  16. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt het met je Pro, ik heb begrepen dat je ook je Pro mee kan laten spelen, in alle offline matches.. Kan ik dan ook gewoon mijn Pro verbeteren??
     
  17. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend/Zaadloos kom jij straks een potje? Half 5?
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dit soort verhalen zijn altijd wel leuk om te lezen:)
    Ik speel World Class met Ajax, nog 7 wedstrijden tot het einde maar het kampioenschap kan me bijna niet meer ontgaan, in de beker moet ik in de halve finale tegen AZ uit wat nog gevaarlijk is aangezien je ontslagen wordt als je de beker niet wint..
    Maar ik begon me seizoen met veel spelers te verkopen en de meeste talenten te verhuren. Ik kocht niemand maar heb me staff wel flink upgegrade.

    Na een slechte start (2-3 tegen AZ en 1-1 bij Vitesse) pakte ik het op maar door de zware concurrentie hield ik pas in week 15 AZ in.
    In de winter kocht in Agbonlahor die nu het duo met Suarez vormt.
    Het valt me op dat Sulejmani als supersub altijd scoort terwijl Cvitanich echt een ramp is zoals bij jou Toivonen dat is.
    Het leuke is de betrokkenheid in het menu en dat veel verschillende spelers scoren, al me veldspelers hebben wel eens gescoord!

    Ajax:

    ----------------Stekelenburg-----------------
    ----------------------------------------------
    VD Wiel----Alderweireld--Vertonghen----Atouba
    ----------------------------------------------
    --------------------Gabri---------------------
    -------Enoh--------------------Emanuelson----
    ------------------De Zeeuw-------------------
    -----------------------------------------------
    -----------Suarez----------Agbonlahor----------

    Spelers die ik ervaak inbreng zijn:

    Daley Blind
    Ismael Aisatti
    Edison Acosta (gescout)
    Kerlon
    Pantelic
    Sulejmani
    Wielaert
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Shit, m'n Barça is hopeloos uit vorm in Manager Mode. Al had ik net wel weer met 5-0 van Getafe gewonnen. Wat zorgt ervoor dat ze weer in vorm zijn? Ik ben gewoon eerste. Ik wissel wel vaak, en in kleine wedstrijden plaats ik vaak de jeugd in het team.
     
  20. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een achievement genaamd 3 cups in 1 seizoen. Dan ben je verplicht om met een topclub uit Engeland te spelen :mad:. Door al die achievements (Win titles in the major leagues) moet je goede clubs kiezen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina