De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Arsenal en Barcelona :'-(

Arsenal had de hele wedstrijd geen probleem, idioten moeten even doordrukken en ze staan op 0-2. Nouja fuck 't. Maar godver, what's up met Barça? Wedstrijd niet bekeken maar 1-2 verliezen in Barcelona tegen een kutploeg met je basisspelers is slecht. :x

Voor Liverpool is het ook wel afgelopen trouwens. :emo:

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haha inderdeed, wel een beauty hoor.

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Lol barca verloren :+

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Godverdomme. Over zwaar onterecht winnen gesproken, jezus. Één malloot schiet uit zijn slof en maakt het doelpunt van zijn leven en 1 fout voorin zorgen voor de 2 doelpunten van dat Kazan dat verder geen enkele mogelijkheid (laat staan kans) creëert. Dus 2 goals uit 1 kans. :emo: En wij maar dikke pech... En die coach van die tegenpartij maar spelen met die analbeads van hem. Bah. :mad: Ach, Inter heeft het ook verneukt.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    wel zonde dat Olympiakos al op 6 punten staat..

Arsenal 7
    Olympiakos 6
    AZ 2
    Standard 1

als ik me niet vergis.

Arsenal - AZ
    AZ - Olympiakos
    Standard - AZ

Winnen van Olympiakos, gelijk bij Standard.
    Hopen dat Standard ook wint van Olympiakos.
    En geen gestunt tegen Arsenal door de concurrenten.

6. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Penalty, ga weg man. Dat moment met Vela zeker? Dembele speelt eerst de bal richting Romero en loopt dan tegen Vela aan.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Barça 4
    Rubin Kazan 4
    Dinamo Kiev 4
    Inter 3

Says it all. Grove, grove schande. Wat een afgrijselijke kloteploeg hebben we toch. Mourinho OPROTTEN!!!!!!

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Nu overdrijf je ook weer met teksten als MOURINHOOO OPROTTENNN!!!! Zeg dan erbij dat je je frustratie kwijt moet hebben ;).

Jammer dat Barca heeft verloren. Ze speelde erbarmelijk slecht, net als tegen Valencia. Ook deze club kan in een dip zitten.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik overdrijf helemaal niet. Ik heb altijd een schijthekel aan die vent gehad en hij is de reden dat Inter helemaal niet meer naar voren voetbalt. Hij kan ze niet motiveren ook. Een tactisch onbenul, die blaaskaak met z'n arrogante grote smoel.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hey, die mafkezen die eerder weg zijn gegaan waren eerder allemaal seizoenskaarthouder van Ajax hoor;)

Lekker voor hun inderdaad.

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Nou weet ik niet zo goed hoe Inter voetbalt en je zult gerust gelijk hebben, maar als je aan scorebordjournalistiek doet (heerlijk woord, goede oude tijd) kan je ook zeggen dat Guardiola er dan uit moet, want in deze poule zouden die ook gewoon op veel meer dan 4 punten moeten staan. :D

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hahaha die coach van Rubin Kazan aan het bidden tijdens de wedstrijd met die bidkraaltjes:D Sympathiek

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Denk niet dat Nera het alleen baseert op de CL ;)

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Heb jij de wedstrijd wel gezien? Zo slecht speelde barca echt niet. Ze hadden genoeg mogelijkheden maar ze kregen die bal gewoon niet in het goal. Het spel was verder toch gewoon redelijk tot goed te noemen.

En Rubin is echt niet zo slecht hoor. Ze stonden gewoon goed te verdedigen.

Er had meer ingezetten voor barca, maar zo is het nou eenmaal. Nu maar hopen dat ze hun vorm van voor de interlands terugkrijgen.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die eerste goal van Alexander Ryazantsev was wel bad-ass zeg! _O_ Ook een heerlijke uittrap van de keeper, niet normaal.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Iets met de pot en zwart enzo. Ik bedoel, erbarmelijk slecht? Het was niet het geweldige topvoetbal wat ze kunnen etaleren, maar slecht was het zeker niet. Bovendien werden er ook genoeg mogelijkheden gecreëerd. De afronding was er alleen niet.

17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Denk het ook niet. Daarom zeg ik ook dat ik niet weet hoe ze voetballen. Ze staan echter in de serie A weer goed en de kenners zeggen dat de titel al weer zo als zeker is.

18. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    O heerlijk, wat een avondje!
    Gelijkspelen tegen een grote club als Arsenal en ook scoren WIJ eindelijk een keer in de laatste minuut. Arsenal kan het zich ook veroorloven, ze worden toch wel eerste. Ik had de hele wedstrijd niet het gevoel dat ze echt hun best deden. Die eerste goal was gewoon (goed) een fout afstraffen van Moisander en ik had het gevoel als ze echt hun best gingen doen er zeker nog een goal zou vallen. Maar dat deden ze niet :D

We hadden een paar leuke kansen, maar laatste minuut als alle pussies het stadion al uit zijn scoort Mendes nog! Zo blij!

De opening was ook prachtig, mooi spandoek en op de Benside ook een mooie afbeelding. Sommige mensen hadden tassen van de DIRK vd broek meegenomen. Jammer dat Scheringa zelf niet in het stadion kon zijn :mad:

2e worden gaat lastig worden. Wij zijn afhankelijk van anderen. Ik ga ervan uit dat Arsenal het thuis wel goed wil maken, dus dat wordt verliezen. Verder moet er gewonnen worden van Luik en Olympiacos. En dan moet Olympiacos gelijk spelen of verliezen van Luik en verliezen van Arsenal (en dat is de laatste wedstrijd als Arsenal waarschijnlijk al geplaatst is).

Laatst bewerkt: 21 okt 2009
  19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Godverdomme ... Liverpool. Waar zijn jullie in GODSNAAM mee bezig!? Waar is de Real Madrid sloper gebleven? Waar is de vechtende spirit gebleven zoals je die kon zien tegen Chelsea?

Nee ... Benitez is volgens mij nou niet slimmer. Alonso en Arbeloa verkopen aan Real om vervolgens Aquilani te kopen voor 30~35 miljoen. Hij's verdomme al het hele begin van dit seizoen geblesseerd. Oh heerlijk bezig Raffa ... serieus, gun je verdomde gekochte spelers zoals Babel ook eens een kans om zich te bewijzen.

Einde Champions League.

20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Laat ik zeggen dat ik af en toe naar Sport 1 heb gezapt. Ik geef eerlijk toe dat ik de hele wedstrijd niet gezien heb. En die stukjes die ik heb gezien waren echt niet goed te noemen.

Dat spel voor de interlands was echt prachtig om te zien. Maar het lijkt wel dat ze na die wedstrijd tegen Valencia wat in de dip zijn beland. Maar dat heeft elke topploeg, zelfs FCB :). Af en toe zag ik wel mooie combinaties, zoals waar het eindstation een knal was van Pedro. Maar Barcelona speelde imo iig niet goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina