Felon
Film over een dude die de Amerikaanse gevangenis terechtkomt waar het er nogal hard aan toegaat. Had er 0 verwachtingen van, vond hem echt enorm vet.
9/10
Transformers: Revenge of the Fallen
Keek ik echt heel erg naar uit, was echt van plan om er heen te gaan in de bios, om uiteraard die gruwlijk harde gevechten (deel 1 keek ik gewoon met een big smile op mn gezicht, GEWELDIG) in t groot te beleven. Helaas, op t moment dat ik wou gaan was ie een dag geleden pleite. Dus dan maar, nu via een andere bron gekeken.
En..eh..tsjah. Deel 1 vond ik dus echt prachtig, Megan Fox, keiharde actie, die geluiden, ik vond het geweldig.
Deel 2: de actie is en blijft echt geweldig, ik zat nog steeds met een dikke big smile. Ik vind het echt prachtig. Al die geluiden ook, het ownt. Maar sommige dingen gingen gewoon te ver. Die pa en ma waren bloedirritant, die twin-robots waren irritant en die professordude met Sam z'n schoolmaat waren ook te irritant voor woorden. Er zat gewoon te veel humor in, het droop er gewoon vanaf dat Michael Bay alles in 1 film wou proppen.
Afgezien van dat, vond ik deze film ook geweldig. Door de actie, door het leger in actie te zien, door al die Transformers te zien knokken met al die zieke geluiden..HET OWNDE!
8/10
Laatst bewerkt: 7 okt 2009