Het Grote Voetbalshirt Topic [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Binnenkort maar even wat liverpoolshirts bestellen denk ik. Verwacht dat mijn vrienden er ook wel 1 willen aangezien we in maart naar Liverpool-Sunderland gaan :D
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Vet! Altijd leuk, ben zelf een keer naar Fulham geweest vs. Everton in de Cottage. Peanuts natuurlijk voor EPL begrippen, maar wat een sfeer! Fantastisch.
    Ben ook een keer in Old Trafford geweest, maar dat was geen wedstrijd. Mocht toen nog als enige op de plaats van Ferguson zitten :cool:.

    Oe dat was ik! :D
    Thanks, al ben ik bang dat ik voorlopig geen shirt nodig heb. Heb nu al genoeg liggen, plus heb ook een compleet tenue van m'n club liggen. Maar het is wel zeer verleidelijk om dit te kopen. Alleen vallen deze hetzelfde als Adidas? Ik zie alleen M en XL. Ik heb van Adidas een L en een M..
    Als ze van Chelsea winnen koop ik er 1 :p.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Is altijd mooi daar _O_

    Nike mag nu wel komen met hun nieuwe lading Internationale Shirts ...
     
  4. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Keek er wel van op hoeveel duurder de kaartjes daar zijn in vergelijking met hier :x:eek: maar ik heb er wel ongelofelijk veel zin in. Helaas duurt het nog heel lang en moet ik eerst nog gaan sparen :9
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Manchester United S (Viel bij mij heel erg klein) gepast van iemand anders dus van nike neem ik nu voortaan wel een M. Maar opzich was het niet zo super klein ofzo.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwah, het is Oktober ... ben echt benieuwd wanneer Nike nou eens wat onthuld omtrend de nieuwe WK shirts van Oranje. Deze zijn inmiddels alweer verouderd
     
  7. JorisFR

    JorisFR Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet ergens een nummer vinden die je dan bij TNT kan invoeren. Heb namelijk een shirt gekocht bij TFS maar weet niet hoe lang het nog duurt.
     
  8. Kenjiman

    Kenjiman Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van TFS ken je als je ff inlogt, naar je order hystory.. daar zie je een track and trace nummer..

    als je dan even bij google invult.. track and trace thailand.. moet je de bovenste hebben.. die van EMN ofzo.. daar moet je dan die code plakken.. dan kan je zien waar hij is ;-) succes!
     
  9. JorisFR

    JorisFR Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF?
    Ik heb ongeveer 2 weken geleden besteld maar er is nog niet eens een tracking number. Kan dat kloppen? Heb overigens besteld bij TFS
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je krijgt ook geen tracking nummer, je pakketje zal wel binnenkort binnen komen.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kunt hem echter wel aanvragen, gewoon even een mailtje sturen en dan kun je hem tracken. :)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar volgens mij zie je geen reet met die tracking of wel? Alleen wanneer hij uit Maleisië ( Daar komt het vandaan lijkt mij? ) is verzonden.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb vandaag van DHL een tracking number gekregen via The Football Shirt? Kreeg er een apart mailtje over dat hij de 19e ( gisteren ) vanuit Bangkok gemeld is. Heb hem 4 weken geleden besteld ... here we go again!?
     
  14. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    JO mensen,

    Een tijdje terug heb ik een voetbalshirt besteld bij thefootballshirt.com. Het is alleen al 3/4 weken geleden en ik heb nog steeds niks ontvangen..duurt dat altijd zo lang?
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Staat in de startpost, levertijd is rond de 3/4 weken dus één dezer dagen heb je hem binnen.
     
  16. Kenjiman

    Kenjiman Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    zo hehe eindelijk maandag me shirts binnen..
    had er 13 besteld.. bij TFS

    100,19 euro extra moeten betalen qua belasting en inklaringskosten e.d.
    maak hem open.. zitten er 2 niet in.. bleek out of stock te zijn..
    Na 1 mailtje netjes me centen terug gehad.

    Jammer van die extra kosten.. me 1e drie pakjes nergens last van gehad..
    maarja.

    ps dat Ajax shirt + bedrukking ziet er echt goed uit! niet te onderscheiden.. zoals gewoonlijk.

    Op naar de volgende bestelling }:]
     
  17. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is het ook af te raden om zoveel shirts in één keer te bestellen. De kans dat je gepakt wordt als je er zoveel besteld is enorm groot.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Rampage.....


    :+
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    O-)
     
  20. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Zkr gozer van Ebay waar ik Arsenal shirt had besteld was eerst gestopt, mailtje naar gestuurd blijkt dat hij wel verkoopt :thumbs: Kwaliteit bij hem was echt top :) ff 3 shirts + broekjes kopen\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina