kunnen ze die kerel die deze mod heeft gemaakt niet even als freelancer huren om een uber patch te maken voor de Xbox360 versie.
Ik vraag mij trouwens af waarom de reviewers van verschillende game bladen en gamesites hebben lopen slapen toen zij de belangrijkste en voor de hand liggede bugs over het hoofd zagen.
Geeft meteen de waarde aan van deze reviews.
De eerste weken in de forums geeft een beter beeld uit de communitiy.
Maar ik ben het met MaxxRaptor eens: Shift heeft mij gegrepen de race en rijbelevenis is waanzinnig goed.
IK blijf geboeid door de single player en als de patches uitkomen dan verdwijnen hopelijk de ergernissen over de foutjes.
Als ik deze PC mod zie dan moet het zeker mogelijk zijn de game te verbeteren.
Ik verander en pas de paintjob elke dag voor het racen wat aan. Zodat ik niet te veel race-tijd verlies.:b:
Als ik helemaal tevreden ben pas ik de paintjob voor al mijn auto's allemaal in deze race-livery aan.
@ Hybrid. Dit is een GTR R35 V(ictory)-spec serie/Tier 3 auto. Toch bedankt voor de moeite om te zoeken voor de foto.
O ja net een paar rondjes in de DBR9 op Silverstone GP gereden: Heerlijk!!!!!!!!!!
En nog een tip noteer je eigen set ups want ik vermoed dat een patch mogelijk al de saved set ups van de auto's uitwist.
Ik doe het wel uit voorzorg.
Wat mij wel verbaast is dat sommige hotlaps onbereikbaar lijken te zijn, DAn blijf je vastzitten en knabbel je eerst alleen tienden van seconden eraf.
En ineens een jump van seconden na wat tweaking en tuning. Oude eigen hotlaps worden dan ineens een lachertje. Komt natuurlijk ook door verbeterde track en circuit kennis in Shift door opgebouwde ervaring.
Een goede tune scheelt echt seconden.
Als al mijn tunes in orde heb dan ik weer online racen.
En soms van auto wisselen natuurlijk per track.
Laatst bewerkt: 9 okt 2009