Een Panasonic plasma accepteert geen 1080p over vga of componenten. Dit doet die alleen via hdmi.
De vraag is of er een verschil te zien is, vanwege de reso van de 37 inch.
Redcoon verkoopt hdtv's die uit paralelle import komen en hebben niet de 2 jaar reparatieservice aan huis van Panasonic!!
Als er een defekt is (2 jaar gewone garantie heb je altijd) dan moet de tv worden opgehaald en naar een reparatieservice worden gebracht.
Je wilt niet weten wat voor ellende dat kan geven.
Vorige week plaatste ik nog een bericht hierover van iemand die zoiets had gedaan en er zat al 2 weken tussen de melding en het ophalen!
2 weken later was die nog niet gerepareerd!
Een NL model heeft deze garantie wèl en bij een defect, wordt er een monteur naar je huis gestuurd en die gaat m proberen ter plekke te repareren.
Wel hoge prijzen geef je aan. Ik weet zeker dat ik 1,5 maand geleden een folder zag van een 37 inch Pana plasma voor €444.
Ik meen Scheer & Foppen maar ik weet het niet zeker meer.
Wel even opletten hè?
Op de vorige pagina heb ik een lange post geplaatst met daarin de verschillen tussen plasma en lcd (zowel conventionele, edge lit als full leds).
Ik persoonlijk hou niet van het lcd beeld, maar misschien vind jij het mooier. Test het en oordeel zelf.
Persoonlijk vind ik dit geen reden om voor een ander toestel te gaan. Het strippen van de kabel is zeer makkelijk en zie ik het probleem niet?
Dit probleem is overigens alleen van toepassing mits je een surroundset hebt zonder hdmi input. Anders kan je gewoon de hdmi vd xbox in de hdtv (stereo) of receiver (surround) stoppen.
Alleen als je een optische kabel of stereo tulpjes wilt gebruiken icm een hdmi van de xbox, kom je dit probleem tegen.
Laatst bewerkt: 29 okt 2009