1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik krijg eind deze week dit spel.. kijk er echt naar uit!
    deel 1 was meesterlijk

ik hoor over dit deel wel heel wisselende meningen of je vind het super of totaal bagger :confused:

Hoe vinden jullie de gameplay???

2. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Nou hopen dat ik win, Wat en antwoord op die laatste vraag zeg:lol:

3. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind de game tot zover goed maar niet geweldig.

Persoonlijk vind ik de AI van je teammates (zoals bij vele games) zwaar naatje.
    Als je die gasten in een land voertuig neer zet en je stuurt ze naar een zekere way point dan krijg je hele rare tafrelen waar ik me in bepaalde missies aan dood kon ergeren.
    Soms komen ze ondanks de follow me opdracht gewoon niet mee.

Anno 2009 vind ik dit niet meer kunnen eerlijk gezegd!

Verder uitstekende game die wel heel pittig is!

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zoals ik zei is de SP zeer vermakelijk. MP helaas niet aangezien het maar 4 vs 4 is en 24 bots ><. Hadden ze beter kleine maps kunnen maken zonder bots...

5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ja de MP mist toch wel tactiek, mede omdat de meeste gamers waarmee ik lijk ingedeeld te worden rechtstreeks van CoD komen. En de lag is soms niet te harden! Als er maar een spoortje lag is kun je niet meer lopen/schieten/kruipen eigenlijk niets anders dan rondkijken. Vaak host ik dan maar om toch nog een beetje fatsoenlijke match te kunnen houden.

6. Bromsnor

Bromsnor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De MP bevalt mij juist wel heel goed. Jammer is het alleen dat er in de potjes die ik heb gespeeld veel mensen volgens mij niet echt goed begrijpen wat het doel is (m.n. bij infiltration dan natuurlijk) of hun bots niet (goed) aansturen waardoor het soms echt veels te makkelijk is.

Ook vind ik heel raar dat er maar twee maps per gamemode te spelen zijn (in totaal dus vier)?! En ik heb soms problemen om de servers te ontvangen en ook al twee keer meegemaakt dat ik midden in een potje een of andere foutmelding kreeg waardoor het potje werd beëindigd?!

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Dit heb ik echt nog NOOIT meegemaakt, en ik heb toch zeker 20 uur in de game zitten. En ik gebruik heel veel 'follow me' :) (ik zal wel geluk hebben tot nu toe)

Verder vind ik de SP geweldig, geen ander woord voor. Ook al heb ik dan mission 3 25x moeten doen op HC alvorens hem te hebben gehaald.

Het is geen operation flashpoint, maar so what, het is ZEKER GEEN COD, want die lineaire trigger zooi hoef ik niet meer.

Over mp kan ik weinig zeggen. De versus trekt me niet, maar de coop trekt me wel, daar moet ik nog aan beginnen, maar dan wel op HC.

(er zitten 'bugs' en weirde zaken in. Je kan over alles klagen, bv AI door rook heenschieten e.d.. Ik erger me er niet aan ... het is een game, zou kunne worden gepatched en hopelijk blijft CM dit genre ondersteunen en komen ze ook met een sequel ... anders blijft alleen COD_volgnummer_12336748 over brrrrrrrr)

Helaas is de teneur op de fora ronduit negatief. Jammer, ik kan me er niet in vinden (kwa SP en coop)

Laatst bewerkt: 14 okt 2009
  8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh die teleurstelling is wel begrijpelijk vindt ik.. zo beloven ze hier in dit filmpje free roam:

http://www.youtube.com/watch?v=wSd3HdM0drA

op 2:20 zegt hij heel duidelijk:
    Nou, zo'n attack chopper moet ik nog zien in single player.. nog geen 1 keer in een tank gezeten, en free roam over het hele eiland? ook bullshit.. je kunt tijdens een missie gelimiteerd afwijken van je objectives. maar ga je te ver val je gewoon dood neer en je kunt niet van een kant van het eiland naar de andere kant lopen, rijden of vliegen... gelul dus en dit is gewoon knetterhard liegen.

Kijk.. dat forza eens een keer roept dat ze 100 tracks hebben, maar dat het eigenlijk geen aparte tracks bedoelen maar 100 varianten van uiteindelijk 20 + individuele tracks/locaties is tot daar aan toe..
    Vals adverteren kan nog, zijn we wel gewend.. maar dit is knetterhard de boel bedriegen en dingen beloven die er niet in zijn gekomen.

Kan nog wel eens een rechtszaak van komen in amerika.

