Het Game Mania topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 11 okt 2009.

  1. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou ben ook net terug sta ik bijna 2 uur in de rij DJ Hero is die actie niet eens geldig :mad: maar 2 van die jongens van de Game mania werken ook in de Free Record Shop in Vlaardingen en Maassluis
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2009
  2. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Das balen, wat moeten die bij game mania dan, als ze bij de frs werken:confused:
     
  3. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet ook niet waarom :confused: maar ik denk alleen voor de drukte vandaag trouwens Hans Breukhoven kwam wel in de winkel langs :) even gedag zeggen
     
  4. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien valt het onder frs, game mania.
     
  5. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat klopt het valt onder de FRS maar de FRS bij de GM is daar om de hoek dus misschien daarom :)
     
  6. DigitalHeekie

    DigitalHeekie Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Game Mania VLD

    heeey hier is 1 van die verkopers die uit frs vlaardingen komt :p:p:p
    werk daar niet meer :d
    werk nu in GameMania dus :D
     
  7. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok lachen, misschien heb ik mijn games wel bij jouw ingeleverd. Nog een goeie omzet gedraaid?
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Vertel over je dag :)
     
  9. DigitalHeekie

    DigitalHeekie Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    heeey
    onze dag was echt top :)
    zoals je zag, was het echt mega mega druk in heel de winkel :p
    van opening tot sluitingstijd :D
    maar wel voortaan je games nu bij gamemania kopen he ;) en niet bij de frs haha :D:D
     
  10. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    @ Digital heekie zie PM

    Hier even een berichtje van BG.nl
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    conclusie: bij de opening hebben ze leuke acties (ik heb shadowrun, shrek 3 en avatar, toen gekocht voor in totaal 15,- omgeruild voor Batman AA) maar verder hanteren ze dezelfde woekeromruilregels als elke andere gameshop?
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ok, even mijn verhaal over de opening in Vlaardingen gisteren.

    Ook mijn vriendin en ik hadden van gehoord van die Brutal Legend actie en we twijfelden nog of we helemaal speciaal naar Vlaardingen moesten gaan om deze game te scoren aangezien wij hem graag wilde hebben. Voordat wij vertrokken naar Vlaardingen heeft mijn vriendin gebeld naar de Game Mania in Vlaardingen om te vragen of het nog de moeite was om naar Vlaardingen te komen (aangezien het al 11:00 uur was en of de actie nog geldig was van Brutal Legend). Ze konden mijn vriendin vertellen dat ze Brutal Legend nog op voorraad hadden en dat we langs konden komen zolang de voorraad strekt.

    Een reis van 90 minuten en twee uur in de rij staan wachten later zijn we eindelijk aan de beurt en wat blijkt? Die actie was er he-le-maal niet. Ik voelde de bui alweer hangen, maar de verkoper wist dat hij mijn vriendin aan de telefoon had gehad die ochtend en deed dan ook totaal niet moeilijk. Gevolg? Voor drie ruk games (Top Spin 2, Table Tennis en King Kong) hebben we netjes Brutal Legend gratis gekregen!

    Top service dus!
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2009
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Bij mij zeggen ze precies andersom. Ik krijg juist korting bij de FRS als ik braaf ben. Verder moet ik voor de Gamemania 20 min. treinen en dat is ook niet alles. En ik heb geen zin om iedere keer aan te horen dat ik aan de verkeerde kant van World of Warcraft zit. :9
     
  14. JanZ

    JanZ Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn kom ik helemaal nooit in een winkel om een game te halen, ik laat ze altijd halen. In Leeuwarden zit ook een Gamemania geloof ik, daar haalt de persoon in kwestie mijn games ook altijd.
     
  15. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kom ook altijd in Leeuwarden. Vind het persoonlijk geen bijzondere winkel. Erg duur. Haal mijn games meestal bij de Mediamarkt of via internet.
     
  16. JanZ

    JanZ Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar voor die 2 games die ik koop in een jaar maakt het me niet zoveel uit. De rest van de games leen ik wel van iemand anders.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Kom je wel eens bij de Game Island dan? Die hebben veel tweedehands en zijn opzich niet erg prijzig. Bovendien verkopen ze ook veel retro spul. Gamemania is idd duur, daarom ga ik er alleen heen als ik ook wat meer van plan ben in Leeuwarden zelf. Trein 20 min kost tegenwoordig ook al 7,70. |:-
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zijn de aanbiedingen voor de opening in Arnhem komend weekend al bekend?
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    De openingsactie was hier in Middelburg ook een succes. Ik heb toen een zwik oude games ingeruild. Laatst ruilde ik Race Pro in (vond er weinig aan en had geen zin op internet te leuren), en dan merk je dat er toch wel sprake is van woeker-prijzen. Dus om het nou een unieke formule te noemen zoals ik wel eens hoor.... mwah! ik krijg er ongeveer 1/8e voor terug van de aanschaf prijs.

    Binnenkort FM3 ophalen met NFS undercover als inruil. Zal weer zoiets zijn denk ik. Dus als iemand nog Undercover zoekt ;)
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Weet niet hoe het zit met andere Game Mania winkels maar hier in Zoetermeer zijn de games gewoon duur en je kunt je nieuwe spellen beter als onderzetter gebruiken inplaats van inwisselen.

    Meestal check ik altijd elke nieuwe winkel wel ff, en zeker omdat de game mania voor mij een stuk dichterbij dan FRS/MM is ben ik er een paar keer geweest maar liep snel weer naar buiten bij het zien (of horen) van de prijzen, soms een leuke deal hier of daar maar verder kun je beter ergens anders je games scoren.

    De site geeft ook geen prijzen weer bij de meeste games dus je hebt al meteen het zakkenvuller gevoel.

    Dus ja, dan is de stap naar de FRS toch wel heel makkelijk.
     

Deel Deze Pagina