Oh die teleurstelling is wel begrijpelijk vindt ik.. zo beloven ze hier in dit filmpje free roam:
http://www.youtube.com/watch?v=wSd3HdM0drA
op 2:20 zegt hij heel duidelijk:
Nou, zo'n attack chopper moet ik nog zien in single player.. nog geen 1 keer in een tank gezeten, en free roam over het hele eiland? ook bullshit.. je kunt tijdens een missie gelimiteerd afwijken van je objectives. maar ga je te ver val je gewoon dood neer en je kunt
niet van een kant van het eiland naar de andere kant lopen, rijden of vliegen... gelul dus en dit is gewoon knetterhard liegen.
Kijk.. dat forza eens een keer roept dat ze 100 tracks hebben, maar dat het eigenlijk geen aparte tracks bedoelen maar 100 varianten van uiteindelijk 20 + individuele tracks/locaties is tot daar aan toe..
Vals adverteren kan nog, zijn we wel gewend.. maar dit is knetterhard de boel bedriegen en dingen beloven die er niet in zijn gekomen.
Kan nog wel eens een rechtszaak van komen in amerika.
Ik vindt de game nog steeds erg tof en irriteer me niet zo aan die dingen omdat ik deze game nooit heb lopen hypen de afgelopen 3-4 jaar.. maar er zijn mensen die echt dag en nacht uitkeken naar deze game en die zijn serieus teleurgesteld.. kan ik me goed voorstellen ook.
Klik om te vergroten...