Zie ik nog wel gebeuren. Feyenoord begon lekker tegen zwakke teams. Zodra ze een echte krachtmeting kregen zijn ze nergens meer. Zie ze nog wel een paar plaatsen zakken voor het einde van het seizoen met Utrecht boven Feyenoord.
Pantelic is gewoon een sukkel die niks op het veld te zoeken heeft. Hij kan de meeste ballen niet fatsoenlijk aan nemen, hij kan 9 van de 10x geen fatsoenlijk passes of acties maken en de keren dat het wel lukt is het meer geluk dan wijsheid. Zet gewoon Cvitanich in dan staat er tenminste nog iets op het veld dat kan scoren behalve Suarez.
Als ajacied had ik al een overwinning verwacht. Zoals eerder gezegd kan Feyenoord niks doen zodra het er echt op aan komt. Een maat zei dat Feyenoord beter werd na de 20-25e minuut. Mijn reactie: "ach mag best. zoals gewoonlijk gaat Feyenooit zichzelf in de weg lopen in de tweede helft en loopt ajax er overheen." et voila Je hoeft echt geen voetbalkenner te zijn om dat te zien aankomen hehe
Op zich wel prettig dat Twente, PSV en Ajax alle drie nog dicht op elkaar staan in de competitie. Stuk interesanter dan dat er een team weg loopt van de overige clubs in de rankings
Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2009