Ok niets meer gehoord dus voor iedereen die het toch wil weten:
Dinsdag de proefrit gehad, kreeg woensdag-ochtend een belletje. Toine vroeg waar ik allemaal geweest was. Ik een beetje proberen uit te leggen, vroeg hem of er wat aan de hand was.
Bleek dat er eventjes van te voren 2 politie-agenten binnen waren gestapt om te vragen of er een testrit is geweest op een rooie ducati met groene platen....
Ik schrok me kapot natuurlijk toen ik dat hoorde, zag de bui al hangen, ondanks dat ik me keurig heb gedragen tijdens de testrit.
Politie vroeg aan Toine of de bestuurder van die Ducati iets vreemds gezien had onderweg. Specifieker wilden ze niets zeggen.
Heb er nog eens goed over nagedacht maar kan me echt niets indenken. Op zich niet vreemd, want tijdens een testrit ben je meer op de motor aan het letten dan op bloemetjes en bijtjes, je zal hem maar crashen...
Achteraf helemaal niets meer gehoord van politie, heb ook het nieuws nagekeken maar kan niets vinden waar ik ook maar in de buurt was op dat tijdstip.
Vreemde zaak.
Achteraf klinkt het natuurlijk redelijk saai, maar geloof me maar dat ik goed schrok
Klik om te vergroten...