Beste game die JIJ ooit gespeeld hebt!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mitch afca, 12 dec 2008.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Metal Gear Solid op de PSX. 300 x uitgespeeld, kon uren doen over het killen van 2 vijanden. Geweldig spel. GTA 3 vond ik ook erg leuk om te spelen. En als we verder terug moeten ga ik gewoon simpelweg voor Super Mario Bros. Ik heb bijna alles gespeeld wat er maar te spelen is, maar die 3 games hebben me helemaal gek gemaakt.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    vet!
    alleen zou ik dan een race starten, niet racen maar dan alleen naar die retro vervormde rock luisteren:cool:

3. mitch afca

mitch afca New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahha idd dit was echt vet

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    De game is trouwens gemaakt door Blizzard toen ze nog Silicon & Synapse heetten. Ook toen hadden ze al geniale toppers als deze en Blackthorne.

Enne Dazlin, multiplayerwise is deze game echt veel en veel cooler dan DD. Dit vind ik en ook andere mensen die ik ken die ze beiden hebben gespeeld.

5. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    call of duty series zeker gewoon simple knallen met die ballen.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb Mario Kart op de SNES nooit uitgespeeld :emo:

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Mario 64, misschien is dit ook enigszins zo omdat het een stukje nostalgie is maar toen ik die game voor het eerst speelde was ik echt weggeblazen.

Games zoals Halo 1 en Jet set Radio komen er ook erg dicht bij.

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    The legend of Zelda: OoT.

9. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Soldier of Fortune: Double II Helix.

Best Gameplay Ever _O_.

Dit soort shit is toch fucking geniaal, alleen jammer dat mijn pc zo crap was dat ik het bijna nooit kon doen :+.

[yt]24wU7FxCODc[/yt]

Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jordan Market altijd +1.

Heb SOF2 ook heel vaak gespeeld. Heb bij Global Operations ( -=G|O=- ) , TG ( -[TG]-, Matrix ( -[M]- ) European Death Squad ( -eDs- ) ... en nog wel meer. Heerlijk speel!

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt in meer dan 30 clans gezeten :p. Beste was denk ik wel met -hs. Elke dag gewoon 5 clanwars waarvan we er zoiezo 4 wonnen _O_.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ken je de clan *Hot*Fire misschien? :+

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Grand Theft Auto Vice City
    Grand Theft Auto IV
    Grand Theft Auto San Andreas

Allemaal op 1, kan niet kiezen. Na die 3 komt Hitman Blood Money.

14. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Haha masterlijk, ik heb ook in -hs. gezeten, CTF ND clan..? Mijn naam is: dogg zat in goeie clans maar door me school kon ik niet verder met deze game, ik speel nu echt bijna nooit meer helaas. Ik speelde vooral INF en af en toe CTF, zat bij CTF in -hs. R|a, bnd(echte ownage clan, niemand durfte meer tegen ons _O_ ) INF: waarschijnlijk echt wel meer dan de 100+ clans.. Ben zelfs gevraagt voor -|HsS|-..!! maar die tijden zijn nu wel voorbij.. helaas :mad:

ON-topic

Definitely: Soldier of Fortune II Double Helix..!

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    CTF ND jah. Kan me geen dogg herrineren, maar kan zijn dat jij bij de allereerste clan hoorde. Later bracht een van de leaders hem weer terug, clan ging helaas dood toen ik op vakantie was :+. R|a, bnd klinken allemaal bekend :p.

Ik zat in -hs, d|K, [12A], -i3-, #cM, -Xk en nog veeeeel meer :+.

16. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die game zo lang gespeeld of ging je steeds naar een nieuwe clan?

17. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was jouw nickname dan..? Ik heb ook nog in meerdere CTF clans gezeten maar daar weet ik de namen niet meer van.. 8)

Mijn tags waren zo iets al dit:
    (CTF)
    -hs. dogg`.
    bnd.nl`. dogg.
    R|a dogg-

Ik heb het spel 6 a 7 jaar gespeeld. Maar het komt vooral doordat sommige mensen denken dat ze een clan kunnen runnen. Dan beginnen ze en gaan ze naar een week weer dood.. alleen echte top clans behouden dezelfde members en hebben een strak teamwork en soms wel regels in de clan zelf, ik heb zelf in de 'top' gespeeld daar. Onze leader schelde je gewoon uit als je dood ging, achter af best hilarisch maar ook niet normaal..

18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Beide :+. Vanaf m'n 9e tot m'n 15e gespeeld. Eerste 2 jaar tel ik niet mee, maar vanaf m'n 11e zat ik elke dag wel minimaal een uurtje of 2 in de avond erachter. En die clans waren meestal niet zo succesvol. Na een tijdje waren de meeste andere clans het zat om tegen ons te spelen omdat er vaak hackers meededen. Maar ik vond het altijd geniaal, Kam2 lower met shotgun. Pakte af en toe gewoon 4 flags in 20 minuten ofzo terwijl we eerst 2-0 achter stonden _O_.

E: Euhm, tijdens hs was het gewoon Alizor dacht ik. Maar ik heb echt een waslijst aan nicknames gehad :+.

Alizor
    aLii
    Kara
    headhunterz
    bombastic
    eXploSioN
    Kajmer

.. rest weet ik niet meer :+

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Call of Duty 1 was voor mij een van dé games. Ben nooit echte hardcore gamer geweest, maar deze wel vaak gespeeld en ook in een soort clan gezeten. En dan vooral nostalgische momenten als: keer een heel team dat ik tegenkwam in mijn eentje gekilled en ook echt de laatste met mijn allerlaatste kogel een headshot. Of buiten op open veld rondjes rennen met pistooltje in mijn hand en een sniper ineens vanuit een huisje op je begint te schieten met één pistoolshot een headshot. ahh good times.

Daarnaast heb ik vroeger C&C Red Alert ook grijs gespeeld.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    :D Die, en Starcraft, én Age of Empires 2. Echt zo ontzettend veel gespeeld, die laatste twee speel ik nog steeds. Heerlijk.

Deel Deze Pagina