De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    klote Twente:mad:!

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Net als tegen Utrecht..2-2 had perfect geweest voor Ajax, Feyenoord en PSV.

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zolang ajax geen kampioen word vind ik het goed ;). En psv hoeft het van mij ook niet te worden. Dus twente moet het dan maar doen dit jaar!

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zucht, jammer. Twente is wel een erg goed team hoor, erg verassend.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik denk dat Twente kampioen gaat worden als ze het vol kunnen houden.

6. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geluk, maar zo worden we wel kampioen natuurlijk als het zo doorgaat.:9

7. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Als ze het vol kunnen houden ja, maar denk dat twente te onervaren daarvoor is.

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat Twente kampioen wordt, als ze blijven winnen. 8) Anders ga ik voor Ajax.

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Mwah, valt wel mee. Vorig seizoen hadden ze ook een geweldige seizoen en zoals het er nu uitziet zal dit seizoen ook gewoon weer heel goed worden voor Twente. Het is heel erg jammer dat ze de CL niet hebben gehaald maar ik verwacht dat ze het weer goed zullen doen in de Europa League.

Ajax zie ik toch net weer niet kampioen worden, PSV kan ik weinig over zeggen want die heb ik nog niet eens zien voetballen en AZ zal het niet worden, lijkt me duidelijk. Twente is tot nu toe gewoon de beste ploeg in de Eredivisie, misschien soms met wat geluk maar ik denk dat ze dit seizoen wel kampioen kunnen worden. Ze moeten in ieder geval niet punten verspelen tegen de wat mindere tegenstanders.

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    70 minuten lang vrouwen en kinderen eerst voor Heerenveen.
    Het is echt diep droevig voor een club die sub-top zou moeten kunnen spelen.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Breek me de bek niet open, die jongens hebben zo enorm weinig vertrouwen op dit moment. Er lopen er bij die echt al de hele competitie lang al geen bal fatsoenlijk hebben geraakt (Elm, Ingelsten, Grindheim). Misschien toch Verbeek maar weer eens bellen :+

Je ziet ook dat er nog steeds geen aanvalsplan is, behalve dan het welbekende "lange bal op Sibon". Alsof Pranjic de enige was die wel eens een goed idee had...

edit:// kijk die ELm nou rondzwalken als een zombie :mad: Dat was nog wel zo'n geweldenaar eind vorig jaar. Sterk en zeker en bij balverlies bijna niet te passeren en nou loopt ie rond alsof ie 40 is..

Laatst bewerkt: 17 okt 2009
  12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Hoogtepunt van Heerenveen in tweede helft is inderdaad een combinatie van 4 passes op het middenveld die aankomen. Best sneu.

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik kijk lekker op Sport 1 :D

Om 1 of andere reden heb ik weer 2 weken alle zenders gratis op m'n decoder boven. Heb ziggo gebeld maar die zeiden dat ik uberhaupt maar 1 smart card had volgens hun :+

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nieuwe smartcard zeker? Heb je een previewperiode, die zal er straks gewoon afdonderen. Even maandag bellen met wijzigingen dus:b:

16. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    De bal wil er echt niet in:emo:.. Wat een enorme misser van Reis..

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    PSV scoort nog wel. Doelpuntje Lazovic of Simons in de laatste minuut gok ik.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja nieuwe smartcard, maar ik heb dus die previewperiode al gehad (maandje geleden afgelopen) en nu ineens sinds vorige week zondag heb ik weer alle zenders. En mijn smartcard staat niet meer in het systeem terwijl ik die een maand geleden netjes geactiveerd heb. En in de tussentijd heb ik dus een week of 3 gewoon basispakket gehad dus hij heeft wel geactiveerd in het systeem gestaan.

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Vandenbussche is zo slecht dat hij voor 90% de onzekerheid van het team bepaald. Echt de grootste grabbelaar uit de competitie. Ik zou me als veldspeler ook niet op m'n gemak voelen met hem als laatste pion.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Eindelijk 1-0, dik verdiend!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina