De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Twente is echt ziek goed, ik wordt er bang van :eek:
    Dan ownen ze in de eerste helft, hebben ze in de tweede helft nog super wissels als Parker...
    Freaky..

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb de hele wedstrijd gezien (gratis maand Eredivisie Live :D:D:D\o/) en na de rust was ik teruggekomen op mijn woorden van 1-3, maar zo zie je maar je weet nooit hoe het gaat in het voetbal. Wordt het gewoon nog 1-4 8).

AZ kwam heel mak uit de kleedkamer en denk dat doordat Jol Gabri had ingebracht ze het overduidelijk overwicht in de eerste helft verloren op het middenveld. Eerste helft moeten we maar snel vergeten, want we werden overal afgetroefd. Ik vond Holman erg sterk in de eerste helft. Desondanks werd hij gewisseld en ook misschien daarom werd het wat makker aan de kant van AZ. Ook Schaars kon niet veel meer brengen toen er 3 pitbulls op het middenveld van Ajax stonden.

Passing was trouwens in de eerste helft tot de droefenis toe bij Ajax man man man.

Edit: Ik zie mezelf niet als een arrogante Ajax fan en ik ken er ook niet echt die het wel zijn. Zelfvertrouwen en arrogantie liggen natuurlijk wel dicht bij elkaar dus misschien verwar je deze twee. En beetje stangen van de tegenstander van tevoren hoort er allemaal gewoon bij. Nee arrogantie dat zie ik niet en we hebben overigens ook geen reden om arrogant te zijn, dus als je dat wel bent ben je eigenlijk gewoon een beetje dom misschien.

Laatst bewerkt: 25 okt 2009
  3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Koeman doet zelf geen tactische wijzigingen om de balans terug te brengen. Hij wacht eerst tot de wedstrijd verloren is en dan gaat hij alles op alles spelen. Goed bezig :thumbs:

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Haha, lol @ de commentator bij nec - psv, over de supporters van nec.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Jezus, verliest United eindelijk en dan speel je gelijk tegen West Ham. |:-

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De gemaakte Ajaxhaat. Ze hebben geprogrammeerd dat je Ajax niet met een hoofdletter kan typen en ze denken dat alles en iedereen pro-'020' is (Zelfs Johan Derksen en Studio Voetbal :lol:).

Het Dirk Scheringa vereren is ook een beetje eng.

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een heerlijk dagje:

Liverpool winst, Manchester United verliest.
    Arsenal gelijk tegen West-Ham.

:)

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Je kan niet ontkennen dat de presentator van Studio voetbal een kleine voorkeur voor Ajax heeft en dat ook duidelijk laat merken toch? 8)

Ach ja, dat 'Ajaxhaat' dat is gewoon een supportersding. Moet toch iets hebben om tegen aan te schoppen als het niet goed gaat.

Dat Scheringa vereren valt volgens mij wel mee, iedereen is gewoon heel blij met wat die man voor de club heeft betekend en heeft daarom misschien een iets positievere kijk op hem dan de gemiddelde Nederlander.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad algemeen bekend dat Jack van Gelder Ajacied is, maar tijdens de uitzending laat hij daar mijn insziens helemaal niets van merken. Zit alleen maar Ajax af te zeiken("Even over Ajax, volgensmij krijgen ze het daar nooit meer aan de praat") om maar te verbloemen dat hij voor Ajax is. Verder zit er iemand die duidelijk pro-Twente is en iemand die duidelijk pro-PSV is, dus om het programma nou meteen pro-Ajax te noemen vind ik overdreven.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vergeet pro sparta niet :D

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Galatasaray 3-1 verloren van Fener, ben benieuwd naar Alizor's reactie. :+

12. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag scoort Arshavin er weer 4 tegen jullie. Maar niet in deze vorm.

Ik snap hoe je je voelt, mijn hele dag is verneukt.. dacht ik eindelijk Spurs verliest punten, Manutd , Man city... kunnen we inlopen nee hoor.. verneukt Diaby het weer...

