Dat is het hem nou juist, iedere club wil een wedstrijd waar het naar kan vooruitleven, en de clubs die geen derby hebben kijken dan het meest uit naar de wedstrijd tegen het beste team, omdat je daar niks te verliezen hebt. Uiteindelijk veranderd dat in ''rivalisatie''..
Daarom snap ik ook niet dat az zo'n hekel aan ajax heeft, de helft van wat nu in het dsb stadion zit, zat vroeger bij ajax op de tribune. Dat wegzingen was je met duizend man ook nog wel gelukt hoor
Den dat in den haag de haat tegen ajax is ontstaan in de jaren 80. Toen zijn er aardig wat ongeregeldheden geweest tussen ajax en den haag. Zo is er ook nog wat een aardige haat tussen den haag en utrecht. Voor mij altijd de 2 leukste wedstrijden, waar we helaas vanaf dit seizoen niet meer bij mogen zijn. Dan blijft feyenoord als leukste thuis en uit wedstrijd over. 1600 man daarheen, en hun ook een vol uitvak bij ons. Beetje elkaar treiteren. Veel vrienden die voor feyenoord zijn dus dat is allemaal wel leuk. Maar ik haat die club niet. En dat heb ik wel met ajax en in mindere mate utrecht. Zal toch komen omdat ik al me hele leven naar ado gaat en dus altijd in de anti ajax omgeving ben geweest. Ben altijd blij als ze onderuit gaan, maar zie ze dit jaar helaas wel kampioen worden!
Ik ben helemaal vergeten om een reactie te plaatsen, maar onze jongens flikten het weer. Het was een lekker optreden waarin vooral Keita zich liet gelden. Maar die pegel van Ibra mocht er ook zijn. En die agressieve kop van hem daarna ook, haha. Enige zorgelijke was het feit dat Chygy zich er zo gigantisch liet uitlopen, volgens mij bij die tegengoal? Ik hoop toch dat dat niet een echte beperking is van hem maar liever dat het onoplettendheid was omdat we toch al zover voorstonden. Die tegengoal had ook nooit mogen vallen. Voor de mensen die het gemist hebben:
Voor de mensen die het gemist hebben beveel ik de sport 1 samenvatting aan. Geniale 1e zin van de commentatoor zit erin. http://vod.player.sport1.nl/vi/1751
Alcorcon [4 - 0] Real Madrid 16' [1 - 0] Borja 22' [2 - 0] A. Arbeloa (o.g.) 40' [3 - 0] Ernesto 52' [4 - 0] Borja Hehe Edit:// God damnit, de hele dag is er niet gepost en dan ben ik weer net te laat
Hihi Alleen jammer dat er altijd nog returns zijn daar, ze zullen dan wel met 5-0 erover heen gaan, als ze dan wel het eerste opstellen tenminste.
bizar, ook een veredeld B team van Madrid is toch van een niveau wat elke derdeklasser op zou moeten rollen.. Raul, v Nistelrooij, Vd Vaart, Arbeloa, Benzema.. zijn toch ook geen kleine jongens.