1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Ninja Gaiden Sigma 2

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 2 jun 2009.

1. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Same here! zit nu al op 11 werkdagen. Had Zavvi al gemeld dat het lang duurt, maar kreeg bericht terug dat ze pas na 30 dagen(8)! iets van tracking kunnen regelen.

Hopen dus maar dat hij alsnog snel binnenkomt.

Heb de demo nog eens zitten spelen op way of the mentor en kom daar tov de 360 versie wel vrij gemakkelijk doorheen. Gelukkig niet meer van die eikels die ontploffende werpsterren spammen. Maar goed je hebt dan ook upgraded wapens vanaf het begin van level 1 in de demo.

Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Post eff wanneer je hem binnen hebt (zal hetzelfde doen); volgens mij heb ik hem een dag later als jij besteld. Ook bij Zavvi btw. Vind het relatief lang duren, maar misschien lijkt dat maar zo. Heb ook vaker wat geimporteerd uit Hong Kong en dat duur ook maar 15 dagen tops.

3. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb één keer eerder twee games besteld bij Zavvi en die kwamen respectievelijk na een week en de tweede na anderhalve week binnen.

Het duurt dit keer dus wel onnodig lang vind ik. Lijkt wel of de douane het tegenhoud of zo.
    Maar aangezien jij dus ook nog niets hebt ligt het blijkbaar vooral aan de verzendwijze van Zavvi.

Ik laat het wel weten als ik wat binnen heb. Vind het wel balen om ieder dag na het werk thuis te komen zo van: "is ie binnen" en dan weer een lege brievenbus te treffen.:mad:

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zavvi is Engeland dus geen douane?

Maar bij mij duurt Zavvi de laatste tijd ook ERG lang

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Nog steeds niks.

*bijt gefrustreerd op Zeeman folder*

6. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb hem gisteren (onbeschadigd) eindelijk binnen gekregen.

Tot mijn grote verbazing zaten er allerlei stickers en stempels op uit Zwitserland:confused:.
    Dat zou wel verklaren waarom het zo godsgruwelijk lang geduurd heeft in ieder geval. Naast het feit dat het een vrij aparte omweg is om van Engeland naar Nederland te gaan is het qua invoerrecht en douane echt een ramp in Zwitserland weet ik uit ervaring met mijn werk. (ze zijn geen lid van de EEG)

Misschien dat Zavvi ergens hier in Europa een magazijn heeft ofzo?

Anyhow, on topic:

Het begin is meteen goed vind ik, de comic die je voor je kiezen krijgt tijdens de installatie is simpel en de stemmen zijn ruk, maar het is wel by far de beste installatie toepassing die ik tot nu toe heb gezien.
    De comic was nog niet eens afgelopen toen de installatie al klaar was. Prima geregeld dus.

Gisteren alleen missie 1 op warrior gespeeld en het speelt lekker weg. Je merkt echt dat er minder vijanden zijn als in de 360 versie, maar jammer genoeg is hun duurzaamheid wel opgevoerd. Sommige vijanden zijn niet direct dood met één inazuma drop of het x,x,y combo met de staff.
    Wat dat betreft had ik toch liever méér vijanden die in één simpel combo te slopen zijn dan deze keuze, maar heel veel tijd om je eraan te ergeren heb je niet. Er moet gehakt worden\o/ Daar komt ook bij dat ik hier ook wel weer aan wen natuurlijk.

Verder ben ik gewoon een sucker voor de extra eindbazen en shit. Dus het bevalt mij prima tot zover. Vanavond even verder ermee (tenzij uncharted 2 op de deurmat ligt:+)

Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Hmm nice.

Uncharted 2 heb ik ook via Zavvi besteld. Eergisteren werd de verzending bevestigd, dus dat kan nog wel even duren denk ik. :{

Hoop NG2S ook vandaag of morgen te ontvangen. Wie heeft er btw zin om die team missions met me samen te doen? Ik vond de drie missions in de demo echt super vet gedaan (ook al was het samenspel meestel met een AI).

EDIT: Nog niks. Wel een telefoonboek... behoorlijke tegenvaller dus.

Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  8. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Voeg me maar vast toe dan PSN tag = Porunga_NL (underscore was nodig jammer genoeg).

Heb gisteren een aantal team co-op missies gedaan en dat was tof! Alleen wel steeds met spelers die wel heel erg vaak midden in de map gaan staan chargen om zo alle orbs/karma te absorberen.
    Dat is het enige minpuntje, je zou de orbs van je eigen kills gewoon moeten krijgen. Nu ben je de helft van de tijd je orbs kwijt. Kun je ook niet lekker on-landing ultimates eruit gooien, want je orbs zijn opeens pleite.

hoor het wel als je hem binnen hebt.

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Wanneer had jij hem trouwens besteld? Dan kan ik ongeveer uittellen wanneer ik hem binnen krijg.

10. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    28 september 's ochtends besteld. 's Avonds kreeg ik toen al de bevestigngsmail dat hij door Zavvi verstuurd was.

Uiteindelijk dus afgelopen woensdag binnen gehad (vanuit Zwitserland?)

Hoop voor je dat ie vandaag of morgen wel gaat komen dan.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Frustratie alom. Nog niks binnen gekregen. Toch wel erg zeg. Ik importeer een spel uit Hong Kong: binnen twee weken binnen. Ik importeer een spel uit de UK: na 18 dagen nog niet binnen. Ik zou zo met de trein, via de kanaaltunnel, in een dag op en neer kunnen gaan naar Engeland en voor het avondeten thuis kunnen zijn! |:-

Ach ja, afwachten maar weer. Aankomende woensdag zit de verzendtijd aan de 15-werkdagen limiet. Heb ik NGS2 woensdag dus nog niet, dan krijgt Zavvi meteen een mailtje van me.

12. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    hmm, balen man. Hoop dat ie toch wel snel binnen komt voor je. Je hebt hem neem ik aan maar 1 of 2 dagen later besteld al ik toch?

Ben tussen uncharted 2 door (en daar kom ik maar moeilijk los van, stop alleen omdat ik niet te snel klaar wil zijn metdie game) ook even verder gegaan met sigma 2.

Heb nu de missie va Rachel afgerond en die was leuk. Hadden van mij best meerdere missies mogen zijn. Ze speelt een stuk lekkerder als in sigma 1. Komt vooral door de reverse wind technique die bij haar goed verwerkt is (voor mijn gevoel dan) Ze slacht er lekker op los in ieder geval}:]

Samen met die Mijomi een leuk personage voor de team missions.

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Pfff nog steeds niks. Dit is toch echt te erg he. Nog één dagje en er komt ook nog een royal mail strike aan op 22+23 oktober. Maar eerlijk gezegd: deze bestelling is al de 30e eruit gegaan, dus wtf is going on????

14. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Zou dan toch gewoon Zavvi maar eens gaan stalken om wat antwoorden te krijgen van ze.

Ik denk overigens niet dat de game nog in Engeland is op dit moment. (eerder ook ergens in Zwitserland zoals bij mij) dus dei mailstrike zou je geen last van moeten hebben.

Theoretisch gezien dan...

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Mailtje naar Zavvi gestuurd! :mad:

16. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    nog wat vernomen ondertussen?
    wil mijn old school hyabusa pakje in de team missions inzetten......;)

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik vraag het maar even hier omdat ik zo snel geen Sigma 1 topic zie.
    Is dit de ongecensureerde versie? :)

Deel Deze Pagina