De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jij had niet gezien dat Ajax 2 strafschoppen had moeten krijgen? Niet gezien dat Dord rood had moeten krijgen? Gabri 2x toe een ontererechte gele kaart krijgt? Ajax heel makkelijk geel krijgt? Dord alles mag doen, omdat hij Dord toch geen geel geeft? :emo:

...
    Dord kon niet echt vaak gevaarlijk worden dus weggespeeld lijkt me niet...

Ben jij daar nu dan zelf ook niet mee bezig?:+

Ga alvast maar zakdoekjes kopen om je tranen op te vangen zondag.;)

2. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Josh |:-:emo:

En om dan toch nog maar in de sfeer van de afgelopen weken te blijven:

\o/

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Weer zo'n Feyenoorder met dat Lucky Ajax.... :emo:

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jammer dat Dordt niet heeft kunnen winnen. Maar ik had de verlening niet gekeken want wist toch wel dat het zo zou eindigen!

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Één strafschop was terecht geweest. Die scheidsrechter was inderdaad dramatisch, floot voor vanalles en nog wat, maar net zo goed voor Dordrecht als voor Ajax. Dar Gabri dat rood krijgt is jammer voor hem, was idd niet helemaal terecht. Maar niet zeuren, hij is voor zondag toch niet geschorst omdat de tuchtcommisie maandag pas weer bij elkaar komt :emo: En ik vind het idd lucky als Dordt de hele wedstrijd op de helft van Ajax voetbalt, meer kansen creeërt etc, en dan in de laatste minuut van de verlenging uit een vrije trap een tegengoal krijgt. Volkomen onverdiend. Je derde kans aan het einde van zo'n wedstrijd scoren, vind ik dan nogal lucky.

Zakdoekjes kopen? Oké, tranen van blijdschap moet je ook ergens laten :+ Wij zullen die zeepbel zondag wel even doorprikken ;)

6. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Tja, Ajax gister door naar de volgende ronde. Ik had eigenlijk wel zin in penaltiesO-)
    Wel jammer van die laatste vrije trap, maar hij zat er wel lekker in.
    Dramatische wedstrijd trouwens, ik heb geen 1 goeie aanval van Ajax gezien(1e helft heb ik niet gezien trouwens).

Die kans van Kennedy:emo:
    En dan zeggen ze dat er een stuit in zat, maar hij stuiterde al op ruim voordat Kennedy schoot.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ajax.. Ajax..
    Allereerst, heb ik een scheithekel aan Leo Driessen, wat een slechte anti Ajax commentator is dat zeg. Spelers die uitglijden beschrijft hij als knullige jongens die op verkeerde voetbalschoenen lopen?

Dordrecht begon erg fel aan de wedstrijd, was ook direct gevaarlijk met een hand vol kansen waar Ajax alleen maar de bal voorin kwijt raakte aan de verdediging. Anita speelde ook slecht in de eerste helft, werd makkelijk voorbij gespeeld en liet vaak z'n man lopen. Tweede helft was ook al erg veel moeite, nu ging het wel in de aanval een stuk beter met Luis voorin. Ik ben blij dat we hebben gewonnen, verdiend was het niet echt.

En asjeblieft, regel een nieuwe rechtsmidden/rechtsbuiten uit de Ajax jeugd ofzo. Kennedy en Rommedahl zijn een drama.

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dordrecht had een klein overwicht op het veld, Ajax had de scheids idd wat meer tegen dan Dordt. Alles bij elkaar was een gelijkspel (verlenging) terecht geweest vind ik.

Suarez.. *zucht* De man is echt goed, don't get me wrong, maar ik kan die kutschwalbes van hem echt niet uitstaan. =(
    Ben je de beste spits in de eredivisie en dan ga je nog duiken.

Mooi niveau trouwens weer in deze thread zeg! Ik moet niet vergeten een bak popcorn te halen om zondag lekker deze thread te gaan zitten lezen. 8)

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het enige pluspunt van gister: de Feyenoorders hebben hoop geput uit de wedstrijd van gister en geloven er weer in zondag, des te mooier is het als ze toch keihard verliezen. :D

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren was echt dramatisch van Ajax. Natuurlijk zaten ze al met hun hoofd bij aankomende zondag, maar een kwartiertje even voluit spelen ging gewoon niet. Er zat totaal geen inspanning en motivatie in die ploeg. Ajax had ook nooit mogen winnen met zo'n instelling.

Ik hoop op een mooie klassieker dit weekend. Dit seizoen zijn alle topwedstrijden echt genieten geweest. Met als hoogtepunt PSV - Ajax. Maar AZ - Ajax was leuk. Feyenoord - Twente was erg vermakelijk. Feyenoord - PSV was een aardige wedstrijd (Minder dan de rest, maar goed).

Ik ben blij dat Feyenoord weer eens meedraait bovenin, hoewel ze een kwalitatieve mindere ploeg hebben, vind ik dat Feyenoord wel heel goede spelers hebben, zoals Fer & Vlaar. En ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van Babovic.

Gelukkig zegt kwaliteit en vorm niets in de klassieker, het is een wedstrijd opzich :)

11. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jij hebt echt geen verstand van voetbal...:lol:

Die scheidsrechter floot dus echt wel partijdig. 2x 100% strafschop. Dord had echt wel rood moeten krijgen toen Suarez er door was, want Suarez kon zo door op de keeper... Dat is toch gewoon rood volgens de regels?! En Gabri krijgt 2x onterecht geel. Hij gaat voor de bal en raakt de speler niet eens bij de 2e geel. Bij de 1e geel speelt hij gewoon de bal en valt speler van Dord. En Dord heeft heel vaak een behoorlijke overtreding gemaakt en kreeg, amper geel gekregen.

En het is dus wel lucky Dord dat het nog zo lang spannen was gemaakt door de scheids. Die vrije trap van Emanuelson was gewoon goed, en niet een bal in de kluts die in de goal vliegt ofzo.

Denk je nou echt dat Feyenoord gaat winnen van Ajax? :emo:
    Ajax speelt thuis. Feyenoord heeft gewoon kwalitatief veel mindere spelers. We kunnen Tomasson bijvoorbeeld niet vergelijken met Suarez. O, ja die speelt niet eens:9 Ga zo de hele selectie maar af.

Ik gok 3-0/4-0:)

Wat zal btw wrsch de beste stream zijn voor Ajax-Feyenoord?

Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dan had Suarez ook geel moeten krijgen voor schwalbe(s). :cool:

13. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Al floot de scheidsrechter nog zo partijdig in jouw optiek. Dat Ajax dan moet winnen door middel van rode kaarten en strafschoppen is toch minstens zo triest. Dordrecht was gisteren beter en ze hebben kwalitatief echt veel mindere spelers. Dus Ajax - Feyenoord kan je ook niet beoordelen op kwaliteit. Ajax zal het probleem hebben dat de druk bij hun groter is dan bij Feyenoord en gisteren 120 minuten moeten hebben spelen.

Ik ben benieuwd naar zondag, ik denk dat het een behoorlijk verrassende wedstrijd zal gaan worden.

14. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt deze wedstijd niet vergelijken met de klassieker. Gister waren ze gewoon niet gemotiveerd, maar zondag is dat gewoon anders, dan is Ajax 100% gemotiveerd. En we hebben de laatste jaren gezien dat Feyenoord kwalitatief steeds minder is geworden. (Dit jaar hebben ze dan wel weer de weg omhoog geslagen) En de laatste jaren doet Ajax het ook steeds beter tegen Feyenoord. Dus kun je wel zeggen dat het kwaliteitsverschil echt wel merkbaar is.

En het is btw wel fucked op dat Ajax als enige op donderdag moest spelen en Feyenoord dingsdag. Het lijkt wel of ze het expres doen bij de knvb.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, tuurlijk niet jongen!

16. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan dezelfde jongen moeilijk over een meisje doen, en een enorm grote mond hebben wanneer het over Ajax gaat? :emo:

17. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=BfGZpwGrT7c

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk, het ligt altijd aan de scheidsrechter. Dat Ajax zelf even een wanvertoning neerzet, laat jij volledig buiten beschouwing. Dordrecht, Jupiler league, speelt een wedstrijd met een zeer overtuigend veldoverwicht op Ajax. En jij noemt Dordt lucky. Tuurlijk floot de scheids slecht, maar dan mag Dordt nog geen probleem voor Ajax zijn. Dordt verdiende het puur op basis van het spel te winnen.

Met je 'jij hebt geen verstand van voetbal' :emo:

19. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom gaan jullie er allemaal uberhaupt op in zeg... makkelijk scoren zeker?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina