De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk weer een echte champions league waardige wedstrijd.

Pato+Seedorf _O__O_

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan tevreden gaan slapen \o/

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Gisteren hoopte ik al dat dit zou gebeuren, maar die hoop werd toen overschaduwd door de realiteit. Maar vanavond blijkt het toch te kunnen! _O_

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Real Madrid 3 6
    Milan 3 6
    Zürich 3 3
    Marseille 3 3

Blijft toch een aardige poule op deze manier :)

5. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet wel zeggen dat het madrileense camera werk wel storend was zeg. Als die goal wordt afgekeurd en Raul krijgt geel zie je 10x in slow motion Ronaldinho een tikje tegen hem geven. Als Raul in buitenspel scoort zie je 1x dat die buiten spel staat in herhaling en 3 of die bal wel of niet over de lijn is.

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Allebei één keer. :emo:

7. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou niet echt hoor, je zag meerdere keren dat Ronaldinho tegen Raul een tikje geeft terwijl het totaal niet relevant is. En dat 100% doelpunt laten ze wel zien terwijl dat juist best wel heel erg belangrijk is.

8. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een heerlijke wedstrijd was dat net zeg eerste helft viel erg tegen maar de tweede helft maakte het zeker goed Pato rond die heerlijke pass van Seedorf schitterend af zeg

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ben het er wel mee eens. Prachtige actie van Ronaldinho op het middenveld en in de herhaling zie je Kaka op de grond liggen zomaar.

Wel een prachtige ontknoping \o/

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Dat eerste doelpunt van Bordeaux tegen Bayern! _O__O_

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Die keeper van Bayern is ook al zo'n faalhaas :lol: . (hij had wel die penalty though)

Edit: Tweede ook :lol:

Laatst bewerkt: 21 okt 2009
  12. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Youri met zijn filosofie over de panenka.:emo:

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Njah, een keeper verwacht op een beslissend moment natuurlijk nooit een panenka.

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Prachtige wedstrijd van Real-AC Milan. Heerlijk bizarre pot in de tweede helft

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De Uefa heeft gewoon de regie bij CL wedstrijden en niet de (thuis spelende) clubs

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Heerlijke wedstrijd. Was blij dat Milan had gewonnen :). Ik had mijn blik vooral op Ronnie gelegd. Jammer dat hij het gewoon niet meer is zoals in seizoen 2005-2006. Ik zie het hem ook niet meer zo goed als toen worden.

17. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pato vond ik naast zijn twee doelpunten helemaal niet zo best spelen, leed veel balverlies. De keepers waren beide natuurlijk niet erg goed bezig, al vond ik dat beide ballen van afstand (van Drenthe en Pirlo) niet echt keepersfouten waren. Die van Pirlo was zwanger van het effect en die van Drenthe paste precies (en er stonden ook nog eens heel wat mensen voor). Drenthe viel lekker in, liet zien dat ie wel degelijk kan voetballen. Hij heeft veel minder oogkleppen op dan vroeger, lijkt het, hij behield in die korte invalbeurt telkens het overzicht erg goed. Sergio Ramos was werkelijk dramatisch, die is snel aan vervanging toe zeg, elke aanval die via hem ging liep stuk. Seedorf was geweldig aan het spelen, de rust zelve en Ronaldinho leed onwaarschijnlijk veel balverlies, wat een trage eikel. Hehehe, al met al de leukste tweede helft van de Champions League tot nu toe die ik heb gezien. Weer twee weken wachten op de volgende wedstrijden=(.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Schrok me inderdaad dat rot van Ronaldinho. Wat een papzak is dat geworden.

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind juist het tegenovergestelde. Pato speelde erg sterk. Stond vaak alleen voorin, maar creëerde toch vaak kansen. Drenthe vond ik redelijk. De commentator deed alsof het Zidane was. Maar zo geweldig vond ik hem niet. Maakte een goal uit een corner en een leuk hakballetje. Voor de rest niet echt veel spannends gezien van hem.

Ook Kaka stelde teleur.

Edit: Mtthz moet er weer tussen zitten :mad:. Dit is dus op Hans gericht, en niet over de opmerking over Ronaldinho, want dat is inderdaad een papzak :+

/Mod Moet je maar sneller posten8)

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Leuke 2e helft:)! Was wel een beetje voor Milan, altijd al leuke club gevonden en mooi dat dat Real een keer te kijk wordt gezet:)! Ben idd ook erg geschrokken van Ronaldinho:eek:! Dat ze die nog durven op te stellen zeg, totaal geen inzet en loopt alleen maar als ie de bal heeft en dan loopt ie nog recht op z'n tegenstander af.. Seedorf vond ik erg sterk spelen! Drenthe had ook wat leuke momenten 5 minuten na z'n goal maar toen kakte het ook wat in, maar hopelijk wordt hij meegenomen naar het WK. Altijd wel leuk voor de laatste 10 minuten;). En ohja, wat is die commentator echt vreselijk irritant! 'Raul staat op de doellijn, je gaat toch niet tegen Raul zeggen dat hij niet op de doellijn mag staan' en ook helemaal vol lof over Drenthe nadat die een hakje doet en een vrije trap mag nemen en dat zelfs Raul een corner op hem passt... :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina