1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Alternatief / Punk / Rock :

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 5 feb 2007.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Om dit wat kracht bij te zetten, vooral het nummer The Only Exception!

    Heb trouwens tickets voor All Time Low, nieuwe album luistert weer lekker weg.
    En een feestje op z'n tijd heeft nog nooit iemand slecht gedaan. :cool:
     
  2. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    komen ze weer dan? ben 2 weken geleden nog in de melkweg geweest om ze te zien:)
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel kreeg ik ook inderdaad, bij de uitspraak van sommige woorden in sommige liedjes.

    Maar Haley > Avril dat is wel duidelijk :+
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ja, 9 februari in de Melkweg om precies te zijn. ;)
    Was het tof?

    Mmhz, hebben we het dan over zang of uiterlijk? :+
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide :cool:
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Avril staat voor commercieel en het grote geld, Paramore durft te gokken en zij doen hun eigen ding. Avril vond ik vroeger aardig maar het is inmiddels weer een 13 in een dozijn artiest, iets wat Paramore absoluut niet is. Met het laatste album hebben ze laten zien dat ze het aandurven om iets anders te brengen en hierdoor hebben ze duidelijk gemaakt dat ze nog altijd groeien maar ook hebben ze veel (RIOT!) fans teleurgesteld. Maar goed, ik vind het niks als Avril en Hayley in één zin worden genoemd, ook niet als het op zangeluid aan komt. Ik zie Avril niet zo snel een nummer zoals Ignorance of Misery Business doen.

    Damnit Nitram, spel haar naam nou eens goed 8)
     
  7. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    die keuze moet een band altijd maken. Er zullen altijd mensen zeggen: 'Dat heb ik nou wel gehoord, meer van hetzelfde' of 'Die nieuwe sound vind ik echt niks'
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja natuurlijk, maar er zijn nog altijd veel bands die dit nalaten, kijk bijvoorbeeld naar Breaking Benjamin en hun laatste album. Brand New Eyes heeft alles, akoestische nummers, snelle nummers, wat hardere nummers en een aantal fillers om het geheel compleet te maken en vooral qua lyrics is het een enorme verbetering. Veel bands gaan door op dezelfde toer en voor een jonge band zoals Paramore is het toch heel wat dat ze dit alles nu al doen en vooral durven.
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry mijn fout :+. Was niet helemaal wakker.
    Bedoelde Hayley natuurlijk :thumbs:
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Volgende week nieuw album van Wolfmother. Ik verwacht er erg veel van. :)
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De nieuwe nummers van Flyleaf die tot nu toe bekend zijn, één van de bands die helaas te vaak wordt vergeleken met Paramore maar zich duidelijk weet te onderscheiden:







    Nog even en dan eindelijk het nieuwe album :) Ik ben alleen geen fan van hun akoestische nummers.
     
  12. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Flyleaf is ook een super band, ik snap wel dat de vergelijking met Paramore snel getrokken wordt, alleen Flyleaf is wel net een tikkie harder.

    Akoestisch zijn ze ook goed te doen hoor :+

    Hayley zingt alleen wel een stuk beter, die van Flyleaf zingt eigenlijk redelijk eentonig. En dat gristelijke gejank is ook maar een minpunt :+
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nieuw bandje, ben er gelijk aan verslaafd :+:


    Ze hebben nu één EP met daarop 6 nummers. Volgend jaar komt het volledige album. Voorheen gingen ze schuil onder deze naam, waaronder ze ook één album hebben uitgebracht:


    Ze zijn in zee gegaan met Travis Wyrick (P.O.D., Pillar, Disciple), dus ik ben benieuwd naar het complete album :)
     
  14. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat altijd een beetje onzin. Ten tijde van Skater Boy etc was Avril ook absoluut niet in termen van mainstream, commercieel en het grote geld te vatten. Eigenlijk is dat van toepassing op heel veel artiesten en wanneer ze mainstream doorbreken zijn ze opeens wel "commercieel" "gaan ze voor het grote geld" en doen ze hun eigen ding niet meer. Kijk naar bijvoorbeeld Kings of Leon. Ik denk eerder dat wanneer een artiest mainstream gaat, commercialiteit en het grote geld automatisch komt. Waardoor juist hun oorspronkelijke luisteraars hun weer uitkotst (Ik kan Sex of Fire, Use Somebody echt niet meer horen!). Ik vind het album van Avril die ze uit heeft gebracht na haar bad girl - good girl transformatie echt niet veel slechter, of commerciëler dan haar vorige album. Dan doel ik op nummers als Innocance, Contagious e.d.

    Maarja, zoals iedere post die ik maak op gebied van muziek is discussie eigenlijk niet zo relevant. Gezien ieders smaak en perceptie van muziek zo ontzettend verschillend is. Wat vindt jij persoonlijk nou precies het beste, of de beste nummers van Paramore? Ik heb ze al vrij vaak beluisterd maar heb de klik nog niet zo gevonden, misschien luister ik 't verkeerde ;).

    Edit: Vet nummer van The Letter Black, thanks!
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2009
  15. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk maar eens even hier neer pleuren,
    Weet iemand nog Bands die ongeveer dezelfde sound hebben als:
    The Answer, The Parlor Mob, Airbourne en Wolfmother?
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik lees je reactie nu pas maar ik heb eigenlijk geen favoriete nummers van Paramore. Ik vind ze eigenlijk allemaal wel tof. Van het laatste album zou ik dan Ignorance en Misguided Ghosts noemen als mijn eventuele favo's. Het zijn meer de fillers die ik wat minder vind maar dit is meestal maar 1 nummer per album, zoals All I Wanted op het laatste album. Als je The Letter Black tof vind trouwens dan moet je Fireflight ook eens proberen aangezien ze veel gelijkenissen hebben:

    http://www.youtube.com/watch?v=pCUfHQSsC2c


    http://www.youtube.com/watch?v=rhR0G7LC1FU

    Youtube staat op het moment half onder maintenance dus het kan zijn dat de filmpjes nu even niet laden.
     
  17. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat klinkt lekker hé, van The Letter Black. Heb meteen hun EP maar binnengesleept :+
     
  18. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik proberen, thanks, maar The Letter Black, Best of Me. Supertip man _O_.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Echt mooi, overal waar ik The Letter Black post vinden ze het tof :cool:
    Heb ook de last.fm group gemaakt:
    http://www.last.fm/group/The Letter Black

    Heb ik VersaEmerge hier al wel eens gepost? Luister er zelf al een eeuwigheid naar, erg toffe band:




    Dat zijn de toegankelijke nummers, die dit keer wel veel weghebben van Paramore. Maar als je de complete EP's luistert dan zitten er wel veel verschillen in.
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    LEKKER!

    Heerlijke drums en een lekker refrein

    [yt]PaDxf7PIDgE[/yt]
     

Deel Deze Pagina