1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Auto's] Welke auto('s) heb/ben jij of je ouders! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 11 dec 2008.

  1. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb je niet gekozen voor een Seat Ibiza nieuw model?
    [​IMG]

    Ben je misschien iets meer kwijt. maar dan heb je wel een iets grotere klassen auto?
     
  2. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    pff dat is nog best veel. hoeveel krijg je dan voor een auto die voor slooppremie in aanmerking komt? Ik zou mijne gewoon inruilen maar 11.000 eur vind ik wel erg veel geld... maar ja ieder zijn keus.. als jij er happy mee bent nou top:b::thumbs:
     
  3. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    1000 euro

    Het is een leuke auto die Toyota als je gewoon van A naar B wilt rijden. Als je vaak rijdt dan verveeld die erg snel denk ik. Maar ik hou sowieso van een maatje groter. Maar wegenbelasting enzo is wel weer relaxt
     
  4. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Minder zuinig, wegenbelasting, te groot, duurder! Dat is het eigenlijk :) Vette bak hoor, maar ik ben nu 11000 kwijt full-option, terwijl het daar waarschijnlijk nog niet eens begint met zo'n Ibiza! En ik vind de Aygo leuker :) Zal dr over 4 minuten weer eens inspringen.. WEEKEND!!!
     
  5. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Ibiza van de foto is van mij :p
    Die begint vanaf 8999 incl slooppremie. Maar dan heb je een witte, lak kost weer 450 euro. Velgjes zouden 2000 eu incl banden moeten kosten, maar waren van een demo auto met niet eens 1000 km op de teller dus 900 euro velgen :p 675 euro rijklaar erbij. Maar kom je toch wel op 11500 euro.

    Maar ik snap je keuze! Het is zeker een leuke auto! Maar voor mij dan weer minder praktisch als ik uit ga met vrienden en dat soort dingen.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent toch geen taxi? in me TT kan 1 iemand bij, er staat geen taxi bord op me auto:+
     
  7. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    HAha, neej man. Maar het komt gewoon goed uit.
    Ik wilde persee een nieuwe auto, die Ibiza is betaalbaar en de mooiste auto in die prijsklassen ( dat vind ik dan he).

    Als ik straks geld heb dan ga ik Audi rijden. Beginnen bij een nieuwe A3 of A4 en dan langzaam opbouwen naar de Q enzo :p
     
  8. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje hetzelfde als ik:) alleen wil ik als volgende auto een porsche:+ 911 uit 92 of een boxter uit 2002 ofzo

    who knows misschien dat ik hierna het nieuwe type TT wel koop:+
     
  9. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice topic :thumbs:

    Van mij:

    1. Opel Manta Rallyauto (zelf rijden)

    [​IMG]

    2. BMW 320i Rallyauto (navigeren)

    In augustus is tie plat gegaan, maar er wordt een nieuwe gebouwd dus:

    [​IMG]

    3. VW Caddy Maxi TDI DSG

    Werkauto, dus geen foto, reclame maken doen we niet ;)

    4. Renault Clio 1.2

    APK hopper. Is al helemaal geen foto waardig =(
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Reclame maken doe je niet maar ik tel ontzettend veel bedrijven op je rally auto :+
     
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    1 op 10 dus in de stad, dat is toch nog te overzien?

    Ik rijdt 1 op 8 volgens mij berekeningen (L/km)(stad+buiten bebouwde kom). Gewoon niet bij nadenken dan doet het het minste pijn :+
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2009
  12. JeePee

    JeePee Guest

    StigMuk, ook in Hengelo aanwezig dit weekend :)?
     
  13. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut. Ik rij vanavond weg.

    Mijn vriendin navigeert bij startnummer 8, Rene Kuipers in de Subaru Impreza WRC _O_ _O_

    Had graag zelf meegedaan dit weekend, maar ben nog herstellende van een crash in augustus in België met de BMW van voorgaande pagina. =(
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Cool man. Maat van mij heeft de vorige twee rally's naast Rene gezeten. Wij moeten dit weekend alleen ook zelf rijden (sprint). Deze wagen ken je wellicht wel:

    [​IMG]

    En zo niet: foei! :+
     
  15. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    haha klopt, wereld is klein.

    Ik las alleen wel dat het waarschijnlijk voor hen de laatste keer met de Puma zal zijn =(
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Klopt. Het beestje staat al een tijdje te koop. Hoogstwaarschijnlijk wordt Hengelo onze laatste keer met de Puma :'-(. We hebben al woeste mutsen laten drukken met 'Puma bedankt!' erop :)
     
  17. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat was het koud in Hengelo :{
    Net resultaat in die omstandigheden :thumbs:
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Dank je! And it sure was cold. Damn. Zaterdag nacht niet eens kunnen slapen vanwege de kou.
    Jammer voor Annabeth trouwens dat het met de S14 niet zo heel vlekkeloos ging.
     
  19. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee inderdaad. Helaas, maar ze heeft een heel mooi weekend gehad zo. :)
    Zoveel kunnen dat niet zeggen dat ze in een WRC genavigeerd hebben tenslotte ;)
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Eindelijk zitten ze er onder :D

    [​IMG] [​IMG]
     

Deel Deze Pagina