1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Shift [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    In zulke gevallen vind ik het toch wel jammer dat ik een beetje afgestapt ben van (race) games op de pc :mad:

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Deze game blijft eigenlijk mijn racegame net als PGR2 en 4, en Forza ga ik niet aanschaffen maar misschien ooit als die goedkoper word. De bugs hoop ik wel dat er een patch voor komt binnenkort, maar ik blijf deze gewoon zo goed vinden en dat heb ik niet vaak met een game. Forza 2 lag bij mij toen al snel aan de kant, en dat was zonde.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  4. JeePee

JeePee Guest

Dat ziet er verdomd vet uit! De remphysics lijken iets getweaked te mogen worden, maar het lijkt me bijzonder sim aanvoelen :thumbs:

5. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Super dankjewel voor het plaatsen, erg leuk interview. Als ik de game zo speel doet het me heel erg denken aan 'Le mans 24 hours' die ik ooit gespeeld heb op de PSX, alleen was dat natuurlijk veel meer sim maar het had wel snelheid en opwinding. Je filmpje is erg stoer by the way, met die Aston echt heerlijke sound ook weer! :)

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dacht dat het jouw filmpje was, totdat ik de Duitse teksten in beeld zag staan! :+

7. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    kunnen ze die kerel die deze mod heeft gemaakt niet even als freelancer huren om een uber patch te maken voor de Xbox360 versie.
    Ik vraag mij trouwens af waarom de reviewers van verschillende game bladen en gamesites hebben lopen slapen toen zij de belangrijkste en voor de hand liggede bugs over het hoofd zagen.
    Geeft meteen de waarde aan van deze reviews.
    De eerste weken in de forums geeft een beter beeld uit de communitiy.

Maar ik ben het met MaxxRaptor eens: Shift heeft mij gegrepen de race en rijbelevenis is waanzinnig goed.
    IK blijf geboeid door de single player en als de patches uitkomen dan verdwijnen hopelijk de ergernissen over de foutjes.
    Als ik deze PC mod zie dan moet het zeker mogelijk zijn de game te verbeteren.
    Ik verander en pas de paintjob elke dag voor het racen wat aan. Zodat ik niet te veel race-tijd verlies.:b:
    Als ik helemaal tevreden ben pas ik de paintjob voor al mijn auto's allemaal in deze race-livery aan.

@ Hybrid. Dit is een GTR R35 V(ictory)-spec serie/Tier 3 auto. Toch bedankt voor de moeite om te zoeken voor de foto.

O ja net een paar rondjes in de DBR9 op Silverstone GP gereden: Heerlijk!!!!!!!!!!
    En nog een tip noteer je eigen set ups want ik vermoed dat een patch mogelijk al de saved set ups van de auto's uitwist.
    Ik doe het wel uit voorzorg.O-)
    Wat mij wel verbaast is dat sommige hotlaps onbereikbaar lijken te zijn, DAn blijf je vastzitten en knabbel je eerst alleen tienden van seconden eraf.
    En ineens een jump van seconden na wat tweaking en tuning. Oude eigen hotlaps worden dan ineens een lachertje. Komt natuurlijk ook door verbeterde track en circuit kennis in Shift door opgebouwde ervaring.
    Een goede tune scheelt echt seconden.
    Als al mijn tunes in orde heb dan ik weer online racen.
    En soms van auto wisselen natuurlijk per track.

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Die GTR is en blijft een vette bak, ga straks ook maar weer aan een paint verder. Ben nu al enige tijd met die settingen bezig voor een perfecte besturing, en ik heb het al zo weten te doen dat de wagens algemeen goed en strak op de weg liggen. Maar het voelt nu beter sim achtig aan, zal later even wat settings plaatsen. Voornamenlijk stel ik de wagens af voor mijn hot sprints op de Nordschleife (aangezien ik die hanteer als testbaan), maar doen het algemeen goed op de rest van de parcouren. :)

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha ach, dat ene pionnetje :+

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ben wel benieuwd naar die settings MaxxRaptor. Zojuist weer even gespeeld en vond hem toch wel weer vermakelijk. Bij het rijden met dashboard view heb ik alleen elke keer het gevoel een compleet andere game te spelen dan wanneer de camera achter de auto hangt. Straks maar even verder spelen, het geluid is en blijft genieten trouwens :)