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Klopt wel wat je zegt hoor. Deel van die anti-studio voetbal komt ook, denk ik, doordat na het kampioensschap vorig jaar het 5 minuten over AZ ging en de rest van de aflevering vooral over Ajax. Dat is bij de fans een beetje in het verkeerde keelgat geschoten, omdat die hadden gehoopt na zo een prestatie wat meer beelden van het mooie seizoen te zien te krijgen.

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

Genoeg om dat te bekrachtigen, daarvan hoef je niet iedereen te kennen maar kom je ook genoeg van die 'fans' tegen op het internet. Dat er mensen bij zijn bij jou die dat niet beweren dan is dat een select groepje want ik hoor toch echt hele andere dingen. Az is/was een topteam maar bij lange na geen topclub, Feyenoord is geen topteam maar is een topclub. Dat is het verschil.

En als een neus hier gaat ontkennen dat dat volk niet arrogant is dan mag hij wel eens achter zijn oren krabben. De hele club bestaat en word gehaat vanwege die arrogantie.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ......"ajacied" typen is ook echt zo lastig tegenwoordig....:emo:

Is mars weer terug ofzo?

16. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(

Het hele team speelde gewoon ontzettend slecht. Baros was in de eerste 3 minuten geblesseerd geraakt en het was overduidelijk dat we hem mistten want we hebben geen enkele echte kans gehad *behalve een paar schoten van afstand*. Nonda is en blijft een intikker, heb helemaal niks gezien vandaag van hem. Verdediging was echt dramatisch bij corners/voorzetten, bij de eerste goal stond iedereen stil en keken ze naar de bal. En ook nog een rode kaart voor Keita.

Iedereen was gewoon dramatisch bezig. :mad:

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wij zijn al jaren niet arrogant meer. En hebben het recht ook niet meer.
    Als er bij opkomst een spandoek hangt. "Liever failliet dan Ajacied"
    Spreekt van arrogantie omdat ze denken dat ze de beste zijn en de grootste rivaal zijn van Ajax. Als Feyenoord supporters dat ophangen dan hoort dat want dat is de enige echte klassieker en rivaal en niet AZ-Ajax wat de AZ supporter de laatste tijd willen. Ze proberen anti Ajax te zijn (weet de reden niet echt eigenlijk) maar het lukt ze niet echt.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    "Liever failliet dan Ajaxcied"...

Echt fucking grappig. Net alsof Ajax op spelers van AZ zit te wachten? Mensen daar in Alkmaar zijn vandaag maar weer is met hun neus op de feitjes gedrukt. AZ hoort niet in de top thuis .. één keer kampioen geworden en dat zal niet vaker gebeuren. Zijn de supporters trouwens bang om hun stem banden te beschadigen? Die kut klappers elke keer. Gelukkig zijn de supporters van Ajax niet bang om verbaal hun mening te uiten in een wedstrijd :+

Mensen die hier zeggen en denken dat AZ DE rivaal is van Ajax hebben het volgens mij ook niet goed in hun bol zitten.

Ajax - Feyenoord
    NAC Breda - Willem 2 ... dat zijn in mijn ogen rivalen.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    en wat nou arrogantie bij ajacieden, alleen omdat wij vinden dat ajax de beste ploeg van nederland moet zijn en altijd minstens om het kampioenschap moet meedingen? Dat is toch ook gewoon zo, Ajax heeft de grootste historie en het grootste budget. Door dat soort dingen wilt iedere ajacied dat ajax om het kampioenschap meedingt en dat ze ook de beste ploeg (moeten) zijn.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    AZ is geen rivaal van Ajax. Zijn ze niet, nooit geweest en in de toekomst zullen ze het nooit worden. Hoogstens een concurrent (al kan dat nu ook niet meer gezegd worden). Feyenoord is de enige echte aartsrivaal van Ajax. En geen andere club. Nee, ook niet PSV.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina