Ik vind dat altijd een beetje onzin. Ten tijde van Skater Boy etc was Avril ook absoluut niet in termen van mainstream, commercieel en het grote geld te vatten. Eigenlijk is dat van toepassing op heel veel artiesten en wanneer ze mainstream doorbreken zijn ze opeens wel "commercieel" "gaan ze voor het grote geld" en doen ze hun eigen ding niet meer. Kijk naar bijvoorbeeld Kings of Leon. Ik denk eerder dat wanneer een artiest mainstream gaat, commercialiteit en het grote geld automatisch komt. Waardoor juist hun oorspronkelijke luisteraars hun weer uitkotst (Ik kan Sex of Fire, Use Somebody echt niet meer horen!). Ik vind het album van Avril die ze uit heeft gebracht na haar bad girl - good girl transformatie echt niet veel slechter, of commerciëler dan haar vorige album. Dan doel ik op nummers als Innocance, Contagious e.d.
Maarja, zoals iedere post die ik maak op gebied van muziek is discussie eigenlijk niet zo relevant. Gezien ieders smaak en perceptie van muziek zo ontzettend verschillend is. Wat vindt jij persoonlijk nou precies het beste, of de beste nummers van Paramore? Ik heb ze al vrij vaak beluisterd maar heb de klik nog niet zo gevonden, misschien luister ik 't verkeerde .
Edit: Vet nummer van The Letter Black, thanks!
Laatst bewerkt: 24 okt 2009