[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Felon

Film over een dude die de Amerikaanse gevangenis terechtkomt waar het er nogal hard aan toegaat. Had er 0 verwachtingen van, vond hem echt enorm vet.
    9/10

Transformers: Revenge of the Fallen

Keek ik echt heel erg naar uit, was echt van plan om er heen te gaan in de bios, om uiteraard die gruwlijk harde gevechten (deel 1 keek ik gewoon met een big smile op mn gezicht, GEWELDIG) in t groot te beleven. Helaas, op t moment dat ik wou gaan was ie een dag geleden pleite. Dus dan maar, nu via een andere bron gekeken.
    En..eh..tsjah. Deel 1 vond ik dus echt prachtig, Megan Fox, keiharde actie, die geluiden, ik vond het geweldig.
    Deel 2: de actie is en blijft echt geweldig, ik zat nog steeds met een dikke big smile. Ik vind het echt prachtig. Al die geluiden ook, het ownt. Maar sommige dingen gingen gewoon te ver. Die pa en ma waren bloedirritant, die twin-robots waren irritant en die professordude met Sam z'n schoolmaat waren ook te irritant voor woorden. Er zat gewoon te veel humor in, het droop er gewoon vanaf dat Michael Bay alles in 1 film wou proppen.
    Afgezien van dat, vond ik deze film ook geweldig. Door de actie, door het leger in actie te zien, door al die Transformers te zien knokken met al die zieke geluiden..HET OWNDE!
    8/10

Laatst bewerkt: 7 okt 2009
  2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    nu is de film 'Mammooth' op tv (rtl 7)

..

no comment:emo:

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Door de reclame wist ik al wat ik kon verwachten :D

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Net klaar met Fight Club. Ik zal vast een van de weinige zijn, maar vond er echt serieus geen zak aan. Het laatste half uur is me toch een grote WTF, vind het facking lame. Snap er nog steeds geen ene reet van. 8) 7 voor mij.

5. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Le gasp! :eek:

Misschien nog een keertje zien om alles op een rijtje te krijgen. Wie weet vind je het dan een hoger cijfer waard ;)

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dude....een 7 voor Fight Club.....

en hierboven een 8 voor Transformers 2....

barbaars :+

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond het einde (of de clou) eigenlijk ook wel 'lame' in vergelijking met de rest van de film, maar toen de credits eenmaal voorbij kwamen rollen vond ik het toch ook wel weer gewaagd. De film was al uniek voordat de grote plotwending kwam, en om het vervolgens zo over een andere boeg te gooien maakt het eigenlijk alleen maar genialer. Leuk is om de film terug te kijken en dan te zien dat er al opzettelijk enkele 'foutjes' in zitten.

8. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ...

Laatst bewerkt: 7 okt 2009
  9. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    :/ Blasphemy. De originele Predator was fuckingtof, met al die stereotype spierbundels.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn neus is tenminste wel gespierd. :emo:

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dapper.. Ik ga die film echt niet kijken, al is het alleen al om m'n jeugdliefde te beschermen..
    Als ik anderhalf uur naar de speelkaarten ga spelen heb ik beter vermaak, laat staan de afleveringen..

Uitermate dom om die film te gaan kijken, na de trailer en de recensies.. 8)

12. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vonden jullie van AVP2 ?

Persoonlijk vond ik hem wel nog goed, mss niet qua dialogen maar gwn omdat the "gore" wel cool gedaan was. Alhoewel dat ik niet vond dat de Predator dood moest gaan en het einde opzich beter kon.

7/10

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    5 minuten 2012

[yt]N_wD4aaKKog[/yt]

Typische film die je voor de special effects gaat kijken, en die zijn talrijk :)

14. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me echt zo'n film waar de eerste 5-8 minuten je kin tot aan je knieen zakt omdat de special effects zo tof zijn en de overege 85 minuten je kin nog steeds tot aan je knieen is gezakt omdat je in slaap drijgt te vallen omdat verhaal nergens op slaat en je precies weet wat er gaat gebeuren.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel een bioscoop bezoek waard. Maar persoonlijk gaan ze weer een foute richting in. Een paar jaar geleden waren de special effects perfect en leek het net echt. Maar de laatste tijd nemen ze weer teveel hooi op hun vork en begint het weer nep eruit te zien. Vind ik persoonlijk wel jammer. :)

Wil btw ook wel graag The Gamer zien. :)

Laatst bewerkt: 8 okt 2009
  16. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik geef dutch men gelijk. Dit gaat een soort van Armageddon worden alleen dan zonder goed verhaal en effect. Als je kijkt naar films van 20 jaar terug zijn de effect enorm goed. Waarom? Omdat 3/4 echt gebouwd is op schaal op 1:1!

Ik vond de trailer al ongelooflijk boring, een man weet toevallig dat de hele plaat naar de tering gaat, weet zijn kinder op tijd uit huis te krijgen en rijd daarna door een gebouw die door zijn fundering heen zakt! Ik zeg: dikke lul 3 bier! kan nooit iets goed zijn/worden....de hele freaking hype om 2012 uitmelken....

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Gamer (-The) is inderdaad wel tof. Aardig verhaal en de uitwerking is ook netjes.

Deze is trouwens ook briljant:

Die staat nu in mijn top 3 van zombiefilms, samen met Dawn en 28 Days, op de voet gevolgd door Shaun. Sommige momenten zijn echt te droog voor woorden :+

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hengel gepakt. ;)

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Armageddon goed? NIKS aan Armageddon is goed. De allerergste kutfilm ooit gemaakt. En ja, dat is een feit.

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    :{ Dus jij vind films zoals DB Evolution beter dan Armageddon...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina