De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hebben we eens een goeie scheidsrechter:D ga je zeggen dat het een kutscheids is...:emo: En tegen mij zeggen dat ik zielig ben als ik terecht klaag over een scheidsrechter...:emo:

Het was gewoon 2x terecht rood!

Die Babovic slaat Vertonghen gewoon bewust een bloedneus...
    En V. Dijk belemert Suarez de weg om die bal in het doel te schieten.

Jij hebt zeker liever Braamhaar die geen rood durft te geven en een penalty niet geeft aan Ajax waar het moet en wel een penalty geeft aan Feyenoord waar er niks aan de hand is?

Uiteindelijk een overwinning voor Ajax, maar in het begin dacht ik: kunnen ze zich tegen feyenoord niet eens motiveren.:emo: En gelukkig dat die bal van Vlaar er niet in ging zeg.:) En na rust dacht ik feyenoord gaat met 6/7/8-0 terug naar Rotterdam, maar Ajax heeft het niet goed uitgespeeld.:'-( En Pantelic is echt gewoon te slecht...:emo:. Ik erger me echt kapot aan die gast, altijd maar met dat duimpje omhoog. :mad: Terwijl die beter dat duimpje omlaag kan doen omdat hij weer een kans om zeep heeft geholpen. Geef mij maar Cvitanich.

Maar nu ziet we toch wel wie de betere is tussen Ajax en Feyenoord dacht ik zo! :)

@Jorrit010

Hetzelfde geldt voor jou over die scheidsrechter.

Ik snap jullie Feyenoorders niet zeg, iedereen ziet dat die scheidrechter goed heeft gefloten, zien jullie in jullie dromen toch weer iets anders of zo. Wat ben ik blij dat ik geen Feyenoorder ben...

Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Huilen, als Ajacieden zeggen dat het aan de scheidsrechter ligt dan is het ook niet goed. Feyenoord speelde belabberd, ook al hadden ze een man minder. Die eerste rood is een twijfel maar die penal was imo gewoon terecht. Ook Suarez had inderdaad rood moeten krijgen. Maar dan nog was het dramatisch, helemaal als je kijkt naar de verdediging van Feyenoord.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vond de rode kaart van Babovic discutabel. Maargoed, dat is zo'n situatie altijd. Iemand kan nu eenmaal niet springen met armen omlaag. Dus Blom had er geen rood voor hoeven trekken. Hij had wel een bloedneus, maar dat krijgen sommige mensen ook spontaan dusja.

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    :lol: En dan tegen mij zeggen dat ik geen verstand van voetbal heb :emo:

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jammer. Ik had verwacht dat Ajax zou winnen, maar Feyenoord had een paar goeie kansen. Wedstrijd kon beide kanten op. Scheids had denk ik een belangrijk aandeel in het resultaat van de wedstrijd.. Al haat ik het om dat te zeggen.

Verder hoop ik dat Suarez nog een keer over een mijn loopt :)

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Idd, maar die 2e rode kaart vond ik dan onterecht, aangezien de bal al gespeeld was.
    Owja, en weet iemand de klachten email van KNJB? Want ik wil ze wel even wat vragen.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die eerste kan je geven en die tweede was terecht. Jij noemt die eerste zwaar onterecht en die tweede een schwalbe wat nergens op slaat. Dus ik kan me dan beter vinden in de woorden van Josh en dat ligt niet aan het gegeven dat ik voor Ajax ben.

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste niet gezien, en tweede was zwaar terecht.

9. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Allemaal een gevolg van..

Mentaal zijn die gasten gewoon niet sterk genoeg want de 1e helft stond de verdediging wel goed. En je krijgt sowieso een andere wedstrijd zonder Suarez natuurlijk. Wat er dan had gebeurd kan niemand zeggen maar dat neemt niet weg dat Ajax verdiend wint vanmiddag, simpel.

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo slecht was Feyenoord de eerste helft niet. Ajax was de eerste 20-25 minuten de betere, daarna ging het Feyenoord het wat beter af.

En je betiteld het als huilen, maar je geeft wel toe dat Suarez ook rood had mogen krijgen. Dan is het toch geen huilen meer? Het is gewoon een eerlijke waarneming dat de scheidsrechter hier fout zit. En grote invloed heeft gehad op de verloop van de wedstrijd.

Ik verwachte er niks meer van na die goal en rode kaart vlak voor rust. Dan kan je gewoon verwachten dat je na rust word afgestraft. Had ook niet verwacht dat we hier zouden winnen, maar verliezen met 5-1 is wel zuur.

Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Utrecht kwam met 0 - 1 voor, maar staat nu 2 - 1 achter. Ik wil dat ze Feyenoord voorbij gaan. :)

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik niet :) van mij mag het zo blijven :D

13. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Blom bedankt _O_
    krijg alsjeblieft griep

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik wist niet dat er een Bond bestond voor Jai Alal?

15. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ajax heeft gewoon terecht gewonnen en Blom floot prima. Weinig op aan te merken.

Leuk trouwens dat Pantelic een paar assists geeft, maar hij moet er ook gewoon een paar scoren. Niet echt best

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Had Suarez er dan ook niet af gemoeten?

17. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Maakte zich breed, weet niet of het bewust was. Wel een overtreding gewoon

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je dan bij Babovic ook zeggen, die springt omhoog.

Het is gewoon, of allebei rood, of allebei geel. Suarez sloeg naar achter. Daar moet je dan ook rood voor geven.

19. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ja allebei geel was inderdaad beter geweest. Maar vond het vooral wel aardig van Blom dat hij het spel liet doorgaan bij kleine overtredingen. Past wel bij zo'n wedstrijd vind ik.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was prima, maar ik vind dat als je zo'n cruciale fout maakt dat je dan niet kan zeggen dat hij prima gefloten heeft.

Hij heeft trouwens net verteld tegen radio Rijnmond dat hij de overtreding van Suarez op Babovic wel gezien heeft, maar dat hij het niks vond.
    Dat vind ik pas echt verbazingwekkend. Eerst dacht ik, misschien heeft hij het niet gezien. Maar nu blijkt dus dat hij het gezien heeft, dan snap ik echt niet hoe hij daar geen kaart voor geeft. Maar goed, Ajax heeft verdiend gewonnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina