De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Doelsaldo van PSV is beter.

2. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 hele dure punten verloren tegen een op papier zwakke tegenstander. De verdediging blijkt nog lang niet zo goed als veel mensen denken en ook is het de vraag of Pantelic wel uit de verf komt daar, maar goed, ik geef hem nog 7 wedstrijden om het te laten zien, maar de vraag is of hij wel echt beter is dan Cvitanich. Ook Enoh speelt soms erg dom, bij een andere scheidsrechter was het niet Emanuelson maar Enoh die de rode kaart had gehad. Nu hopen dat Twente en PSV verliezen, dan hebben we dus 5 koplopers:D.

3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat een drama weer zeg. Echt een kutwedstrijd van Ajax vandaag. Van der Wiel die slecht aan het spelen was. De Zeeuw was ook al kut. Aissati was al helemaal een drama. Wat die kerel nog bij Ajax doet vraag ik me al een hele tijd af. Suljemani daarentegen speelde wel een aardige wedstrijd. Snapte die wissel ook niet helemaal.
    En dan Pantelic, hij is nog duidelijk niet goed genoeg op het moment en nog niet aan het Ajax spel gewend. Toch schat ik hem even hoog in als Cvitanich.

4. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Als ze verliezen niet meer (2 goals verschil minimaal).. En ze moeten toch verliezen wil Feyenoord eroverheen kunnen komen.

5. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Behalve als PSV straks met bv. 3-0 verliest, maar dat zie ik niet gebeuren.

6. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Godverdomme!!!!

WAAROM KAN AJAX NOU NOOIT GEWOON HEEL VEEL WESTRIJDEN ACHTER ELKAAR GOED VOETBALLEN EN WINNEND AFSLUITEN???????!!!!!!!!!!!

Ik zie Ajax geen kampioen meer worden.... Ze zullen net als elk jaar zo'n beetje ergens boven aan staan met een kleine achterstand op de koploper het hele seizoen. Maar ze moeten altijd weer van dit soort wedstrijden hebben... Het maakt niet uit wie er spelen bij Ajax wie de trainer of wat dan ook is. Maar ze hebben dit altijd!

Ik snap er echt helemaal niets meer van, wat is er toch mis met de mentaliteit bij Ajax?
    Jaar na jaar na jaar na jaar na jaar, altijd...

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Daar doelde ik ook op. Maar we gaan het zien. Het maakt de uitslag van Ajax er niet beter op maar dan is er in ieder geval nog de aansluiting.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Dan heb jij niet de glorie midden jaren 90 meegemaakt. :D

Tsja, slechte wedstrijden worden ook gespeeld. Je kunt niet altijd goed spelen.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, Utrecht had al 2x kunnen scoren. Zul je zien dat PSV hem straks maakt.

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Heraclessss!!!!! :cool:

11. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik doel eigenlijk meer op de seizoenen na 2003-2004. Want volgens mij worden ze binnen 10 jaar echt geen kampioen meer, maar eindigen ze bijna elk jaar 2de of 3de.

Maar ik snap wel dat je niet elke wedstrijd goed kunt spelen, maar dan kun je iig nog wel kei en keihard je best doen. En vanmiddag was dat alweer niet het geval. Ze speelden heel mietig. Als ze er elke wedstrijd keihard er tegen aan zouden gaan dan zouden ze bijna geen punten verliezen denk ik.

12. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    iemand een linkje voor psv?

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik voorspel dat ze dit jaar kampioen worden mits Suarez blijft.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf dit jaar echt nog niet aan een kampioenschap te denken hoor. Ook niet met Suarez.

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kon er maar eentje vinden en die is behoorlijk kut. Niet aan te raden, maar het is in ieder geval iets: http://nl.justin.tv/orso46_3

Edit: En fuck wat is PSV dramatisch begonnen aan de wedstrijd. Het had zo al 4-0 voor Utrecht kunnen zijn. Vier levensgrote kansen waar Isaksson PSV toch weer op de been houdt (wonder boven wonder).

Laatst bewerkt: 4 okt 2009
  16. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    idd slecht maar beter dan niets:) GVD heb zo'n kijkcode voor het hele jaar maar heb straks stukje ajax gekeken beneden op de pc en nu wil ik op mijn kamer kijken maar dat gaat dus niet omdat je maar op 1 pc kan kijken per weekend en mn pa viert zn verjaardag dus beneden zit een hoop volk :mad:

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Heb die ook.. Echt een klote stream. PSV heeft tot nu toe geluk! Mooie uitslag van Ajax:)!

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Twente weer 1-1. Echt ongelofelijk, geen 1 kans gehad en ze staan ineens weer gelijk.

19. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Utrecht start erg sterk maar aangezien ze er niet in gaan...

Straks om 5 uur via het magazine van bol.com bij Sport1 Chelsea - Liverpool gratis kijken. Dan kan ik nog een wedstrijd kijken, misschien een uur van Arsenal meepakken.

Vermaelen weer gescoord voor Arsenal, is dat echt een verdediger?

Was tegen Feyenoord ook. Worden weggespeeld en de 1e kans na 75 minuten was meteen raak.

Laatst bewerkt: 4 okt 2009
  20. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net terug van Roda - Ajax. Vooraf had ik voor een punt getekent, maar nu heb ik toch het gevoel dat we 2 punten te weinig krijgen. Gezien het spelbeeld over de hele wedstrijd verdiende Roda te winnen.

Maja, weer een punt erbij:b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina