Firstlook 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PePzi NL, 30 jun 2009.

1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik ga ook kaartjes kopen, kunnen we niet een soort van meeting ofzo hebben bij de firstlook van XBW forum members :D

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    1. Eten is altijd kut op dit soort evenementen, als je lekker wil eten ga je maar naar een restaurant.
    2. Rijen kan je ook niks aan doen, wachten zal nou eenmaal moeten. Maar je hebt wel gelijk, ik irriteer me ook aan mensen die 20 minuten gaan staan spelen. Er is wel gezegd dat daar erg goed op gelet gaat worden trouwens (net als vorig jaar). En als je tot het einde van de dag blijft heb je helemaal geen rijen meer, ik heb vorig jaar een dik halfuur Saints Row 2 kunnen spelen zonder dat er iemand op me wachtte. :)
    3. Podium: heb je gelijk in, maar meestal is dat wel leuk om naar te luisteren. (Guitar Hero compo's met die fake rockers bijv)
    4. Boothbabes snap ik ook niks van. Niet dat ik me er aan stoor (integendeel O-)), maar wat het nou zo met gamen te maken heeft weet ik niet.

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nou Firstlook 2008 was voor mij ook eenmalig en nooit meer.

Tuurlijk waren er wat exclusive games en wat goodies, maar qua sfeer en gezelligheid kwam het niet in de buurt van de oude expo's. Het idee waar Firstlook om draait is je een kans te geven om games inderdaad voor het eerste te zien en spelen, en om dit te kunnen worden er maar een X aantal mensen binnen gelaten. Het gaat erom dat je een soort van NEP E3 gevoel moet krijgen.

Het gene waar de Gameking zo over aan het klagen waren toen de E3 "weg" ging hebben ze zelf nagebouwd. Het moet allemaal zakelijk, netjes, en het gaat om pure promotie.

Het probleem van FirstLook is dat het aantal "goede" exclusieve games laag is, en dat de rest wordt opgevuld met crap en dingen waar het publiek werkelijk geen drol om geeft zoals WCG en "DJ Hero" achtige games. Het is een beurs waar het gaat om ikke ikke ikke. Ikke heb Assassins 2 al kunnen spelen, ikke heb MW2 al geprobeerd enzovoort.

De oude Gameplay had je zoveel verschillende dingen om naar toe te gaan, zelf al kon het je niets schelen ging je toch even kijken. Ik heb ooit 40 minuten in de rij gestaan om een kut presentatie van de toen nog uit te brengen PS3, maar het was enorm gezellig in die rij met al die gamers. Lekker klagen over de rij en hoe kut de presentatie was.
    De grote goodie hunts waren ook leuk, de kleine toernooitjes van verschillende games site waren geweldig en dat er maar 3 of 4 exclusieve dingen waren maakte niet uit want je kon eindelijk je online vrienden/ forum members in RL zie en waarmee je ging gamen.
    Ik zal nooit vergeten dat Alberto op de XBW stand geen ruk van Assassins kon en Pim zijn aars kickte.

Al met al heeft Firstlook de oude Gameplay sfeer compleet dood gemaakt. De gezelligheid is er gewoon niet meer.Dus Firstlook komt er gewoon niet meer in bij mij....ook niet in 2009

Laatst bewerkt: 4 sep 2009
  4. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Nou hopelijk denken er meer mensen zo over, dan wordt het lekker rustig :thumbs:

5. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Firstlook Journaal #1

Rockstar Loungebar, 50 m² aan DJ Hero, GH5 compo met als hoofdprijs alle Guitar Hero's die er zijn en een fucking coole actie voor Brütal Legend fans, maar daarvoor moet je zelf maar ff kijken :cool:

6. warbladex

warbladex Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik gaa zoiezo
    ik kan niet wachten om modern warfare 2 te spelen
    en dj hero

7. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
  8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    hmmmm, misschien dat ik toch een kaartje koop, heb toch geld zat, zit alleen te twijfelen, want om nou in mijn eentje daar heen tegaan...

9. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Programma

Ik zie geen Modern Warfare 2...?

10. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    wacht je 2 weken dan kan je MW2 in volle glorie spelen zonder je huis uit te hoeven en tussen die kneusjes daar te staan :emo:

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Was dit niet dat event waar vorig jaar al die dieptrieste foto's van opdoken met allemaal geilbroekies van 16 en boothbabes? :emo:

12. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Ik ga daar ook helemaal niet heen maar het viel me gewoon op dat MW2 niet in de lijst stond.

Ik was er vorig jaar heen gegaan en ik vond het echt helemaal niks. 2 uur in de rij staan om de eerste level te zien van CoD: WaW en nog eens 2 uur om GoW2 te spelen.:'-(

13. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Kunnen degene die zijn gegaan vertellen welke mode er werd gespeeld bij de stand van Modern Warfare 2 ;) Hieruit kan ik dan uitmaken of morgen ga of niet.

Alvast bedankt.

14. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    splitscreen spec-ops mode..

Deel Deze Pagina