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Oke, zo hier even al mijn persoonlijke settings. :) Moet wel erbij vermelden dat ikzelf alle hulpmiddelen uit heb staan, weet niet hoe het dan rijd met die aan te hebben staan. Deze settings vind ik heeeeeerlijk voor de exotic wagens, Lambo en GTR gaan echt zalig!! Wel merk je dat de wagens op de snelle stukken nogal (bij supercars niet dramatisch groot) onstabiel worden, maar dat vind ik juist dan weer kickend dat gevaar, maar bochtenwerk gaat echt heel goed. :) Ook remmen werkt goed, maar kan nog beter.

Steering dead zone - 4
    Accelerator dead zone - 9
    Brake deadzone - 8
    Steering sensitivity - 4
    Acceleration senitivity - 4
    Braking sensitivity - 29
    Speed steering sensitivity - 100 - en ook niet aankomen!!!!

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ze onstabiel zijn op rechte stukken moet je juist Speed sensitivity lager zetten. :)

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Oow dat vergat ik nog, in de garage bij tuning de besturing van 'Balance' naar oversteer zetten. ;) Dat vermindert ook de onstabieliteit, en bochten gaan nog beter.

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Sjeez wat is het moeilijk om alle epic badges te halen, nou jah, 20 dan :eek:. Ik krijg het niet voor elkaar om die 2 bochten te masteren @ de nurburgring. Ondertussen maar met multiplayer begonnen en afentoe waag ik nog een paar pogingen bij de ring. Het grootste probleem is eigenlijk gewoon de afstand die je moet rijden (2:30 en 4:00 ongeveer

Ik heb ook het gevoel dat er niet echt veel online wordt gespeeld, iig wat ranked matches betreft. Ik krijg geregeld te zien dat er niks beschikbaar is :mad:

15. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja dat wordt nog erger als over 2 weken Forza 3 uit is...

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Achja die Forza 3, de racegame die geen dynamiek heeft. Ja sorry en iedereen zijn smaak op game gebied, maar ik snap niet wat de meeste daaraan vinden. Met Forza 2 was ik al heel snel klaar, en bleef het alleen bij af en toe wat rijden omdat het samen met PGR4 toen in die periode de racers voor de 360 waren.

Maar die tijd is voor mij nu helemaal afgelopen sinds Shift zijn intrede heeft gemaakt, waar Forza gewoon nog leuk door zijn randzaken zoals de Photo mode. En dat klopt niet helemaal vind ik zelf, een racegame moet voelbaar zijn met die adrinaline kick. Dan vind ik GT zelfs nog beter, maarja genoeg over de vergelijkingen.

Shift was voor mij de racegame waar ik zo lang op gewacht heb, en ik was blij te horen dat ze bij EA de game ook verder gaan ondersteunen ten opzichte van de vorige delen. Met Pro street probeerde ze al wat mee te komen met de grote namen, maar faalde helaas in veel elementen. Als ze toen daarna in plaats van Undercover al met Shift waren gekomen, dan zaten we nu misschien aan deel 2 of opvolger die dan nog beter was maybe.

17. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Die uitlaatvlammen maken mij heel blij. Echt een gemis in Forza.
    Zo het begint al wat te lijken.
    Ik zag net dat een friend in de endurance serie/Tier weer wat seconden heeft gewonnen in de hotlaps.
    Moet weer tunen en hotlappen :mad:.
    En ik blijf het zeggen hoe meer ik Shift speel hoe beter ik het spel vind.

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Hoe maak jij eigenlijk de foto's Loyallronin? Ze zijn bij jou niet uigerekt, hebbie een trucje ervoor?

19. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    eerst opslaan met Flickr (Flickr is ongeveer zelfde als Photobucket en dan met Flickr juiste formaat kiezen en dan posten met Flickr of Photobucket zoals gebruikelijk..

20. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Of ligt het aan de schermresolutie van Xbox of PCals je de picture opslaat ??????? .

Deel Deze Pagina