Ik vind de commentaren hier positief.
Maar de slecht nieuws show is begonnen helaas.
Morgen (vandaag) is het d-day, en ik ben bang dat deze pes niks voor mij is. Redenen kun je vinden in mijn eerdere posts. Het zit er weer in, sommige zaken zijn verbeterd, sommige zaken zijn precies hetzelfde, en sommige zaken zijn zelfs slechter geworden.
En dan lees ik nu al tientallen commentaren over LAG online.
Pffffffff, ik wist het wel. Dit is gewoon pes 2008.3 .
Weer maanden die old build bull shit aan moeten horen. Mocap, nieuwe animaties, beter geluid, betere AI, perfecte online. Jaja. Al die deuzen die ik wilde waarschuwen:''mensen, het wordt weer dezelfde gameplay met oude irritante zaken er in'', maakten mij voor van alles uit.
Nou, de game komt morgen pas uit, maar nu is al duidelijk dat het een matige game is waar van alles mis mee is.
Wat ongelofelijk jammer. Ik hoop toch echt dat als morgen tienduizenden tegelijk online gaan, het geen puinhoop wordt, maar ik heb er geen vertrouwen meer in.
Wat een sof zeg. En mensen, het is niet alleen mijn mening, maar ook die van anderen, maar het zijn er zo veel, en ook vele die ik ken, en helemaal pesgek zijn, net als ik. Maar als die al zo lopen te klagen, en als je de filmpjes alleen al ziet van de blunderende keepers, de collisions waar niks van klopt, de scheids die weer drama is. De AI die continu cheat, de ongelofelijk gescripte passing en shooting. Ga zo maar door.
Dat zat in PES 3, en het zit ook nog in PES 2010. Precies waar ik bang voor was.
Onbegrijpelijk, en ontzettend jammer.
En dan kunnen we nog discussieren en van mening verschillen over AI en of scripted passing, dan kan best. Maar komaan, dat online moet toch nu perfect zijn?
Ik kan het haast niet geloven toen ik net de pessites aan het lezen was. 1 groot buttonlag festijn. Dat kan konami de pescommunity toch niet meer aan doen? Als het echt heel slecht is, nivo 2008 bv, dan voorspel ik het einde van deze reeks.
Nou, nog een paar uur maffen, en dan weten we het. Thumps up.
Klik om te vergroten...