De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, negeer dat kind gewoon. Anders staat het hele topic dalijk vol met onzin.

2. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben wij als supporters inderdaad erg veel invloed op 8)

3. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Hij slaat wel de spijker op jou kop. En de mooiste stream is in het stadion _0/.

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, alleen jammer dat Aboutaleb en Cohen dan beslissen dat je er niet heen mag :emo:

5. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Het zit ajax trouwens wel tegen wat dat betreft, ze mogen niet naar ADO, niet naar ons, niet naar Zagreb en volgens mij ook niet naar Utrecht?

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Utreg mag nog wel godzijdank. Anders heb je meteen voor alle leuke wedstrijden een verbod.

Het begint te kriebelen nu voor zondag, maar eigenlijk vele malen minder dan de afgelopen keren. Gaat mijn vijfde Klassieker worden en ik denk (samen met die 1-2 nederlaag van een paar jaar terug. DVD'tje!!!) één van de minst leuke.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Het komt niet door niks waardoor ze hier niet naartoe mogen. Jammer dat gasten met een stadion verbod ervoor zorgen dat de normale niet mogen gaan!

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Feyenoord wordt kwalitatief weer sterker, dus het beloofd een mooi wedstrijd te worden.

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wedstrijden met supporters van de tegenpartij is altijd leuker. Wat de wedstrijd ook doet. Daarom kijk ik alweer uit naar feyenoord thuis, zit dat vakkie tenminste weer is vol!

Eventjes inhoudelijk ingaan op zondag. Ik hoop dat feyenoord wint. Maar denk dat het 3-1 word!

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb het over de uitsupporters. Een Klassieker is niet compleet zonder eerst onze vrienden te verwelkomen.

[yt]zqn8e_NuEdQ[/yt]

Gaan we deze dan maar zingen:)

11. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet wat de reden was bij ado, maar dat zij niet meer naar ons mogen komen en wij niet meer naar hun slaat echt helemaal nergens op. Er is totaal niets gebeurd vorig jaar.

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Was naar aanleiding dat een paar mafkezen op de vrijdag voor ADO-Ajax het supportershome in Den Haag hadden bestormd en een gast hadden neergestoken. Idiote actie.

Vorig jaar was er in principe niks gebeurd. Politie begon bij aankomst van de trein meteen charges uit te voeren. Ongecontroleerd en asociaal. Ze begonnen vrouwen en kinderen te meppen en lieten die kuthonden op iedereen afrennen. En daarmee lok je weer agressie uit.

13. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Ze gooien het allemaal op de spreekkoren, wat er naar mijn mening gewoon bijhoort. Ik heb trouwens al een keer een klassieker zonder uitsupporters meegemaakt, 5 jaar geleden ofzo? Maar toen stonden jullie in ieder geval nog buiten :emo:

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd wat Mtthz zegt. Niemand kon er wat aan doen, wel gelijk 3jaar geen uitsupporters en het kunnen er 5 worden. Volgens mij zijn de burgemeesters het daar wel mee eens!

KNVB ziet liever ook geen uitsupporters meer denk ik want vorig jaar was er niks gebeurd tijdens utrecht - den haag en toen werden we ook gestraft. Geen uitsupporters word de toekomst. Dus ik ga er nu nog maar van genieten en ga zoveel mogelijk wedstrijden!

Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hoort er imo niet bij. Tenminste, spreekkoren zijn best, maar dat hamas en alles is gewoon dom. Gister zat ik tussen de "verkeerde" Dordtenaren en allemaal hamas, hamas joden aan het gasssssssss. Echt te triest voor worden :emo: Als je nou iets doet doe dan zoals bij Anita, lullig voor die jongen, maar als voorbeeld. Dat is tenminste nog beetje normaal. Liever wijf zonder tieten dan vuile ******jood toch. Het kan ook grappig of sterk zijn zonder ****** dit ****** dat.

16. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, heb een andere mening. Ik vind dat tijdens zo'n wedstrijd op verbaal gebied (bijna) alles mag. Dit soort dingen worden geroepen in het heetst van de strijd en op zo'n moment zit je vol emotie en woede. Ik heb ook kennissen die voor ajax zijn, maar tijdens deze wedstrijd roep je zulk soort dingen.

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  18. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Jij snapt waarschijnlijk gewoon niet dat je je zo kan inleven in een voetbalwedstrijd

19. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Verbaas me er echt over dat er mensen zijn die dit soort dingen 'normaal' vinden.
    Kom op zeg doe even normaal. Zelf erger ik me dood aan dit soort 'supporters'.
    Heb een beetje respect voor elkaar.

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, dat was al helemaal idioot. Als de burgermeesters ooit een keer hebben gefaald was het toen. Wat nou precies de aanleiding was om de trein stil te zetten weet ik niet meer en interesseert me eigenlijk ook niet. Maar om vervolgens passagiers van de eerste trein op te sluiten tussen een paar hekken in de hitte zonder water zonder niks is schandalig. Komt bij dat ze nu ook gewoon makkelijk doelwit waren. En de tweede trein die in een weiland stil is komen te staan met alle chaos van dien.

Ben ik mee eens. Ik ben er niet trots op wat ik allemaal schreeuw en zing tijdens de Klassieker, maar er komt zoveel emotie los dat je het niet in de hand hebt. In het normale leven zal ik mij never nooit zo uiten, maar het komt er gewoon uit. En ja, het is schandalig als je het vanuit een ander perspectief ziet. Maar je krijgt zo waas voor je ogen dat je in de massa meegaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina