Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Stuur op je schoot is echt ''not done'' koop er dan geen. Gewoon op een tafeltje oid monteren. Hoeft niet duur/moeilijk te zijn. Op schoot met zoon geval wat alle kanten op gaat icm Force feedback etc.....Daar worden je ronden tijden/realisme echt niet beter op.

    Een stuur in de auto die je los op je schoot hebt lijkt me ook niet wat......
     
  2. blackboss

    blackboss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de LE editie voor 45,- bij Gamemania gehaald bij inlevering van 2 oude games. Heb toen GRAW en Kameo gegeven :)

    Heb ook een vraagje Moet je voor auto foto's te uploaden naar Forza website gold hebben of kan dat ook met zilver xbox live account?
     
  3. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou zeggen, test het uit....
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dan is het net of je Mario Kart met zo een stuurtje aan het spelen bent. :D

    Foto uploaden kan denk met silver, video is gold only. Kreeg toen ik een filmpje wilden uploaden dat je gold moet hebben (wat ik wel heb, maar bij foto kreeg ik die message niet).
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Foto gaat ook niet. Ik ben silver en als ik een foto wil upload begon het te zagen dat ik gold moest nemen.
     
  6. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kan ik online niet uit mijn eigen auto's kiezen?

    Zie ik iets over het hoofd misschien?
     
  7. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Zit de game ook bij jullie te haperen als hij de "ghost" saved?
     
  8. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook soms het gevoel dat hij vast gaat hangen, toenstraks was hij dik 2 minuten bezig met het uploaden van een tijd naar de leaderboards:p
     
  9. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan ook aan de server liggen. ;)
     
  10. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Maar elke keer dat ie hapert? Had ik gister niet volgens mij. :{
     
  11. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wil ik ook graag weten.. Ik kan nu alleen een automatch game joinen met beperkte keuze, of zelf een private game hosten.. Ik wil graag een game kunnen hosten waar iedereen kan joinen, en dus niet alleen mijn friends of genodigden..

    En waarom krijg je geen goed overzicht meer van games die er draaien met hun specifieke settings (welke auto's en welke baan etc)? Ik vind de automatch nu erg beperkt wat dat betreft.. Ik krijg sowieso het idee dat het online gedeelte van FM3 beperkter is dan dat van FM2.. Dat kan toch niet zo zijn??? :{

    Iemand?
     
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Download gratis de Forza3 LCE Theme, voor iedereen!
    http://www.xbox.com/Forza3LCETheme
    Waarom gratis? Omdat er eerst iets mis was gegaan waardoor LCE eigenaren niet de theme konden downloaden, en aangezien het na de fix teveel werk was om na te gaan wie wel of niet een LCE had is ie voor nu gratis. Waarschijnlijk later niet meer, dus wees er snel bij!
     
  13. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Vervolg op mijn vorige post, ik zit net de officiele FM3 forums een beetje door te spitten i.v.m. het online gebeuren, blijkt uit allerlei reacties dat er dus gewoon geen custom game optie in FM3 zit, en je dus ook zelf niet zo'n game meer kan hosten online..

    WTF!?! Zijn ze helemaal gek geworden bij MS/T10??? Welke idioot verzint het om online custom games eruit te halen?? |:-

    Ik mag toch echt hopen dat dat wel terugkomt in de game, want anders is de game vrij snel ten dode opgeschreven voor mij.. Ik wil gewoon op bepaalde criteria mijn games kunnen zoeken (welke auto's, restricties, en welke banen), en ook zo'n openbare custom game kunnen hosten!!! :mad:

    Voor de rest supergame hoor, begrijp me niet verkeerd, maar dit slaat echt nergens op, online custom games eruit halen.. Ik deed in FM en FM2 niks anders, en nu opeens kan het niet meer?!? =(

    Lees dit (men gaat behoorlijk los over deze zaak, hoop mensen zijn er niet blij mee, en terecht!): http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/3163546/ShowThread.aspx
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  14. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan (ergens aan de linkerkant van de auto's) je garage kiezen, en daar een van je eigen auto's selecteren.
     
  15. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, de multiplayer is te gek voor woorden. Kan je niet eens kiezen om bepaalde assists uit te schakelen. Ik snap echt niet dat ze 't zo kunnen verknoeien, zeker niet als je weet dat de vorige versies wel een geweldige MP hadden. Ik hoop dat dat nog geregeld gaat worden !
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  16. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, als ik daar kijk tijdens een race staan daar alleen de standaard auto's...

    zal aan de klasses liggen denk ik, zo nog eens kijken!
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Even een andere vraag kan iemand mij de Porsche GT3 RS giften?? Dan een willekeurige setup online plaatsen die ik dan voor hetzelfde bedrag aanschaf???

    Of kan de Porsche GT3 RS niet op deze manier weggegeven worden..... efin, iemand met LE die het wil proberen, dan ik dit weekend me weer ruimschoots vermaken??? ;)



    ps. Heb een LE erbij besteld ivm deze auto's (want had niet opgelet) maar moet ik nog een week op wachten.......
     
  18. jawattus

    jawattus Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk een mogelijkheid om storefronts van mensen te zoeken door de gamertag in tevullen? zo ja, waar is die search button dan
     
  19. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die porsche wel kopen, eens zien of ik hem kan kopen eerst.
    EDIT: ik heb nu helemaal geen credits meer, had alles in een wagen gestoken merk ik nu.
    Maar die wagen kost 150.000cr, dus ik wil hem wel proberen online te gooien voor 160.000cr

    Net trouwens een bericht gehad van de mannen van Turn10 via Live, het theme van de LCE is nu online te downloaden door de link te volgen in het bericht..
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    SUPER!!! \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina