De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dembele wilde graag naar ado zei die dus jullie zitten er naast ;)!

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan kan Feyenoord Romero wel gebruiken. :p

3. Pitakaas

Pitakaas Guest

Rob van Dijk doet het anders uitstekend vind ik. Die 1-1 was houdbaar, maar daarvoor had ie een paar goeie reddingen.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ajax Schaars oppikken en Romero :+ Dembelé mag naar Ado die scoort toch niet :+

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kijk hoe oud die is man.. met Romero heb je een veel jongere en talentvollere keeper in huis. En hij is international.

Zou wel mooi zijn als Ajax Dembelé haalt, kun je mooi op rechtsbuiten/RM zetten op de plaats van Kennedy en Rommedahl.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat praat iedereen hier nou over dat AZ gaat verdwijnen ...

Dat zal heus niet 1-2-3 gebeuren, ofwel soms?

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nee joh, komt vast wel een koper.

8. Pitakaas

Pitakaas Guest

Dat is waar, maar maakt het uit als je 40 bent en nog zo keept? Over van der Sar hoor ik ook niemand, en die gaat ook naar het WK. Die is welgeteld 1 jaar jonger dan van Dijk.
    En van het kopje 'international' wordt je ook niet veel wijzer.

Het is natuurlijk waar dat Romero een betere aankoop is op lange termijn, maar zeggen dat Romero beter is omdat die jonger en international is gaat er bij mij niet in.

9. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik denk dat ajax dan het wonder talent Pelle over zal nemen :p

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

WAT HEB IK GEMIST!? :eek:

11. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niks, hij verzint het.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Tyrant! :D

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Omdat iemand hetzelfde redeneert wil niet zeggen dat het dezelfde persoon is.

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, maar de gegevens die ik kan zien zeggen van wel. ;)

Gefeliciteerd, Tyrant. Hierbij is je ban verlengd met nog eens vier maanden. Gisteren heb ik duidelijk aangegeven dat het niet de bedoeling is om met kloonaccounts aan de slag te gaan. De volgende keer krijg je een permanente ban.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha ik wist het nog van de vorige keer dat-ie geband was, toen postte hij ook onder die naam.

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, bij deze noem ik jou i.p.v Shin David gewoon Matennaaier :)

ON-TOPIC

Maargoed, stiekem hoop ik inderdaad dat Edwin nog één keertje terug naar Oranje komt. Want van Stekelenburg krijg ik de kriebels, Velthuizen ... ja ... en Vorm heeft van die rare momentjes.

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind Stekelenburg echter uitstekend keepen dit seizoen. En natuurlijk is Sar nog velen malen beter dan Steek, maar met het oog op de toekomst moet je hem toch de kans blijven geven. We kunnen niet eeuwig blijven vragen om de diensten van Van der Sar, dat houdt een keer op. En dan is Stekelenburg de meest logische vervanger. En zolang Tim Krul geen grotere club vindt, dan zit hij ook nog een tijdje zonder concurrentie. Want ik schat Vorm, Velthuizen en Vermeer vele treden lager in.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwah, ik vind Vorm toch niet VEEL minder dan Stekelenburg. Maarten is gewoon nog heel erg onzeker en vooral als het gaat om belangrijke wedstrijden. Vergeet NOOIT meer die "redding" die hij maakte tijdens Oranje - Tunesië. Verschrikkelijk, op dat niveau moet dat gewoon niet kunnen ...

Typisch Nederland 8) Tekort aan goede verdedigers en keepers ...

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Van Moraalridder tot Matennaaier. Nice. }:]

Anyways, Stekelenburg doet het aardig dit seizoen, maar Van der Sar is nog een stuk beter natuurlijk. Het gaat voor mij zo ver dat als Van der Sar niet meegaat naar het WK, dat we dan ook geen kans maken op de wereldtitel.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind dat we die blunder tegen Tunesië even buiten perspectief moeten zien. Steek zat toen enorm klote in zijn vel, speelde een paar matige wedstrijden voor Ajax en dreigde zijn plek definitief te verliezen aan Vermeer (wat kort daarna ook gebeurde). Hij was niet meer scherp. Dat zag je aan alles. In dat geval is het velen malen verbeterd met nu. Sterker nog: op de wedstrijd tegen PSV na scoort hij elke keer een dikke voldoende.

Maar goed. Als Sar meekan moeten we die kans niet laten ontnemen. Maar zoals ik al zei, we kunnen niet eeuwig meer blijven hangen aan hem. Het houdt een keer op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina