Ik heb hem gisteren (onbeschadigd) eindelijk binnen gekregen.
Tot mijn grote verbazing zaten er allerlei stickers en stempels op uit Zwitserland.
Dat zou wel verklaren waarom het zo godsgruwelijk lang geduurd heeft in ieder geval. Naast het feit dat het een vrij aparte omweg is om van Engeland naar Nederland te gaan is het qua invoerrecht en douane echt een ramp in Zwitserland weet ik uit ervaring met mijn werk. (ze zijn geen lid van de EEG)
Misschien dat Zavvi ergens hier in Europa een magazijn heeft ofzo?
Anyhow, on topic:
Het begin is meteen goed vind ik, de comic die je voor je kiezen krijgt tijdens de installatie is simpel en de stemmen zijn ruk, maar het is wel by far de beste installatie toepassing die ik tot nu toe heb gezien.
De comic was nog niet eens afgelopen toen de installatie al klaar was. Prima geregeld dus.
Gisteren alleen missie 1 op warrior gespeeld en het speelt lekker weg. Je merkt echt dat er minder vijanden zijn als in de 360 versie, maar jammer genoeg is hun duurzaamheid wel opgevoerd. Sommige vijanden zijn niet direct dood met één inazuma drop of het x,x,y combo met de staff.
Wat dat betreft had ik toch liever méér vijanden die in één simpel combo te slopen zijn dan deze keuze, maar heel veel tijd om je eraan te ergeren heb je niet. Er moet gehakt worden\o/ Daar komt ook bij dat ik hier ook wel weer aan wen natuurlijk.
Verder ben ik gewoon een sucker voor de extra eindbazen en shit. Dus het bevalt mij prima tot zover. Vanavond even verder ermee (tenzij uncharted 2 op de deurmat ligt)
Laatst bewerkt: 15 okt 2009