Ik vindt de game nog steeds erg tof en irriteer me niet zo aan die dingen omdat ik deze game nooit heb lopen hypen de afgelopen 3-4 jaar.. maar er zijn mensen die echt dag en nacht uitkeken naar deze game en die zijn serieus teleurgesteld.. kan ik me goed voorstellen ook.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had er lang naar uitgekeken maar de game uiteindelijk niet eens gehaald. Zit nog te twijfelen of ik dat voor de SP wil doen, maar denk dat ik hem gewoon een keer leen van iemand. Heb nu niet genoeg tijd om meerdere games te spelen en wil in principe Borderlands nog halen.

10. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Op pc heb je een editor. Dus kan je in principe alles. Gisteren op mijn crappy pc gedaan. Cobra gepakt en eiland rondgevlogen.

Trouwens als je eerst 4 jaar gaat WACHTEN op zgn DE game, ja dan zit de teleurstelling er al in. (maakt niet uit, heb ik vroeger ook wel gedaan hoor) ... Nu zit ik er anders in, ik ben helemaal WEG van deze game, ondanks dattie iets anders speelt dan ik me had voorgesteld. Hij speelt nl imho als een soort GR1nextgen. Had ik niet verwacht en nu ben ik dus dubbel blij:)

Dat hele gezeik met die Operation Flashpoint naam is wel k*t, veel mensen wilden een OFP2, en die kloothommels bij CM gingen dat ook nog eens zo voorstellen, ja, dan zijn de poppen aan het dansen.

Maar als game op zich ... voor mij hemels:) (ben niet zo'n MP versus figuur ... campaign en coop, dat is het wel)

Laatst bewerkt: 14 okt 2009
  11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Dikgedrukte; daar ben ik het ook mee eens. En weet je ook nog dat ze bijvorobeeld vertelden dat als je een brug opblies dit gevolgen had voor de verloop van het spel en dat dus vriendelijke tanks bijv niet in een bepaald gebied kunnen komen. Nou die eerste brug moet ik ook nog tegenkomen en het is sowieso gelul dat het gevolgen zou kunnen hebben want je speelt elke missie in een ander gebied. Zo jammer dit soort dingen. =(

12. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Yup.. allemaal lose beloftes.. 70+ guns (ik heb er denk een stuk of 10-15 gezien en in handen gehad in totaal?)
    Instap animaties.. hebben ze eruit gehaald.
    gevarieerde karakters/gezichten.. ik zie allemaal dezelfde gezichten, zie daar ook weinig van.
    En dan die vreselijke netcode voor multiplayer.. ik kan amper een auto besturen als ik geen host ben.. loopt voor geen meter. (en dat met 4 vs 4!)

Nogmaals, de game is erg tof als het werkt (co-op voornamelijk).. maar ik denk niet dat ze hiermee weg kunnen komen.
    En dit toont ook maar weer eens aan welke reviewers nou betrouwbaar zijn en welke uit hun nek lullen of gewoon blind zijn.

deze review is tenmiste wel eerlijk:

http://www.gametrailers.com/video/review-hd-operation-flashpoint/57632

Maar als je dan die PU review leest.. geen woord over de bugs en loze beloftes... slechte zaak.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jongens hoe lang zitten jullie al in de "gamewereld"? ;)
    Ik weet na al die jaren precies wat ik wel en niet moet geloven. :)

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben nu in leve 8 dacht ik, heb net de tanks begeleid,ga nu de laatste 2 spotter teams uitroeien, en het is btw bijna tijd voor een nieuw deeltje, wat gaat de tijd toch vlug:eek:

15. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Laten ze maar eerst de vele bugs eruit halen want zo schiet het natuurlijk nog niet op.

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    :eek: ik heb net alle spotters gedood, ik schoot de laatste dood toen ik nog maar helft van mijn bloed had, en ik werd net dood geschoten toen hij zei dat ik de missie had gehaald:eek:

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Heb je NIET goed gelezen want er staat WEL DEGELIJK dat bv DR niet 100% free-roam is en dat er wat weinig variatie is in voertuigen

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Voor wie nog een exemplaar van dit spel zoekt, mijne is te koop/ruil. Zie het koop/ruil draadje.

19. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog zin om te samen missies te spelen op Hardcore (of experienced?) Voeg mijn gamerstag even toe: LangeRuben

20. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    okee.. maar dit zag denk ik niemand aankomen.
    "false advertising" kennen we allemaal inmiddels wel (forza 3, 100 tracks, etc), maar knetterhard liegen en vervolgens niets corrigeren en onder valse voorwendselen toch de game gewoon uitbrengen is fout.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina