Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik kom net terug van het hardlopen, en een maat van mij die beweerde, ondanks dat ie wist dat plaatselijk vet verbranden niet mogelijk is, dat je door sprinten meer vet verbrand op je buik. Is dit echt waar?

@ Corona:

http://www.scoobysworkshop.com/homeWorkoutIntro.htm

Ik doe op het moment de intermediate workout.

2. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Je maat spreekt zichzelf al tegen in een zin.

Bullshit dus;)

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    wow jonge dolle!!! Ik zat ff naar de prijzen van whey te kijken, maar dat spul is wel echt fucking duur zeg! Kijk dit dan.

4. Ashavan

Ashavan Guest

Koop dan ook bij fatsoenlijke winkels zoals xxlnutrition.nl en powersupplements.nl

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat motivatie betreft merk je gewoon dat mensen de eerste 2 weken het fanatiekst zijn. Vervolgens verzwakt het omdat mensen er heel veel tijd en moeite in steken maar nog niet echt resultaat zien. Vervolgens na een week of 4 is het resultaat zichtbaar en merkbaar en dan is trainen ineens weer leuk.

6. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Inderdaad, ik zat met een vriend op mijn sportschool ik bleef altijd gaan ben nu echt een heel stuk gespierder en sterker, hij is na 2 weken gestopt en betaald nu alleen nog maar geld per maand eraan.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja dat heb ik zelf ook. Toen ik begon ging ik altijd met een maatje die een half jaar in de states heeft gewoond en football gespeeld heeft. Toen ie terug kwam was ie echt een beest. Daar ben ik toen heel veel mee gaan trainen. Hij is op een gegeven moment heel veel gaan werken en verslapte zijn fanatisme een beetje. Ik ben kei hard door gaan knallen en ben nu sterker dan dat hij is.

8. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik ben het afgelopen jaar flink vooruit gegaan maar zit nog een beetje in de knoop met de voeding. Vooraf eet ik eigenlijk gewoon zo veel mogelijk en komt het neer op: volkorenbrood,kipfilet,pindakaas,melk en n protiene shake een half uurtje voor de workout. Rond 4 uur ga ik dan sporten.

Vooral een hoop eiwitten dus. Toch haar ik weer van andere dat die eiwitten pas echt relevant worden na de training.

Moet ik mijn voedingschema wat aanpassen/varieren en meer nadruk leggen op koolhydraten?

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    eiwitten zijn van belang bij het herstellen van spieren. En dit gebeurt uiteraard pas na de training.

10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Duss dingen als magere kwark, kipfilet, eiwitshake na de training en voor de training focussen op koolhydraten?

11. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de training kan je wel wat koolhydraten naar binnen werken voor wat extra energie tijdens de training maar volgens mij heeft het voor de rest niet echt effect. Gelijk na de training wat snelle koolhydraten (denk aan dextro(se) etc.) heeft daarintegen wel een spierversterkend effect.
    Ik weet niet precies waarom maar dit hoor je veel, misschien dat ashavan/kevf een betere uitleg voor je heeft;)

En dat voedsel dat je opnoemt is altijd goed, maakt eigenlijk niet uit wanneer je dat eet.

Laatst bewerkt: 20 okt 2009
  12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dat schijnt dus juist weer onzin te zijn dat snelle koolhydraten na training goed zijn.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    bron?

Wat mij betreft nog steeds een erg goede aanvulling. Ik eet een pakje dextrose op tijdens mijn training en heb zo een insulinepiek na mijn training zodat mijn eiwitjes uit mijn shake goed worden opgenomen en ik beter herstel

http://www.bodybuilding.com/fun/post_workout_carbs.htm

14. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Even opzoeken had het op dutchbodybuilding gelezen gepost door een van de mods 3xl volgens mij die toch zeker niet de minste is:)

15. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik fitness nu denk ik al een jaar 1/2 keer per week, en ben dit na de zomer gaan combineren met minder pizza/patat/cola etc. en ik zie duidelijk resultaat. In ongeveer 2 maanden 4 kilo afgevallen en begin de befaamde sixpack te krijgen.

Verder voetbal ik ook nog. Dus sowieso maandag/woensdag/zaterdag een hele goede cardio en dan dus nog 2 keer in de week erbij fitnessen.

16. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik fitness 4x in de week, doe veel kracht training. Maar na elke training 15 minuutjes cardio. Ik hoef ook echt niet af te vallen moet aankomen! Ik neem zelf ook een eiwit-shake 2x per dag.

Hoeveel bank drukken jullie? Als je dat tenminste doet.

17. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Lol, ik d8 altijd dat me kop boller was geworden omdat ik aant bulken was maar nu ik 5 dagen geleden gestopt ben met crea is me hoofd gewoon weer normaal geworden terwijl ik nog volop aant bulken ben. Blijkbaar door de vocht die je opneemt ofzo? voor mijn geen creatine meer in ieder geval:p

18. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Mm wou binnekort gaan beginnen met creatine maar nu ik dit zo hoor pas ik toch denk ik. Me kop is al dik genoeg van mezelf.

Heb je er wel goed op gegained?

19. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Uhm dat is altijd moeilijk te zeggen, tuurlijk ben ik gegained maar of de creatine daarbij geholpen heeft, geen idee. Merk ieder geval geen krachtverlies nu ik het niet meer gebruik.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Als iemand trouwens nog dumbell schijven heeft (4x 5kg of 4x 8kg ofzo), dan neem ik ze graag van je over voor een mooi prijsje :) Mijn halters zijn nu al te licht. Ik voel gewoon niks bij 3x 8x dumbell fly's en al helemaal niet bij dumbell press.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina