Ok, even mijn verhaal over de opening in Vlaardingen gisteren.
Ook mijn vriendin en ik hadden van gehoord van die Brutal Legend actie en we twijfelden nog of we helemaal speciaal naar Vlaardingen moesten gaan om deze game te scoren aangezien wij hem graag wilde hebben. Voordat wij vertrokken naar Vlaardingen heeft mijn vriendin gebeld naar de Game Mania in Vlaardingen om te vragen of het nog de moeite was om naar Vlaardingen te komen (aangezien het al 11:00 uur was en of de actie nog geldig was van Brutal Legend). Ze konden mijn vriendin vertellen dat ze Brutal Legend nog op voorraad hadden en dat we langs konden komen zolang de voorraad strekt.
Een reis van 90 minuten en twee uur in de rij staan wachten later zijn we eindelijk aan de beurt en wat blijkt? Die actie was er he-le-maal niet. Ik voelde de bui alweer hangen, maar de verkoper wist dat hij mijn vriendin aan de telefoon had gehad die ochtend en deed dan ook totaal niet moeilijk. Gevolg? Voor drie ruk games (Top Spin 2, Table Tennis en King Kong) hebben we netjes Brutal Legend gratis gekregen!
Top service dus!
Laatst bewerkt: 18 okt 2009