Vervolg op mijn vorige post, ik zit net de officiele FM3 forums een beetje door te spitten i.v.m. het online gebeuren, blijkt uit allerlei reacties dat er dus gewoon geen custom game optie in FM3 zit, en je dus ook zelf niet zo'n game meer kan hosten online..
WTF!?! Zijn ze helemaal gek geworden bij MS/T10??? Welke idioot verzint het om online custom games eruit te halen??
Ik mag toch echt hopen dat dat wel terugkomt in de game, want anders is de game vrij snel ten dode opgeschreven voor mij.. Ik wil gewoon op bepaalde criteria mijn games kunnen zoeken (welke auto's, restricties, en welke banen), en ook zo'n openbare custom game kunnen hosten!!!
Voor de rest supergame hoor, begrijp me niet verkeerd, maar dit slaat echt nergens op, online custom games eruit halen.. Ik deed in FM en FM2 niks anders, en nu opeens kan het niet meer?!?
Lees dit (men gaat behoorlijk los over deze zaak, hoop mensen zijn er niet blij mee, en terecht!):
http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/3163546/ShowThread.aspxKlik om te vergroten...