De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Helemaal mee eens! Of Suarez een God, Messi of in ieder geval een wereldvoetballer is. Zoiets probeert ie in de mensen te prenten.

2. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Die hele klassieker stelt wat mij betreft niets meer voor. Zit normaal vier weken van te voren al met zenuwen in m'n lichaam, voel nu nog helemaal niets. De klassieker is de klassieker niet meer met een leeg uitvak.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ben die man nu echt zat, wil echt bijna een klacht indienen bij EredivisieLive. Snap echt niet dat die man telkens weer op Ajaxwedstrijden wordt gezet, terwijl iedereen een hekel aan hem heeft.

4. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk middagje in Enschede :thumbs:

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Een ajacied die AZ arrogant noemt, goede grap =(. Kijk liever eerst naar jezelf

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lekker dom spuien van vooroordelen weer jongen. De frustratie zit weer diep? Wat erger ik me toch dood aan zulke loze opmerkingen. Ga met je klappertje spelen ofzo.

7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik heb een gruwelijke hekel aan ajacieden en net in mindere maten aan die kaasneuzen. Ze hebben zeker een punt, al die kaasneuzen riepen ineens dat Az een 'top-club' is, dat ze geweldig zijn. Vorig jaar was een éénmalig iets haal de witte zakdoekjes maar weer van stal.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Helaas is dit zo, maar goed...het blijft Ajax-010. En dat blijft toch speciaal. Snel die regeling intrekken en weer jullie mogen toezwaaien als jullie aankomen met de treinen.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Als Manchester City gewoon van Fulham had gewonnen was het zo'n goed weekend geweest:'-(

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Voor diegenen die de Franse competitie volgen, opvallend nieuws.

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm als de Mexicaanse Griep hier straks op zijn ergst is, krijgen wij dat dan ook hier? Afgelaste wedstrijden?

12. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Al die kaasneuzen? Hoeveel ken je er? Ik ken heel veel mensen die voor AZ zijn en de meeste zitten er al meer dan 20 jaar en ik heb geen van hen ooit horen zeggen dat ze dachten dat AZ een topclub was. Meeste mensen die ik dat heb horen/zien zeggen waren commentatoren of andere mediamensen. De meeste AZ fans waren superblij vorig jaar maar weten ook dat we zeker niet elk jaar om de titel spelen en dat er ook een kans is dat het nooit meer gebeurt. Witte zakdoekjes zou trouwens best kunnen, want die Koeman bakt er echt niks van met z'n standaardwissels en tactische onbenulligheid.

Jij ontkent dat ajax en fans van ajax arrogant zijn?

Laatst bewerkt: 25 okt 2009
  13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind niet dat je Koeman de schuld kan geven met alles wat er op dit moment speelt. En het kon alleen maar slechter gaan na Louis. Er zijn maar weinig coaches die hem kunnen evenaren.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax zonder hoofdletter schrijven, je komt zeker vaak op AZfanpage of niet? :emo:

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een lachertje die commentator, zegt ie dat Emanuelson de 1-1 vanaf 20 meter maakte :lol:
    Dat was sowieso veel meer dan 20 meter.

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Hij is zeker niet de enige schuldige hoor. Sommige spelers staan ook flink te slapen in het veld lijkt wel en de vorm is ook niet geweldig, maar als Jol een omzetting maakt en ajax krijgt de overhand kan je zelf ook een omzetting proberen om zelf weer de overhand te krijgen. Hij doet gewoon zijn standaardwissels na 70 minuten en voor de rest bedenkt hij niks.

Maakt dat uit dan. Als het zo aan je knaagt zal ik in het vervolg een hoofdletter gebruiken :thumbs:

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zozeer dat je het zonder hoofdletter schrijft, maar wel dat je op AZfanpage zit. Vind ik een beetje jammer.

18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Hoezo vind je dat jammer dan? Zit jij niet op Ajaxfora? Ik vind het in ieder geval een handige manier om alles rondom AZ een beetje bij te houden en over de wedstrijden te praten.

19. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat hij wel de juiste wissels heeft toegepast. Hij had misschien wel kunnen reageren op de wijziging van Jol. Het was eerder dat iedereen opeens leek te slapen. Bij de 3-1 was dat zo duidelijk, en hoe dat komt, wie het weet mag het zeggen.

En wat is er mis met AZfanpage? prima forum dacht ik zo.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vanavond maar 's even de Sport 1 Hightlightshow kijken. Ben benieuwd naar de Engelse wedstrijden van vandaag. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina