Nasa zoekt steeds naar planeten in de 'habitable' zone. Dezelfde zone waarin de Aarde is tov. de zon. Waar vloeibaar water is. Waar dezelfde temperatuur is (ongeveer). Dezelfde stoffen. Zelfde grootte..
Als die dingen allemaal hetzelfde zijn zou het me niks verbazen als ook op een andere planeet 'mensachtige' wezens zich hebben ontwikkeld.
Nu geloof ik ook dat er leven is/kan zijn buiten die zone, en dat je dáár de weird uitziende wezens zult vinden. Omdat die in totaal andere omstandigheden zullen leven als ons.
Is inderdaad ook een theorie... Of de Aliens van ons (waar zijn de Atlantis mensen gebleven? Of die andere beschavingen waarbij het perfect ging, totdat ze plotsklaps waren verdwenen?)
Dus misschien stammen wij er niet van af, wij zijn hun.
Wie weet... Zóveel mogelijkheden in dit onderwerp... Heerlijk!
True...en zou kunnen.
Misschien zijn we zo fucked up geraakt toen de Atlantis mensen vertrokken, en dat zij al hun kennis ed. mee hebben genomen.
Wij moesten dus van scratch opnieuw beginnen.
Het is avond, ik moet morgen naar de tandarts (ben afgeleid). Vergeef me als ik dus niet begrijp wat je bedoelt.
Maar je bedoelt dus gewoon dat sommige mensen nou eenmaal beter zijn in iets dan anderen?
Dat is waar, maar dat heeft volgens mij weinig met rassen te maken. Zijn Aziaten écht slimmer? Hebben ze een grotere herseninhoud?
Ik denk het niet...
Al kun je wel zeggen dat Afrikanen inderdaad echt sneller kunnen rennen dan ons. Heeft volgens mij met de bouw van hun lichaam te maken. Dat is dus een van de weinige verschillen wat je wel kunt toeschrijven aan een 'rassenverschil'
Voor de rest... nah....Dat ligt niet aan de rassen, maar meer aan de personen zelf.
Maar goed, daar heb ik natuurlijk absoluut geen bewijs voor, en jij denk ik ook niet?
Is verder ook niet het onderwerp van dit topic.
Dus jij zoekt er een racistische reden achter? iig de eerste keer dat ik dat hoor, en ik denk niet dat het waar is...
En of het verzonnen is.. Tsja, dat is de conclusie die jij trekt.
Ze worden vaak genoeg gereporterd om het niet gelijk in de fabeltjesprullenbak te gooien.
edit: Matrix heeft zo te zien ook even een heel verhaal neergeplant. 'Even' lezen.
Laatst bewerkt: 11 okt 2009