De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ralluf waar blijft je? Winnen van Fc Volendam mag best gemeld worden hoor. ;)

De Eagles gelijk gespeeld bij FC Den Bosch uit, ben wel tevreden met de uitslag.
    Heb verder niks gezien kwa samenvatting, maar we hebben het over het algemeen moeilijk daar.
    Getuige dat we daar al meer dan tien jaar niet gewonnen hebben. :+

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Winnen van Volendam is niets meer dan een verplicht nummertje dezer dagen.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    64' Manchester U. 1 - 2 Sunderland

Volhouden please! Maar goed, je weet het nooit met United. Voor je het weet krijgen ze een penalty en maken ze 2-2 en scoren ze nog in de verlenging de 3-2. :'-(

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    United verliest niet.

Morgen Chelsea - Liverpool, ben benieuwd. Normaal gesproken is het geen geweldige topper qua voetbal maar het is wel belangrijk voor Liverpool dat ze dit niet verliezen om die aansluiting te bewaren.

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Nog 3 minuten + zoveel extra tijd tot ze scoren. Ik heb nog hoop. _O_

6. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Lens 1-0 tegen Nac.

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    2-2 nog door een eigen goal, het kan ook nooit normaal en op tijd bij hun :emo: En de anderen ook nog rood natuurlijk, om het compleet te maken.

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Kut United toch nog 2-2, het zal eens niet zo zijn. =(

Wauw, lekker goal van Pedro. _O_

Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    :cool:

Inderdaad blij hiermee! Stonden in de rust nog met 1-2 achter. Toch mooi om te zien dat we dan toch nog terug kunnen komen.

Den Bosch uit is best lastig hoor! Alleen wel een erg saai stadion. Maar dat zijn echt veel 'stadions' in de jupiler league. Ook het eten was niet naar binnen te krijgen daar8)
    Zelfde was vorig jaar bij de uitwedstrijd naar Emmen. Super veel honger toen ik daar was. Ik me in de rust een 'broodje bal' gaan halen. Was gewoon nog helemaal rood van binnen, totaal niet gaar enzo:emo:
    Misschien iets voor de smaakpolitie om voetbalstadions na te gaan? :p

Maargoed, mooi om zo de periode te beginnen.

*Droomt van periode titel:cool:

Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Pedrito:thumbs:.
    Zakelijke overwinning. Geen kracht verspilt.
    Oh, en Yaya blijft zo'n ongelooflijke baas_O_.

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Pedro WAT EEN GOAL!!!

Omdraaien, direct schieten in de kruising. Wat wil je nog meer :).

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    AZ. Wat kan ik d'r over zeggen behalve dat gebulder van Koooeeeeeeeman tegen de 4e official. Die vent moet i.p.v zeiken op NAC eens kijken naar z'n eigen lamlendige selectie ( maar wacht, dat is NAC momenteel ook )

Mooie actie dat Maaskant zo Barbara Barend eventjes op haar plaatst zet want als het bij die muts te ingewikkeld word lult ze als een kip zonder kop.

K'snap gewoon NIET dat Maaskant nog steeds niet doorheeft dat dit systeem gewoon niet werkt. Als je enigste spits op een eiland staat en bij counters ook nog is moet meeverdedigen ... what the fuck.

Oh, ligt het aan mij ... maar heb je gewoon tyfus viel last van je poot als je continu met zo'n ding erop mept? Landskampioen ... bleh. Ga eerst eens achter je team staan i.p.v welgeteld 10 minuten lang zingen ... verschrikkelijk. Maargoed, weer verlies voor NAC. Gaat lekker zo. =(

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Jep, ben heel benieuwd wat het gaat worden.
    Over wat het gaat worden kan ik nu nog niks zeggen.
    Hoop natuurlijk dat Liverpool wint maar... , ben overigens met een gelijkspel tegen Chelsea ook al tevreden.

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Op papier zou ik ook genoegen nemen met een gelijkspel maar als het spelbeeld weer zo is dat Liverpool aanvalt, de kansen niet benut en Chelsea profiteert, dan wordt het voor de 2de keer deze week dat alles door de kamer vliegt.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wesleeeyyyyy _O_

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Wat mij ook opvalt is dat NAC tegenwoordig van die Kennedy Bakhircioglu achtige corners heeft tegenwoordig. Die vliegen overal maar aan voorbij in de hoop dat ie terug wordt gekopt. Wanneer stoppen ze nou eens met deze belachelijk moeilijke variant, want ze doen het ook nog bewust volgens mij. Neem gewoon de ouderwetse corners die voor het doel geslingerd worden en dan direct op doel koppen. Dát waren de spelhervattingen waarin NAC zo goed was. Misschien zou het ook helpen om Reuser weer eens op te stellen met z'n goede traptechniek.

Misschien ook maar eens wat meer op de aanval spelen. Met aanvallers als Lurling, Amoah en Leonardo/Kolkka mag dat toch wel. Brandts werd weggestuurd vanwege de speelwijze, maar onder Maaskant is het eigenlijk niets veranderd. Maaskant, doe dan wat je beloofd hebt, want uit de laatste 4 wedstrijden zijn 0 punten gehaald en een doelsaldo van 0 voor en 11 tegen.

Over twee weken een gelijkwaardige tegenstander met Vitesse, die moet gewonnen worden. Kijken hoe NAC zich dan houdt.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik had echt zo iets van 'Ga weg man, die kan er niet inzitten'. Wat een held. _O_

18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Zoiets had ik ook eerlijk gezegd. Ik sprong meteen van mijn stoel en zat Pedrito te bulderen 8).

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag word een leuke voetbaldag. Om half 2 Rangers - Celtic en vanavond om 5 uur Chelsea -Liverpool.

Heb er zin in.

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Penalty voor Ajax, duidelijk hands. Terechte beslissing.

0-1 Ajax!! Suarez knap in de bovenhoek.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina