O heerlijk, wat een avondje!
Gelijkspelen tegen een grote club als Arsenal en ook scoren WIJ eindelijk een keer in de laatste minuut. Arsenal kan het zich ook veroorloven, ze worden toch wel eerste. Ik had de hele wedstrijd niet het gevoel dat ze echt hun best deden. Die eerste goal was gewoon (goed) een fout afstraffen van Moisander en ik had het gevoel als ze echt hun best gingen doen er zeker nog een goal zou vallen. Maar dat deden ze niet
We hadden een paar leuke kansen, maar laatste minuut als alle pussies het stadion al uit zijn scoort Mendes nog! Zo blij!
De opening was ook prachtig, mooi spandoek en op de Benside ook een mooie afbeelding. Sommige mensen hadden tassen van de DIRK vd broek meegenomen. Jammer dat Scheringa zelf niet in het stadion kon zijn
2e worden gaat lastig worden. Wij zijn afhankelijk van anderen. Ik ga ervan uit dat Arsenal het thuis wel goed wil maken, dus dat wordt verliezen. Verder moet er gewonnen worden van Luik en Olympiacos. En dan moet Olympiacos gelijk spelen of verliezen van Luik en verliezen van Arsenal (en dat is de laatste wedstrijd als Arsenal waarschijnlijk al geplaatst is).
Laatst bewerkt: 21 okt 2009